![]() |
GS75 Östersund 14/1 Jackpot
Nya tag imorgon!
9 Lome Annar 62% 5 Wilda Fille 55% Några roliga motbud till dessa? Eller någon kanske rent utav är en bra spik? GL |
Amazing La Marc går väl ner i klass rätt rejält? Konstig favorit i loppet, enbart på Ohlsson.
|
Citat:
|
5 Wilda Fille i avd 4 känns helt överlägsen om han går felfritt eller "bara" tappar max 20meter vid en gunga.
Spik eller alla? lågklassiga montelopp brukar ju kunna leverera ordentliga skrällar. Nu med kallblod så man kan väl räkna med max 4 felfria ekipage. Hmmm, får fundera ett tag på det här loppet. Vill spika Wilda Fille då jag vet att det är en kapabel häst, men när 6 av 8 ekipage orsakar "korsdrag i kuponghögen" kanske det är vettigare med helgardering? |
Jag spikade Wilda Fille på butikssystemet som jag var tvungen att lämna ifrån mig redan fredag morgon. Kändes given då till något vettigare procent. Garderade Lome Annar i stället och hoppas på rens där om man nu lever så långt vill säga...
|
Citat:
Så kör jag loppet i badkaret, men betänk att mitt badkar verkar vara felkalibrerat eller att det är något fel med vattnet... |
Uffe var två för att han lyckades "runda" fältet invändigt och var sedan inte märkvärdig. En favorit att gardera om man inte vill spika Torpa Olea.
|
Citat:
Håller dock helt med om Torpa Olea. Skoglund är väl i hyfsad form dessutom! |
Citat:
|
Skumt att tränaren inte nämner att 4 Laddy Laday var struken senast för halsinfektion.?
|
Körde en flex harry ;)
GRAND SLAM 75 Inlämnat: 2018-01-14, 15:31 Harry Boy Mario Lundqvists andelsspel Östersund Söndag 2018-01-14 Start: 15:50 Kostnad: 484,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 7, 8, 9 (11, 5) 2: 1, 11 (12, 2) 3: 1, 2, 6, 7 (10, 8) 4: 4, 5 (6, 2) 5: 2, 4, 6 (5, 7) 6: 5, 9 (7, 10) 7: 1 Carlos Texi (7, 4) 5x2x4x2x3x2x1 = 480 rader. 480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 484,00 kr. Min kostnad: 484,00 kr x 1/10 = 48,40 kr Rättningskod: MFB RHR XPM |
För två spänn:
GRAND SLAM 75 Inlämnat: 2018-01-13, 19:39 Östersund Söndag 2018-01-14 Start: 15:50 Kostnad: 2,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Space Photo (4, 8) 2: 12 Kashmir (2, 11) 3: 6 Homemade Bourbon (4, 10) 4: 4, 5 (1, 6) 5: 4 Donna Mearas (7, 2) 6: 9 Lome Annar (8, 5) 7: 4 Red Hot Fire I.V. (10, 2) 1x1x1x2x1x1x1 = 2 rader. 2 x 1 x 1,00 kr = 2,00 kr. Totalt: 2,00 kr. Rättningskod: |
Lämnade in tidigt för att inte påverkas allt för mycket av tipssidor.
Spikade 6 Homemade Bourbon och 5 Wilda Fille. Läser nu att det är Gamblers Values bästa spikar, suck Systemet känns dödsdömt nu, GV har inte haft många rätt på sistone.... Och om mina spikar håller kan man vara säker på att de rensar uselt när de bägge är "skrikhästar". :cry: |
Ser att Lenninen har klart för sig idag ;)
|
Citat:
|
Citat:
Men men, även en blind höna sägs ju kunna få ett korn! Jag tror dock deras ”skrik” påverkar lördagarna i större utsträckning än övriga dagar... |
Dom "slösade" inte heller på strecken i första och missade vinnaren. :skamsen:
|
Citat:
|
16.15 ny tid för dagens höjdare . Readly Express mot Bold Eagle bl a. Tyvärr kommer det nog krocka med kallblodsloppet i Östersund och visas eftersänt för dom som inte har atg premium och kan välja kanal.
|
Ulf var riktigt nöjd efter bilprovstarten med Homemade Bourbon.
Från Peter Gs Twitter. |
Bold slut som nuncio...
|
men herrejösses såg ni Exil??? Dubbla galopper och tar igen och kommer in som tvåa... egentligen trea men 11an galopperar ju bort andraplatsen.
Spikas nästa gång på allt, vilken styrka och skalle. JÖSSES. Slösade bort lite på en jackpottförhoppning men har redan använt för många streck...hade Malin som spik i första... ändrade sen suck. Tror dock massor på Ozzy nu så där är det laddat men säkert sist. Man är ju van. Avd 1: 4, 8, 9 (3, 7) 2: 2, 11, 12 (1, 6) 3: 6, 7 (10, 1) 4: 4, 5 (6, 2) 5: 2, 5 (7, 6) 6: 5 Vestpol Gladiator (9, 7) 7: 1, 4, 6, 7, 9, 11 (10, 8) |
Citat:
|
Herregud vilka lallare i Östersund. Omstart och loppet körs ändå.
|
Katastrof! Vad händer? Återbetalning på GS75 tack
|
Vilken jävla cirkus
|
Dom som kört nu , bl a favoriten är ju i princip borta. Kört 1000 meter i fullt tempo . Blås av loppet. Blir ju jättefördel för dom som inte kört.
|
Då kan man ta bort favoriten, kanske även tokf-n som pressade. Tvilling där vi tar bort 2,3,6...fler?
|
Inte konstigt favoriten stendog med 1000 meter längre lopp. Skandal att köra loppet direkt.
|
Spelsäkerhet
|
Tv4
|
Helt otroligt....
|
FYFAN PAJAS Östersund V75 ?`%%%??:C
|
Pajas Ohlsson, STRYK då för fan , bebis
|
Det är en riktig skandal med tanke på alla miljoner som omsatts. Aldrig sett något liknande tror jag.
|
Citat:
Tack för kaffet! |
Även fast jag hade vinnaren med, så är detta riktigt illa skött och gör att förtroendet för de ansvariga får sig ytterligare en törn. I min mening solklart att loppet inte skulle ha körts direkt utan flyttats till senare.
|
Jag hade spik på 6an. Är duktigt irriterad just nu
|
Hur kan det inte finnas stålar till högtalare?
Är det sant att de aktiva inte har schyssta omklädningsrum? Bara att Robin reffar och peter a finns i studion gör ju att man inte lirar... Har några veckors uppehåll då formen är iskall. Kan ärligt tycka att dom istället kan lägga en jackpot på att rusta upp de ludermässiga Banorna och se till att det blir säkert. Jävla Jönssonligan nu |
Citat:
|