![]() |
Citat:
vann från dödens på stayer distans... |
Givetvis svårt att analysera fram att det ska bli fyra omstarter när man gör ett system. Utan fyra omstarter hade sannolikt inte tvåan vunnit. Omstarter gynnar alltid spår som inte kan lägga något krut i början. Sen hjälper det såklart oerhört att det inte hände någonting alls i loppet och han kunde få köra på i sitt eget tempo där framme.
|
10 Global Unlimited visade verkligen noll och intet. Tyvärr gick jag lite väl hårt på den... Revelino Jet hade räddat mitt system, men inte då.
|
Travnets Berglund trodde inte på den heller:
"Överspelade: 2 Pacific Face (V75-1) är urstark, men också osäker från start och lär tappa mark direkt. Svårt att hämta in det sedan mot så här bra hästar. |
Citat:
|
Usch vilken dag. 200 vinnare på Black Snapper till 11,50 hos legolas nu.
|
Hultman är kung....sade att 4 Yankee boy skulle jag aldrig inte ha med på min bong..
|
Inga konstiga vinnare, men jag hamnade fel på det idag. Får hoppas på V5 istället.
|
Citat:
|
Citat:
L |
Citat:
|
Citat:
Kim hade ju snuskig tur med perfekt lucka när Bergharns hoppade i sista sväng också. |
Citat:
|
:claps:
|
Hahaha Lufti ....
|
Jag skrev om det för länge sen.Lutfi och Lövgren gillar inte varann.
|
Fan vad härligt att Ludde inte fick med sig nån seger. Tack Ingves.
|
Satan att inte Quick Fix kunde ta det. Fattar inte Lövgrens tokkörning när Ludde har tagit spets och han vet att han vill köra där.
|
Jocke Lövgren.....vilken tomte...
|
Varför Joakim, varför
Du vinner detta med 20m om du sätter dig lugn i dödens :skamsen: |
Lövgren som ska ta på sig dumstruten. Fanns inte på kartan att Ludde skulle släppa spets och det borde han veta . Dom har väl tävlat mot varandra i 20 år minst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Inte första gången Rocky Winner skräller på V75.
|
Tattarkörningar. Hästägarna är förlorare - men ALLA vi spelare blev ju helt bortkörda.:whoco5:
|
Citat:
|
Rocky Winner!!! Stenklar B-häst!!
Bara i Travsnack med Sharps!! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(Helt okey att en medlem tackar men detta ser inte ut som det) |
Helt obekriplig körning av Lövgren, känner mig rånad på dagens spelkassa!
|
Så kör en som inte kan köra punkt slut!
|
Någon mer med 0 rätt än så länge?????
|
Lövgren. Kanonkusk....:evilgrin39:
|
Citat:
|
Ludde spår 4 - Lövgren spår 5 . ny fajt
|
Citat:
För det första - jag uppbär ingen som helst ersättning från Sharps.se överhuvudtaget. Jag gör det för att jag tycker det är helt fantastiskt med trav. Vi startade Travsnack för att vi ville ha lite mer fart på travforumet. Är du inte nöjd så kan du gärna höra av dig till mig el Lazlo. |
Ingen jägerslunk i Halmstad idag.....
|
Citat:
Men ha en bra dag! , och lycka till med spelen! Mvh , L |
Då är Robert Bergh igång med sena ändringar . I barfotalistorna innan spelstopp och i intervju i atg live barfota runt om på såväl Geisha Sund som Coktail Fortuna. Nu ändrat på båda och jag ser inte några dramatiska väderförändringar som motiv till att åter blåsa spelarna på korrekt information.
|