Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 30 November (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38320-v75-gaevle-30-november/)

mikaels 2019-11-30 23:21

Vad ser dom mig som, Hubba?...har du någon ide?...

mikaels 2019-11-30 23:26

Gissar att dom tycker att jag är en skrytsam-jävel...men bjuder på det...för när man fyller 60, då får man säga vad man vill...tjuvstartade lite, men vänta till tisdag, då ni...

HuBBaBuBBa 2019-11-30 23:26

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 654998)
Vad ser dom mig som, Hubba?...har du någon ide?...

Vilka då? Folk här på Sharps eller?

mikaels 2019-11-30 23:29

Egentligen, så skulle jag inte ha behov av att kommunicera med andra...skulle bara kunna sitta och orera, på min egen hand...märklig människa man är...

HuBBaBuBBa 2019-11-30 23:30

Jag kan tänka mig att vissa som kanske är avundsjuka kan tycka att du skryter eller nåt men du postar ju alltid dina spelidéer här men vissa måste tydligen se kvitto på allt som jag oxå ville en gång och fick tji. Men det var mer en missuppfattning för att människan skrev fel först.

mikaels 2019-11-30 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 655001)
Vilka då? Folk här på Sharps eller?

Jo, dom här snubbarna här...psykologi är alltid intressant...

mikaels 2019-11-30 23:32

Hur ser du på din status, rätt märkligt att du får hålla på med dina "nummergrejer", utan att folk blir galna..blev aningen irriterad, till en början, men inte nu...

mikaels 2019-11-30 23:33

Hur gammal är du förresten?...

HuBBaBuBBa 2019-11-30 23:35

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 655006)
Hur gammal är du förresten?...

42 år ung :)

Gotland 2019-11-30 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 654993)
Lite synd Hubba, att pojkarna här går och lägger sig så tidigt...bara du och jag(och ibland SO), som orkar lite längre...men deras små lekamer, har säkert fullt upp med allt möjligt...och så var det ju lördag också, ganska förståeligt egentligen...;)….

Nu må jag inte vara så värst aktiv i bland inläggen så här dags men helt allena är ni då inte här inne även om tävlingsdagen är över.

Och när det kommer till tyckande och tänkande om folk så försöker åtminstone jag ha en rätt öppen inställning till allt och alla...

Men det kanske inte uppfattas så?

Stämningen brukar vara rätt god även om det då och då kommer påhopp både till höger och vänster som behöver stävjas.

Om alla bara förstod att man som trav-/streckspelare OFTAST har fel så vore livet lite lättare. Det gäller bara att komma helt rätt på det lite då och då så rullar kulorna in i större utsträckning än de rullar ut. Både 2018 och 2019 visar positiva siffror i min bok även om det går lite långt mellan träffarna.

Men vi kämpar!

:KO:

mikaels 2019-11-30 23:36

Oj, trodde du var äldre...jaja, purung är du ju inte, men nästan...

mikaels 2019-11-30 23:40

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 655008)
Nu må jag inte vara så värst aktiv i bland inläggen så här dags men helt allena är ni då inte här inne även om tävlingsdagen är över.

Och när det kommer till tyckande och tänkande om folk så försöker åtminstone jag ha en rätt öppen inställning till allt och alla...

Men det kanske inte uppfattas så?

Stämningen brukar vara rätt god även om det då och då kommer påhopp både till höger och vänster som behöver stävjas.

Om alla bara förstod att man som trav- streckspelare OFTAST har fel så vore livet lite lättare. Det gäller bara att komma helt rätt på det lite då och då så rullar kulorna in i större utsträckning än de rullar ut. Både 2018 och 2019 visar positiva siffror i min bok även om det går lite långt mellan träffarna.

Men vi kämpar!

:KO:

Grejen på travmarknaden, pokermarknaden, aktiemarknaden...eller vilken marknad som helst...är att kunna ställa sig utanför och kallt analysera dessa...inte så lätt, men den som lyckas, kommer att röna framgång...

HuBBaBuBBa 2019-11-30 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 655009)
Oj, trodde du var äldre...jaja, purung är du ju inte, men nästan...

Känner mig dock äldre hehe

mikaels 2019-11-30 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 655011)
Känner mig dock äldre hehe

Du kanske har spelat på trav länge, då stämmer ju din ålder väl:D...

HuBBaBuBBa 2019-11-30 23:47

Hade man gjort en grundlig analys av v75 avd 1 så skulle man tänka att spår 1-8 kommer ladda rätt hårt och det blir en ordentlig körning av många där framme. Vilken häst har rygg på 2 av dom startsnabbaste hästarna i fältet 7-8? Jo 12 Victor Au som kom igenom mycket fint från sitt bakspår och har bland alla snabbaste kortdistanstiden 10.0ak ... bara Flash H som gjort 9,9ak men den verkar inte vilja vinna längre. Så det borde man ha analyserat lite bättre och det va ett garderingslopp. Häst i toppform som vann sitt senaste lopp.