![]() |
Citat:
|
Citat:
Kan gamla Harry tända till på bfr och vinna från ryggledaren. Gjorde ju det i liknande gäng förra året... |
Jairo och Quick Fix var jag tidigt inne på som lås (redan innan strykningen av Sorbet) men att Ludde ligger lågt med chanserna på QF gör att jag överväger att spika Jairo istället för Treasure Kronos. Spikar jag Jairo, då låser jag istället avd. 5 med TK och Geisha Sund.
Håller fast vid spik på Erik Sting. |
Kollar lite lopp i arkivet i väntan på livesändningen. Enda gången Coctail Fortuna gått barfota runt om hos Bergh kollades precis. Det var sådant man vill se. Satt sist med varvet kvar. Sedan ensam i tredjespår hela bortre långsidan. Var ifatt i sista kurvan och gick ifrån till överlägsen vinst på upploppet. Bergh, love you avkommor och barfota runt om brukar inte vara fel. Tyvärr lär inte spelarna veta om det blir utan skor idag från långt efter V75 spelstopp. Är väl Berghs och Nurmos hästar det gäller att inte gå för mycket på vad gäller anmälda skoryck om man ska gå på hur mycket sena ändringar dom gjort tidigare år.
|
Citat:
|
Källa på master crow dåliga förberedelser?
|
Citat:
ska tänka på att han startade ganska tätt. Nu har det gått en månad mellan starterna och vi har haft dåliga träningsförhållanden, så jag är orolig att formen inte på absolut topp. Eventuellt barfota bak även på honom. I övrigt blir det inga ändringar - vanlig vagn och öppet med murphy.” |
Citat:
|
Hittar inte EN ENDA HÄST som jag tror stensäkert på. Har läst på så ögona blöder men blir bara mer och mer osäker. Är så många faktorer som ska med här. Spelar nog inte i dag trots sett fram mot den här omgången. Om spelar så blir det ett på-måfå-system...:cry:
|
Borgås och Hultman i atg live. Underbart........
|
Hultman har skrivit kontrakt med Kanal 75. Helt jävla magnifikt. Han är enda behållningen i ATG live nuförtia!
|
Bara o ge sig för bröderna Johansson, lyckats igen uppenbarligen. Kul :clap:
/N |
lyssnade precis på intervjun med riordan ang treasure kronos, sådana klartecken brukar väl inte riordan dela ut?
|
Citat:
|
Citat:
Robin och Jari kanske kan koka kaffet i fikarummet. Kanske. |