![]() |
Citat:
Dax för V75.. Spikar readly + Pastor B. Lycka Till! L |
Är det för fler än mig ATG Live håller på och strular??
|
V75
Inlämnat: 2017-09-30, 16:10 Solvalla Lördag 2017-09-30 Start: 16:20 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6 (2, 3) 2: 3, 5 (1, 6) 3: 10 Queer Fish (2, 6) 4: 3, 8 (4, 1) 5: 3 Pastore Bob (6, 4) 6: 3, 10, 12 (6, 1) 7: 2, 9, 11 (10, 4) 2x2x1x2x1x3x3 = 72 rader. 72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod:En ensam sjua:moneybag::moneybag::p |
Nu såg Peter Andersson i ATG live att det inte är barfota, utan skor , på hans feelingvinnare Mellby Don Juan. Var väl bara typ 1,5 timme sedan det ändrades.
|
Citat:
|
Citat:
|
Goop vs Ohlsson. Ett av årets bästa upplopp. Tack gubbar!! :claps:
|
Kul fight som Björn vann.
|
Systemet=
Spoiler:
L |
Så, dags att fälla megalampan i V75:2...!!
|
Många som passar på att fixa omsättningskravet på bonusen nu hos legolas bet. 1,00 i v odds på Readly Express i dopad vinnarpool och deras högsta omsättning hittills på v spelet.
|
Citat:
|
Citat:
Men men , allt kan ju hända -men ingen häst som har galopperat ofta direkt.. L |
Citat:
|
Att Readly Express förlorar detta lopp är som att drömma om att få ärva Hugh Hefner.:cheers:
|
Kör Trio:
1) 1 2) 6 3) 3,5 |
Vad Jorma verkar okoncentrerad - ointresserad:evilgrin39:
Jag har naturligtvis Readly som spik. |
Med en sådan vinnare som Readly express måste det till rejäla skrällar nu på atgs V75 spel för att undvika jackpot. ATG hoppas så klart att åtminstone de 22 mkr som ligger i dagens femrättspool ska gå till 7 rättsjackpot i Skellefteå nästa lördag och till Örebro nyårsafton. Sjuka regler.
|
Citat:
|
Citat:
|
Sista torskspelet för idag, vinnare på 3 Cab Hornline och 8 Michangelo Ås. Särskilt den sistnämnde ger bra med pengar tillbaka - och är väl ingen dålig häst...?
|
Readly är så perfekt vacker. Kommer inte ihåg när jag såg en så perfekt häst senast. Var nog Commander Crove men han var mest magnifik med sin storlek och sina färger. Och Readly har en blick som går direkt till hjärtat.:)!♥
|
Han är klinisk Goopen. :claps:
|
Så långt allt enligt plan. V5-spiken hemma, två V75-spikar samt ett sparlopp likaså.
|
Goop körde mot alla andra än Berghs med favoriten. Grymt fin Zenit Brick. V75 värdet upp till finfina 67 kr
|
Sitter Global T nu i avd 4 så sitter man full smetad i avd 5-6-7
|
Citat:
Citat:
|
Booom Björn vilket garv i sista sväng !!
|
V5 värt lika mycket som V75 efter första loppet.
|
Citat:
|
Tror ni Jorma kör Readly i Frankrike?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har visserligen bättre skrällar i nästa lopp, men det vore ju kul om Monark Newmen skulle få vinna.
|
Tack Jorma
|
Vilket lopp Monark gör! Jag hade ju med fransosen, men skulle behövt 1 eller 8 får att sätta ett U på V5. Nu måste jag få in 2 eller 6 i nästa V5 om blocksystemet ska hålla.
|
Nerflyttning av vinnaren? Bröt väl ut typ 1,5 spår på upploppet
|