![]() |
Otroligt att inte fler väljer legolas bet en sådan här omgång
Omsättning hos svenska ATG : 84 mkr Tillbaka till spelarna 39 procent av vad det spelades för eller knappt 33 mkr Legolas bet Halva priset på insatsen om man utnyttjade helgens bonus Omsättning ca ca 600 tkr Tillbaka till spelarna drygt 900 tkr eller 150 procent av vad det spelades för Utdelning ATG 7 rätt 2243 kr 6 rätt 29 kr Legolas bet 7 rätt 6669 kr 6 rätt 217 kr Samma lopp och samma radinsats men som sagt 50 procent rabatt på insatsen hos legolas om man utnyttjade bonusen. |
Citat:
Var kan man spela Legolas? Hur gör man? Hur hittar jag det? Nätt och jämt att jag hittade ATG!:no: |
Citat:
2. Öppna webbläsaren 3. Skriv i adressfältet www.legolas.bet 4. Öppna konto där 5. Sätt in pengar 6. Börja spela 7. Casha in alla pengar som det är otroligt lätt att vinna där just nu med gällande bonusar och saltade pooler. |
Citat:
Även Jorma kan verka väl så stinglös ibland. Då tänker man/jag genast: "Men stackarn. Visst han ÄR ju Nordens segerrikaste kusk, men det kan hända även den bäste att man blir gammal.":whistling: |
Citat:
Ska spara ner dina instruktioner. |