![]() |
Silver Glen vinner avslutande loppet nu på ÅBY!
|
Citat:
|
Man slappnar av lite i liven efter att streckspelet är slut :D
-Har du vunnit SM nån gång Forsgren? -Nej, men DM har jag vunnit. -I vaddå, fickpingis eller? Nej, nu ska jag iväg till några bekanta och agera Hultman. En PK-tillställning med lågt i tak blir det garanterat. Även om jag inte är så farlig är det ändå varje gång jag som är tjuren i porslinsfabriken :yes: |
Ingen trodde väl något annat om Stefan va?
|
Så jäkla kul för oss svenskar...Finnarna, Tyskarna, Tasmanierna, Österrikarna mm mm, har alla en dålig dag samtidigt...och så får vi en jackpot:clap::clap::clap:...hoppas dom har en dålig dag nästa lördag också...
|
Citat:
att vända på pensionen;):) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nåväl, man kanske inte ska agera lustigkurre...men tror inte att någon av er blir förvånad om någon av de uppräknade länderna tar potten...
|
Har provat Uza Josselyn till 4,95, antingen är jag fel ute eller så har jag ett gigantiskt överodds där...vi får si...
|
Fick 3,90 på vinnaren, stod i 2,40 på banan...verkar som att det bara är vi i Sverige som inte förstår nått om trav...:rolleyes:...
|
Vi kommer nog aldrig mer att se en amerikansk häst i elitloppet, fruktansvärt tråkigt....men dom är framavlade för att prestera som 2-3åringar och är helt slut sedan....
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Sen rör ATG till det å det grövsta då dom ljuger om värdet efter varje avdelning. 473521 system efter avd 1 å V75 värde 44:- Nja inte riktig sant va. Det är först efter avd 7 som de riktiga siffrorna kommer fram. Det är då dom redovisar vad en rad med 7 rätt ger. Och en rad med 6 rätt. Och en rad med 5. Den redovisade % är alltså ett mått på hur många rader som har streckat ett visst ekipage. 21,65% av alla inlämnade rader hade streck på 6 Kennedy i 1:a avdelningen å V75 idag. 21,65% hade spelat den som vinnare å V75. Inte så svårt egentligen då V75 handlar om att hitta vinnaren i 7 lopp. Mvh Uffe ;) |