Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Örebro 22/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35875-v86-aby-orebro-22-5-a/)

Stekel 2019-05-22 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 620126)
Jo, nu släpptes han ju till ledningen men att Adrian ska svara efter 1.08 fanns ju inte där mot den här hästen. Men kör de om loppet så kan det ju bli helt andra scenario. Nu passade detta mig bra. Jag var så imponerad senast så nog ska den skrutta runt ett halvvarv kortare. Men enkelt att sträcka på sig efteråt :)

Som den såg ut hade den nog vunnit från dödens och hur det än blivit kört nästan.

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 620127)
Som den såg ut hade den nog vunnit från dödens och hur det än blivit kört nästan.

Jo, sjukt lätta steg (speciellt med den gången den har) på 1.11 och såg typ okörd ut. Så det har du nog rätt i.

HuBBaBuBBa 2019-05-22 20:46

Fy fa. Man missade en solklar tvilling på Åby 4-3 till sköna 32ggr degen ... Visste ju att Adrian skulle spetsa och högst troligt släppa till Sanda Love.. ush

HuBBaBuBBa 2019-05-22 20:47

Studion snackade upp stoet men den hade inte en suck mot våra hästar. Inte ens nära att ta spets heller.

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 20:53

När tempot sänks till långsammare än 1.20 där måste ju min spik gå! Varför sitta kvar fjärde ut när andra avancerar? Suck!

EDIT: nu var den tydligen helt överlägsen så bra kört :D hahah

Härligt med två spikar inne redan och helgarderat i nästa :) Jobba nu in de kommande sex rätten :)

HuBBaBuBBa 2019-05-22 20:56

Travstugan spikade 11an

Stekel 2019-05-22 20:58

Ojojoj. Less jag blir också, hade ju läst vagns-listan. Men inte fan hade de fyllt i den där som gick första bike såklart (oops!)...hann inte med att kolla igenom alla värmningar inför, men det är klart att man skulle ha kollat den där extra.

olle 2019-05-22 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 620076)
Märks att Olle är valarbetare då han inte spelat på Legolas idag :)

Jag har riktigt bra feeling för omgången just nu! Med bra vind i ryggen efter att ha satt åtta rätt förra veckan så ska det nog bli 16 rätta i rad :)

Nu kommer ju så klart nr 11 i den tredje avdelningen streckas hårt av alla värdespelare men det var den hästen jag fastnade på först av alla och sen har den riktigt fint spelvärde just nu. Dock trillar en del tecken över här antar jag!

Men Cognac Sisu står inte som struken på ATG (hos mig), dock är den --- hos SvS! (nu så, fick fan uppdatera manuellt med f5!!!!!)

Kom precis hem. Var hittar man legolas travutbud? Finns inget vad jag kan se på legolasbet.se

Stekel 2019-05-22 20:59

Inga ändringar är planerade, barfota runt om, vanlig vagn och can't see back, säger Anna-Lena Waldén. :whoco5:

mackpeter 2019-05-22 21:01

[QUOTE=AmaerildeRimfrost;620076

Nu kommer ju så klart nr 11 i den tredje avdelningen streckas hårt av alla värdespelare men det var den hästen jag fastnade på först av alla och sen har den riktigt fint spelvärde just nu. Dock trillar en del tecken över här antar jag!

[/QUOTE]

Tackarrrr för en fin spik Amaerilde. Nu krävs bara sex vinnare till:thumbup:

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 21:03

10.35 i odds på de två vinnarna hos SvS. Ja, den dubbeln borde jag ju så klart spelat men hade de som spikar så då blir man väl lite (varför lägga alla ägg där)...

Jobba in en dunderskräll nu då :)

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 21:07

YES! Den fick luckan till sist! var ju stenklar som vinnare om Örjans bara kroknat lite tidigare!

Härligt helgarderat! Lite puls nu :D

JOBBA!

viking90 2019-05-22 21:07

Då får man lite på dig ikväll Amaerilde :)

Hade rätt att Urban Kronos skulle vara vek i första starten på länge, men besviken på Whiskey Akema...

Uppohoppa pressade väl lite för hårt....

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 620141)
Då får man lite på dig ikväll Amaerilde :)

Hade rätt att Urban Kronos skulle vara vek i första starten på länge, men besviken på Whiskey Akema...

Uppohoppa pressade väl lite för hårt....

Men Uppochhoppade plockade ner den utvändigt så det var riktigt starkt!

Köpte du en andel i mitt? Ja, den ska jobbas in ikväll!

HuBBaBuBBa 2019-05-22 21:10

3 och 4 är favoriter och 7 vinner hahaha vad säger ni nu då grabbar;) två Partanen hästar i loppet dessutom. Så trisst att jag inte uppmärksammade detta tyvärr.
Och inledningen börja 4-11-7 4+7? ;)