Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Mantorp V75 16 mars (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35240-mantorp-v75-16-mars/)

travbonus 2019-03-10 17:52

Mantorp V75 16 mars
 
RAJESH FACE och OCHONGO FACE to häste duell :)

viking90 2019-03-10 18:09

Hade precis skrivit ihop en trådstart och tänkte posta men dubbelkollade så ingen annan hade lagt upp en tråd och vinst fanns det en tråd redan...

Här kommer iaf mina väldigt tidiga tanker bara genom att spana igenom listorna....

Längd: 1000 m
Bredd: 23,4 m (2140 m), 23,6 m (1640 m)
Upplopp: 177 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Avd1 Klass 1 2640 m Volt

Tittade på startlistan och tänkte spik på Harran Boko från spår 2 sen såg jag att det var Volt och inte Autostart...
7 Hugo R.C med springspår är tidig här dock med en orutinerad kusk, hade samma utgångsläge i senast starten och hittade då ner i andra utvändigt...

Avd2 Stolopp 2140 m Volt

8 Estelle Brodda vann tämligen säkert för en vecka sen trots en startgalopp, galopperat tidigare med spår 2 i volten. 12 Blanche står bra inne på pengarna och har ett fint spår med springspår på 20m tillägg även gynnad med barfota.

Avd3 Guld 2140 m Auto
En hel del årsdebutanter ut i detta loppet, 4 Milligan School var ju väldigt bra under fjolåret och 5 Racing Mange utvecklas enorm under 2018.
1 Rajesh Face vann i sin årsdebut förra året dock i Silver.

Avd4 Klass 2 2140 m Volt

7 Fantastica snackade kusken senast om att köra försiktigt med då han hade viktigare lopp framöver, här är nog ett av loppen de siktat mot. Bra spår nu med, det ska dock sägas att trots sina ord innan loppet kördes hästen i dödens....6 Terminator Face och 10 Hugo Gusttivar Boko intressant också.

Avd5 Silver 1640 m Auto

2 Mr Pellegrino lär väl flyga till spets, frågan är vart 1 Knifetown Winner hamnar då. 6 Wingait H.C snabb ut också och kanske kan få överta ledningen? 8 Uppohoppa från tråkigt läge men tål att köras i dödens eller en repa i tredje spår på sista bortre. 10 Global Trust är bra men från bakspår?

Avd6 Diamantstoet 2140 m Auto

Spårtrappa. 3 Cheerful Rivner med väldigt bra utgångsläge måste räknas här likaså stallkamraten 11 Darling Harbour både dessa damer gjorde godkända insatser i samma lopp senast och kom två och trea. Ryssebo La Reine är väldigt bra och har nu fått ett lopp i kroppen även om tränaren räknar med att det krävs ytterligare lopp för att vara på topp så ska den inte nonchaleras här. 15 Queen of Sand har varit bra senast månaderna men hur blir det nu när den får möta lite barfota hästar?

Avd7 Brons 2140 m Auto

3 Secret Mission snabb ut, otroligt nära segern senast men fick ge sig mot hästen som kördes i rygg på just Secret som då spetsade. Från bakspår hittar vi en intressant trio i 10 Sevilla, 11 Paster Power, 12 Vikings Preacher...

olle 2019-03-10 18:32

Rajesh Face från spår 1 innebär väl 80 procents galopprisk tyvärr.

Oerhört trist att dagens huvudlopp Kjell P Dahlströms minne hamnade som lunchlopp. Men fanns ju inte mycket att välja på när nästan alla hästarna kommer från samma stall. Extra trist eftersom stoloppet som ersätter ser ut som ett riktigt dåligt lopp med bara ett par troliga vinnare.

Vid den här tiden på året ska man nog vänta annars att ranka loppen för mycket innan den första utrustningsinfon kommer i ronden och Guiden på onsdag .

Väderprognoserna just nu inget lovande heller. Ser ut som skitväder från onsdag och sen resten av veckan.

Rob 2019-03-10 18:50

Ruskigt låg kvalite på guld och många årsdebuter dessutom

Stekel 2019-03-10 19:51

Jag sticker ut hakan lite och LOVAR att det inte blir någon 5-rättsjackpott på lördag! Det behöver samtidigt inte bli miljoner, men helt säkert bättre utdelning än på Färjestad igår. Lite korta spontana tankar.

V75-1
Sätt upp toppkusk på 6 eller 7 så skulle jag säga spikläge där! Men som det ser ut nu är det öppet...

V75-2
Lågklassigt stolopp, man behöver inte vara expert för att veta att skrällchansen är hög här. Några kuskar bör ha svårt att plocka hem det då de heller inte kör några stjärnor, men man kan nog behöva runt 10 streck för att sitta säkert här.

V75-3
Ett inte super-klassigt guldförsök, där 4/7 årsdebuterar! Behöver inte vara fel att rätt av helgadda det där!

V75-4
Lägsta klassen och volt. Terminator Face lär väl bli favorit, har varit riktigt fin på slutet och fick både Erik och läget nu! Skrällvänligt ändå som alltid med voltstart.

V75-5
Lurigt, blir till att plugga spetsstrid och fundera på risken/chansen till hård körning. Känns som att vem som helst kan vinna det där om det blir lite drag på det!

V75-6
I sjätte känns Cheerful Rivner spontant som en vettig spik, spåret nu borde garantera en hygglig resa. Lär väl bli ganska klar favorit igen. Tåls att köras i badkaret ett antal gånger det där loppet!

V75-7
Ser intressant ut sista loppet. Jag är inne på att det är dags för Tobias Del Ronco nu! Toppspurt senast och jag tror inte Stickan skulle skickat ut den på V75 om han inte trodde den var redo att kunna slåss om det. Vi får se vad som rapporteras under veckan, men hur det än blir lär den bli långtifrån favorit och loppet i sig blir nog ganska rundspelat. En ynka vinst på 32 försök har Henriette lyckats med bakom Secret Mission och det var i ett 15k-lopp. Gillar hästen, men medeldistans och kuskminus nu det känns kört trots ett mycket bra utgångsläge.

ab5 2019-03-10 21:01

Tony Löfqvist har ju fantastisk otur med spårlottningen. Blev spår 12 för båda hästarna denna gång.

Viking Preachers spår de 3 senaste starterna: 12-12-12

No Comments spår de 4 senaste starterna: 7-7-12-12

Hade gärna haft en hemlig kamera på Tony när han kollade spårlottningen denna gång:D

Stekel 2019-03-10 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 610511)
Tony Löfqvist har ju fantastisk otur med spårlottningen. Blev spår 12 för båda hästarna denna gång.

Viking Preachers spår de 3 senaste starterna: 12-12-12

No Comments spår de 4 senaste starterna: 7-7-12-12

Hade gärna haft en hemlig kamera på Tony när han kollade spårlottningen denna gång:D

Man får hoppas för hans hälsas skull att han inte fick reda på båda samtidigt :)

Ska bli intressant att se om Vikingen blir betrodd igen, jag tror ju den är ganska chanslös med den kusken från bricka 12.

ab5 2019-03-10 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 610513)
Man får hoppas för hans hälsas skull att han inte fick reda på båda samtidigt :)

Ska bli intressant att se om Vikingen blir betrodd igen, jag tror ju den är ganska chanslös med den kusken från bricka 12.

Hehe ja:lol:. Hästen funkar ju dock väldigt bra i dödens om nu Tony vill ge han en tuff resa ännu en gång. Att skicka fram den dit ska väl kusken klara av. Intressant o se om den kan funka barfota också.. Ser att den testat barfota en gång tidigare men blev tydligen galopp.

HuBBaBuBBa 2019-03-11 06:55

Tror Boko hästarna räcker i första. Harran Boko borde vinna och borde äta upp Hugo RC från dödens med tanke på tider och vilka lopp den varit ute i. Vet inte formen på Nurmos häst men den är intresserant annars. Svårt att vinna på v75 över 2640 i första starten på länge kanske.

HuBBaBuBBa 2019-03-11 07:14

Men Pellegrino och Västerbo Grosbois är ju supersnabba ut speciellt den förstnämnde. Kan bli ordentligt körning här. Eller att Västerbo håller ut Stefan P och övertar ledningen. Kan vinna då om Kniven aldrig ser dagens ljus eller ändå. Blir det tokkörning så öppnar det sig för Kniven men jag kommer ta med Örjan här oxå. Kniven kan få tredje fjärde inner. Kniven är ju bra snabb ut oxå.

ab5 2019-03-11 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 610515)
Hehe ja:lol:. Hästen funkar ju dock väldigt bra i dödens om nu Tony vill ge han en tuff resa ännu en gång. Att skicka fram den dit ska väl kusken klara av. Intressant o se om den kan funka barfota också.. Ser att den testat barfota en gång tidigare men blev tydligen galopp.

Enligt Tony så blir det defensivt upplägg denna gång så att vikingen ska vinna är nog långsökt.

kire1111 2019-03-12 09:39

Ja inte lär en vanlig dödlig sätta 7an på lördag ialf. Gör det enkelt o spikar HARRAN BOKO, VÄSTERBOONTHENEWS & QUEEN OF SAND

Avd 1 Utan galopp lär favoriten vinna, volt spår 2 hum. Men spikar man inte så lär man få ta många

Avd 2 Många ston o tillägg lär man strecka på som en galning

Avd 3 Tror jag gör det enkelt spikar, den som har form och Örjan. Att gardera på ja då har man garanterat garderat ut sig i slutändan i guld

Avd 4 Öppen sörja bara ta med bra spår o kuskar till o börja med o sen be till högre makt att det räcker.

Avd 5 Silver 1640 och 1 kommer ju knappast vinna.. 3 4 5 7 9 är tidiga

Avd 6 15 ston. Ialf spårtrappa kommer nog trots kort upplopp spika drottningen av sand.. Får blunda o hålla tummar o tår

Avd 7 Brons Öppen den med, 1 2 3 5 7 10

Shooter 2019-03-12 09:54

Västerbo Grobois borde köras i spets och biter i så fall ifrån sig bra. Den och Cheerful Rivner i loppet efter är mina tidiga spikar. Västerboonthenews var första tanken i Guld, men loppet är helöppet och svårt att räkna på. Billigt att helgardera.

Stankarn 2019-03-13 07:43

Intressant omgång. Enbart det faktum att tävlingarna avgörs på Mantorp är tillräckligt för att man får lust att sätta sig ner och titta i lopp arkivet för att se om man kan hitta någon stänkare.

De två första avdelningarna ser ut att bli helt avgörande för utdelningen.

Gotland 2019-03-13 14:15

Och i lopparkivet hittar man även mitt mest spelade klipp någonsin.

Mantorp 22/12 2018 V75:7 Pastor Power

Ryser fortfarande. Av drygt 2,44 miljoner anledningar!
Siktar såklart på repris på lördag!

:KO:

Bowery 2019-03-13 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 610781)
Och i lopparkivet hittar man även mitt mest spelade klipp någonsin.

Mantorp 22/12 2018 V75:7 Pastor Power

Ryser fortfarande. Av drygt 2,44 miljoner anledningar!
Siktar såklart på repris på lördag!

:KO:

Den käre pastorn startar likväl i avd 7 även på lördag, denna gång är det dock bakspår.
Sevilla är kapabel men tror det kan vara så att man löser loppet med spik på Tobias del ronco.

ab5 2019-03-13 17:37

Då det luktar hård körning i avdelning 5 mellan hästar 1,2,3 så tycker jag Stepping Spaceboy känns intressant om den förblir lågt spelad. Spår 9 bakom katapulten Mr Pellegrino så borde sitta i en bra position. Hästen har bevisad toppform och andra loppet med Rikard N Skoglund så han känner väl hästen något bättre nu. :)

Stekel 2019-03-13 20:16

Jag var inne på Tobias som spiktanke direkt, men det var för att jag trodde han skulle bli riktigt spelvärd. Nu verkar det som att han kan bli knapp favorit och då backar jag nog. Pastor Power kanske man ska gå på faktiskt!

777 2019-03-14 09:00

Hästar som jag fastnat för vid genomgången:

Avd 7:
10 Sevilla. Men den verkar jag ha trott på rätt länge nu. Ibland har det lönat sig, ibland inte...
2 Eelis. Ja, där är det kombinationen Nurmos/Kihlström som lockar. Har även fastnat för just namnet - Eelis.

Kollar vidare på Guidens rankingar. Brukar sätta prickar i rankinglistan för hästar jag fastnar för vid genomläsningen så jag ska komma ihåg dem.

Avd 6 ston och spårtrappa. Värsta sortens lopp. Hopplösa.
Massa prickar här.
14 Ryssebo la Reine
8 Hosianna Boko
3 Cheerful Rivner
6 Infinity
12 Odessa Celeber
Till att börja med...

Avd 5 Silver.
1 Knifetown Winner. Vunnit två enkla lopp efter uppehåll.
Sen har jag prickat nästa i rankingen, 3 Västerbo Grosbois men tycker inte så nu när tittat närmare.

zimonzzon85 2019-03-14 09:10

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 610857)
Jag var inne på Tobias som spiktanke direkt, men det var för att jag trodde han skulle bli riktigt spelvärd. Nu verkar det som att han kan bli knapp favorit och då backar jag nog. Pastor Power kanske man ska gå på faktiskt!



Jag kommer nog spika Pastor ! Barfota försts gången kan bli kanon ju !

kire1111 2019-03-14 09:51

Pastor Power kliva ut i brons, spår 11 med 177 meter upplopp 500 lax på kontot. Är inte det mer en önskedröm att den kommer vinna. Kanske sätter en raket i baken, 13% spelad känns sjukt överspelad

HuBBaBuBBa 2019-03-14 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av kire1111 (Inlägg 610902)
Pastor Power kliva ut i brons, spår 11 med 177 meter upplopp 500 lax på kontot. Är inte det mer en önskedröm att den kommer vinna. Kanske sätter en raket i baken, 13% spelad känns sjukt överspelad

Skulle kanske kunna gå om den ryggar Sevilla hela vägen in på upploppet och speedar ner alla till slut. Men jag håller med dig lite ändå.

HuBBaBuBBa 2019-03-14 10:42

Tycker det är borde vara dags nu för 7 Call Me Brodda. Kommer chansspika eventuellt låsa på 7,12. Tycker Estelle Brodda mötte piss senast och har inte tiderna i kroppen. Har dessutom aldrig startat från tillägg.

Stankarn 2019-03-14 11:56

Nån som kan förklara varför Handsome Brad är favorit? Är inte det här enbart en hygglig silverhäst? Melanders är väl minst en klass bättre och hårdare?

kire1111 2019-03-14 12:26

Småspelare som man är, blir man nog tvungen till spik i guld. Ta alla el många lär man ju gardera ut sig.

kire1111 2019-03-14 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 610920)
Nån som kan förklara varför Handsome Brad är favorit? Är inte det här enbart en hygglig silverhäst? Melanders är väl minst en klass bättre och hårdare?

Säkert pga kusken

Stankarn 2019-03-14 15:33

Sitter och retar mig på att angivna rekordtider är sorterad i bokstavsordning. Inte i distansordning.


Vilket är spånhuvudet som bestämt att vi travspelare vill ha rekordtider i den här ordningen:

Kort
Lång
Medel

Nej. Går inte att sortera om heller.

Stekel 2019-03-14 20:42

Redan lagt första lilla liret inför jackpott-helgen!

Västerboonthenews @8,25
Fantastica @50,00
Stepping Spaceboy @9,00
Cheerful Rivner @4,75
Leader Brodde @6,50

Nöjd om 2 av dem sitter, då går det ihop sig och lite till även om det är lågoddsarna. Går 4 in blir det knappa millen, och skulle man få full pott är det drygt 3 millar. Vore fin utdelning på 170 satsade slantar det!

Det krävs lite vidare analys, men jag undrar om inte de där sista blir spikarna på lördag. Cheerful känns gjuten iallafall, speciellt efter nedstrykningen.

orroz 2019-03-15 04:43

Jag går på Cheerful Rivner samt Terminator Face.

Bowery 2019-03-15 05:09

Harran Boko och terminator face är motiverade favoriter.. men osäkerheten gör det långt ifrån spikalternativ i min bok

Bowery 2019-03-15 05:13

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 610973)
Redan lagt första lilla liret inför jackpott-helgen!

Västerboonthenews @8,25
Fantastica @50,00
Stepping Spaceboy @9,00
Cheerful Rivner @4,75
Leader Brodde @6,50

Nöjd om 2 av dem sitter, då går det ihop sig och lite till även om det är lågoddsarna. Går 4 in blir det knappa millen, och skulle man få full pott är det drygt 3 millar. Vore fin utdelning på 170 satsade slantar det!

Det krävs lite vidare analys, men jag undrar om inte de där sista blir spikarna på lördag. Cheerful känns gjuten iallafall, speciellt efter nedstrykningen.

Hemmahoppet ryssebo la reine? Cheerful har troligen bättre chans tack vare spåret men tycker % kittlar på förstnämnda och är småsugen på spik från bakspår istället, queen of sand ska nog inte föraktas heller

Bowery 2019-03-15 05:18

pastorn avd 4 med ÖK. Den kommer nog åka med på min lapp, spåret är vad det är, Örjan är dock expert på såna där knepiga lägen om han är på humör. Varit ute i 3 fina v75 lopp senaste tiden, dock 1 1/2 månad sedan senaste starten, denna ska jag fiskar vidare på lite.. 2%!

zimonzzon85 2019-03-15 07:36

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 610981)
pastorn avd 4 med ÖK. Den kommer nog åka med på min lapp, spåret är vad det är, Örjan är dock expert på såna där knepiga lägen om han är på humör. Varit ute i 3 fina v75 lopp senaste tiden, dock 1 1/2 månad sedan senaste starten, denna ska jag fiskar vidare på lite.. 2%!

Givet på lappen !

monimaker1 2019-03-15 07:55

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 610907)
Tycker det är borde vara dags nu för 7 Call Me Brodda. Kommer chansspika eventuellt låsa på 7,12. Tycker Estelle Brodda mötte piss senast och har inte tiderna i kroppen. Har dessutom aldrig startat från tillägg.

PU känns märkligt negativ till BLANCHES segerchanser (2 getingar). Borde sitta bra till tidigt då den kan nyttja springspåret.

Stankarn 2019-03-15 07:57

Citat:

Ursprungligen postat av 777 (Inlägg 610899)

Avd 6 ston och spårtrappa. Värsta sortens lopp. Hopplösa.
Massa prickar här.
14 Ryssebo la Reine
8 Hosianna Boko
3 Cheerful Rivner
6 Infinity
12 Odessa Celeber
Till att börja med...

Spår 13,14,15 är statistiskt klart bättre spår vid den här typen av lopp jämfört med ”vanliga” lopp. Från 0% till 12%. Spår 12 är också markant bättre, bättre än spår 1 och 2, spår 6 och 8 marginellt bättre.

Med aktuell strykning så har stona med spår 7 och 8 naturligtvis hamnat lite bättre på det än sin startprissumma.

Klart att Untersteiners merca kommer att streckas som om straffsparken är upplagd men en rimlig rank om optimal skobalans är:

8 Hossiana Boko
Kuskförstärkt, lär laddas här efter invändig strykning, startsnabbheten hos dem invändigt har inte imponerat, favoriten är väl chanslös? Vet inte vem som ska bråka, kanske Ulf O? OM spets så är det förmodligen dagens bästa spel. 8%.

Edit: Westerholm i Expressen

Har tränat fint hela vintern. Hon trivs bäst i spets och vi kommer ladda vad som går och behövs för att komma dit. Barfota runt om och jänkarvagn.

14 Ryssebo la Reine
Hårdast i loppet, vinner varannat lopp. Gör säkert en 12-tid härifrån om barfotabalans. Fick tungt lopp senast med newbie i sulkyn, oddshöjande, ordinarie kusk nu. Sämst plats till18%.

15 Queen of Sand
Har tjänat lite snabba pengar men är väl märren med mest utveckling i sig. Har dock sämst kusk i loppet och är inte övertygad om att hon hamnar rätt på det. Kan absolut vara på plats. 12%.

12 Odessa Celeber
Varit ute i ett tiotal lopp med prissummor över 100kkr. Har bästa kusken, bästa tränaren och vann två raka vid motsvarande tid i fjol. Förmodligen gynnad av barfotabalans, minus att hon varit igång länge? 2%.

13 Havefunwithme
Har tiderna i kroppen och van att stå byngligt till, 14-15 lopp över 100kkr, vann ett uttagningslopp till stochampionatet ifjol. Bra bakom The Real Star, bra även som trea bakom Wild Love och Absolut Gehör på 12,5 från tolftespår. Johan U brukar väl vinna något lopp när V75 avgörs ute på orten? Kan absolut vara långt framme, 1%!

Tirich 2019-03-15 08:05

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 610984)

12 Odessa Celeber
Varit ute i ett tiotal lopp med prissummor över 100kkr. Har bästa kusken, bästa tränaren och vann två raka vid motsvarande tid i fjol. Förmodligen gynnad av barfotabalans, minus att hon varit igång länge? 2%.

Nu har du gått på groggen tidigt i veckan, men i övrigt håller jag med om allt

För att utveckla lite egna tankar så blir det bike på Cheerful Rivner ffg, men jag tror ändå de där bak är för tuffa här. Spår 2 är optimalt då hon inte kan öppna, men visst borde nedstrukna Hossiana sitta i spets efter 500?
Jag gillar den hästen, men innerst inne undrar jag om hon verkligen står emot Ryssebo och Queen of Sand, eller Odessa och Darling Harbour för den delen, över upploppet.

Sen är frågan hur Ryssebo tagit förra loppet där hon såg ut att gå i botten. Förvisso saknades det väl lopp och kanske mer optimal balans denna gång?

Stankarn 2019-03-15 08:55

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 610986)
Nu har du gått på groggen tidigt i veckan, men i övrigt håller jag med om allt

För att utveckla lite egna tankar så blir det bike på Cheerful Rivner ffg, men jag tror ändå de där bak är för tuffa här. Spår 2 är optimalt då hon inte kan öppna, men visst borde nedstrukna Hossiana sitta i spets efter 500?
Jag gillar den hästen, men innerst inne undrar jag om hon verkligen står emot Ryssebo och Queen of Sand, eller Odessa och Darling Harbour för den delen, över upploppet.

Sen är frågan hur Ryssebo tagit förra loppet där hon såg ut att gå i botten. Förvisso saknades det väl lopp och kanske mer optimal balans denna gång?

Kraftig förkylning, hade hellre tagit ett par bamsegroggar... :evilgrin39:

Du kanske har rätt. Walmanns storhetstid som stotränare kanske är över, siffrorna ser ut att vara lite på nedåtgående men i den statistik jag hade tillgång till så sticker han fortfarande ut.

Det faktum att hon gick i botten förra starten kanske man ska med in i beräkningarna.

LÅS kanske också ska streckas, om man garderar? Märren var bra i senaste starten.

kire1111 2019-03-15 10:54

Fick bli en tidig o efter magkänsla, lär ju ändå inte va en vanlig dödlig som vinner.

Inlämnat: 2019-03-15, 11:48
Mantorp
Lördag 2019-03-16
Start: 16:20
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Harran Boko (1, 3) Spika el gardera ut sig, är frågan. Utan galopp vinst
2: 1, 2, 6, 7, 8, 11, 13, 15 (5, 12) Kör bred pensel volt o ston med tillägg, hum
3: 1 Rajesh Face (3, 4) Hoppas på spets o slut. Spika el gardera ut sig
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10 (9, 4) Klass 2 kör på med pensel igen
5: 9 Stepping Spaceboy (1, 10) Luktar ju körning och kommer gynna min spik
6: 15 Queen of Sand (3, 14) Undantagshäst som kommer va överlägsen.
7: 1, 2, 3, 5, 8, 10, 12 (11, 6) Öppet hoppas på lite SEEK AND DESTROY

1x8x1x8x1x1x7 = 448 rader.
448 x 1 x 0,50 kr = 224,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: :idiot:

trance_error 2019-03-15 12:15

Ni som garderar Knifetown Winner ta med Forecast, gör sina bästa lopp på kortdistans, snabb ut dessutom. 2%.

viking90 2019-03-15 13:21

Jag är väldigt mycket inne på 1 Global Viscount i avd 4, mycket möjligt att det blir en spik för mig. Överraskande bra i årsdebuten senast och bör vara ännu bättre denna starten. Hittar den bara till spets är två ben redan över mållinjen, 2 & 3 är väl de som främst utmanar om spets då det två på springspår inte brukar vara jätte kvicka ut...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved