Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 3 mars (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31571-v75-halmstad-3-mars/)

1William 2018-03-03 17:32

Ludde spår 4 - Lövgren spår 5 . ny fajt

Skaegget 2018-03-03 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 562270)
På gränsen .....får du betalt eller??
(Helt okey att en medlem tackar men detta ser inte ut som det)

Hej Lazze.
För det första - jag uppbär ingen som helst ersättning från Sharps.se överhuvudtaget.
Jag gör det för att jag tycker det är helt fantastiskt med trav.
Vi startade Travsnack för att vi ville ha lite mer fart på travforumet. Är du inte nöjd så kan du gärna höra av dig till mig el Lazlo.

olle 2018-03-03 17:39

Ingen jägerslunk i Halmstad idag.....

Lazze 2018-03-03 17:44

Citat:

Hej Lazze.
För det första - jag uppbär ingen som helst ersättning från Sharps.se överhuvudtaget.
Jag gör det för att jag tycker det är helt fantastiskt med trav.
Vi startade Travsnack för att vi ville ha lite mer fart på travforumet. Är du inte nöjd så kan du gärna höra av dig till mig el Lazlo.
Inga problem här , reagerade bara på den "amerikanska tonen" passade inte in här imho .
Men ha en bra dag! , och lycka till med spelen!
Mvh ,
L

olle 2018-03-03 17:46

Då är Robert Bergh igång med sena ändringar . I barfotalistorna innan spelstopp och i intervju i atg live barfota runt om på såväl Geisha Sund som Coktail Fortuna. Nu ändrat på båda och jag ser inte några dramatiska väderförändringar som motiv till att åter blåsa spelarna på korrekt information.

olle 2018-03-03 17:52

Och nu Nurmos. Ändring från barfota runt om till skor runt om på Erik Sting. Precis som vanligt därmed. Alltid samma tränare som ändrar sent.

Manprinsen 2018-03-03 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 562280)
Då är Robert Bergh igång med sena ändringar . I barfotalistorna innan spelstopp och i intervju i atg live barfota runt om på såväl Geisha Sund som Coktail Fortuna. Nu ändrat på båda och jag ser inte några dramatiska väderförändringar som motiv till att åter blåsa spelarna på korrekt information.

Geisha Sund travade som en kratta.

olle 2018-03-03 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 562283)
Geisha Sund travade som en kratta.

Surt för spelvärde. Omgångens bästa spik enligt dom.

Stekel 2018-03-03 17:58

Härlig frontrunner det där! Ingen skräll att Berghs underpresterade igen, känder ju inte som någon plusdistans heller. Inte heller att Riordans hoppade, det har den gjort förut vid laddning och stallformen är mer än tveksam efter ett kanonår ifjol. Synd man inte får se Ultimate mer.

olle 2018-03-03 18:02

Borta på P54. Spik på Treasure Kronos. Dagens sista försök till framgång en rak pick 2 med Pastore Bob mot Master Crowe . Skoändringen på Erik Sting gjorde att jag valde Pastoren och sen ska det väl båvara god chans till spets och slut för Master Crowe . Borde bli tufft för Qahar QC och krossa den från dödens. Offrar 150 kr.

olle 2018-03-03 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 562286)
Borta på P54. Spik på Treasure Kronos. Dagens sista försök till framgång en rak pick 2 med Pastore Bob mot Master Crowe . Skoändringen på Erik Sting gjorde att jag valde Pastoren och sen ska det väl båvara god chans till spets och slut för Master Crowe . Borde bli tufft för Qahar QC och krossa den från dödens. Offrar 150 kr.

Men oddset ser inte roligt ut. 4 ggr just nu på den komben hos legolas mot 9 ggr på atgs dubbelspel. Hoppas verkligen det ändras för till 4 ggr är det verkligen uselt spelvärde.

Shooter 2018-03-03 18:08

Rak DD: 5-9.

Trinity 2018-03-03 18:11

Och jag har redan spelat 4 - 7 X 400 kr..

Stekel 2018-03-03 18:12

Satsar på körning i nästa, det lutar åt det tycker jag. Falk on hill hyllas efter värmning av både tränare och Hultman, jag köper det och lirar V/P!

olle 2018-03-03 18:12

Nu har Bergh ändrat igen på Coktail Fortuna. Först från barfota runt om till barfota fram och nu ändrat till skor runt om. Det brukar inte vara positivt på Love You hästarna.