![]() |
Christoffer kör helt perfekt. Synd för mig då V5 inte kommer ge mycket, men snyggt gjort. Rak DD: 1-3.
|
Kuskseger. 13,6 första halvvarvet . Hade han suttit kvar hade det varit kört. Men regnet gör det lättare att attackera bakifrån . Lite mer "vinterbana"
|
Snyggt kört av Christoffer ! :smoke:
|
Citat:
|
Gravity Falls nu ??
Global Trust i ledningen och Disco Volante så tokhet i dödens så att till och med iskalla Haugstad tinar upp och lyckas dra i högertömmen på upploppet och Gravity kan stappla förbi i sista steget ?? :omfg: DD: 5 - 3,7,10 :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Om inte stallskriket vinner så tror jag Going To Press kan vara en rolig luring!
|
Citat:
Och tycker du dom gör ett bra jobb så kan du skriva det, inga problem Men jag tycker att dom är på fel plats. |
Dålig styrning av Jorma som gav bort segern och fastnade med allt kvar.
|
Kan inte ens bli bra pengar hos legolas idag .
|
F***a oxå !!
Såg ut ett tag som Gravity skulle ta´t...hehe :gun_bandana: |
Citat:
|
5 favoriter, en andrahandare och en skräll....nu får väl Bergh vinna i sista så det varken blir utdelning på 6 eller 7 rätt och fin Jackpott till nästa omgång. :clap:
|
Och så avslutar vi med lite Tennis nu då!
KÄMPA! |
Citat:
|
Gör en rak trio, men det blir nog svårt.
Plac. 1:a: 3 Balfour 2:a: 7 Moni to Spare 3:a: 10 Charrua Forlan |
Nollan Sundberg kör för sent!!!
|
Balfour vann så V5 satt, men inte gav det något vidare. Torskdag.
|
Citat:
|
Balfour helt fantastisk! :claps:
|
Citat:
Ja, det fick ha men hade han styrt på tidigare kan jag lova att han vunnit med ett huvud istöllet för torsk med detsamma... |
Citat:
|
Citat:
|
Och hade Tennis och Jorma kunnat täppt till när Malmqvist kom, så hade Charrua vunnit med fem längder för då hade Bergh varit tvungen att trycka sig till spets, varvet kvar och det hade kostat!
|
669 på fem och 56 på fyra rätt hos legolas. 210 på fem rätt hos atg .dom som satte femman hos legolas hade gissningsvis minst 10 fyror så minst 1200 kr i utdelning . Ruggigt mycket bättre betalt att spela där idag mao trots 3 ggr mer i kostnad per rad.
|
1060 kr fick man på P54 idag på legolas. Det var riktigt bra betalt eftersom det mesta dels var favoriter. Hade på den tidiga inlämningen streck för även 2 8 och 10 undrar vad utdelningen hade blivit med nr 2 som exempel...
På v5 på atg fick man 218 och nästan 5 ggr mer på legolas bara tacka och ta emot ;) |
Tråkig omgång rent spelmässigt men inte så pjåkigt sportsligt sett.
Mest synd(för mig) att Gravity Falls inte kunde avgöra i DD-1, hade gett 62 ggr och lite fint klirr i spelkassan. :moneybag: Vi får ta det på lördag istället !! :hattenav: |
Citat:
Vad hade jag fått på V54 om Charrua vunnit + 7 fyror? |
Undrar vad 8 rätt gett om Coin Perdu vunnit. 200 kr ?
|
Citat:
|
Citat:
Utdelningen på 5 rätt är i princip lika stor som ATG:s. Bonusen jämfört med ATG blir utdelningen på 4 rätt (för min del nästan lika mycket till). Med dagens omsättning skulle jag säga att övervärdet i princip motsvarades av pottdopingen. Om denna doping försvinner så ryker nog värdet direkt också, och mer därtill (då det varit sämre utdelningar på legolas ibland, så antar jag att genomsnittsspelaren där är skickligare än hos ATG). Så ja, det finns lite värde att spela hos legolas - så länge de pumpar in döda pengar i potterna. |
Citat:
Men det hade, som alltid, räckt med att någon mer favorit fallit för att utdelningen skulle dragit iväg... Älskar V86! |
Idag hade fyra spikar och fullt mot den största löst det.
Måste ställa en fråga. När en häst vinner första till 13 procent, betyder det verkligen att 87 procent av kupongerna som spelat försvinner till att få alla rätt? |
Citat:
|
Citat:
|