Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby Lördag 7 dec (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38416-v75-aby-loerdag-7-dec/)

Rickart 2019-12-07 18:40

6 rätt poch alla i sista nu! HEJA BAROLO! (favvovinet)

Rickart 2019-12-07 18:42

https://www.jokersystemet.se/__pdf/N...QWcDBzzNnx.pdf

viking90 2019-12-07 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 656230)
Ja det där kändes som en ”Italiensk” prestation

Zukanovic är väl åtminstone inte nån jag förknippar med doping eller dylikt möjligen jag missat nåt.

Känns väl snarare som motståndarna var riktigt dåliga?
1,12 vann han på det har Stepping klarat av på medeldistans tidigare till och med men jag håller helt med om att under loppets gång trodde jag hästen skulle stumna och bli frånåkt.

Nu säger ju inte tider allt men ändå.

Basse 2019-12-07 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 656234)
Zukanovic är väl åtminstone inte nån jag förknippar med doping eller dylikt möjligen jag missat nåt.

1,12 vann han på det har Stepping klarat av på medeldistans tidigare till och med men jag håller helt med om att under loppets gång trodde jag hästen skulle stumna och bli frånåkt.

Jag tror inte hästen var dopad.

Men det bara kändes overkligt att den vann så lätt.

Slide so Easy fick en stygg resa så det är ju inte jättekonstigt att någon med bra resa håller undan.

Stankarn 2019-12-07 18:54

Nä, nu fan slutar jag med trav.

Helt jävla ...att Conrad inte blir fråntagen segern efter den där manövern..?!

Altoc 2019-12-07 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 656234)

Stepping Spaceboy är extremt gynnad av spets. Har 7 segrar från spets på de 9 gånger han gått där innan idag. Var ju en blek Gulddivision och när Flemmings fick ett strullopp är det inte märkligt ledaren vinner.

Rickart 2019-12-07 18:59

Eftersom hela systemet stämde 100% där båda utgångarna satt blev det nästan 30.000 totalt! YEYY!

Rickart 2019-12-07 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 656237)
Nä, nu fan slutar jag med trav.

Helt jävla ...att Conrad inte blir fråntagen segern efter den där manövern..?!

Fast, såg man på sista reprisen i TV4 innan dom bröt så påtalade dom den EXTREMT ojämna sidlinjen, och precis där han bröt ut så var linjen en halveter off, typ, jag kollade med handen för linjen, då såg det mer ut som dom slog i varandra...

Protesgoran 2019-12-07 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 656239)
Eftersom hela systemet stämde 100% där båda utgångarna satt blev det nästan 30.000 totalt! YEYY!

Grattis som fan!!

Basse 2019-12-07 19:45

Citat:

grattis Rickart!:clap:

Drphilsner 2019-12-07 20:03

https://twitter.com/hubbesjostrand/s...74763252572161

Här ser man bättre framifrån vad som händer när dom krokar i varandra.

Gotland 2019-12-07 20:08

Citat:

Grattis, snyggt lirat!

På lilla goda når vi återigen endast nästan fram. Dubbla sexor och ett gäng femmor blir man inte långlivat lycklig av men vi är där fortsatt och hugger!

Nya tag!

:KO:

mikaels 2019-12-07 22:11

Kommer hem från helgens förlustelser och såg precis Night Brodde kontra ut Örres...min fundering dock är, hur i h-e kunde SS och NB höja från dryga tusenlappen till över 14k, avslag på dessa?

Gotland 2019-12-07 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 656252)
Kommer hem från helgens förlustelser och såg precis Night Brodde kontra ut Örres...min fundering dock är, hur i h-e kunde SS och NB höja från dryga tusenlappen till över 14k, avslag på dessa?

Nja, egentligen inte. Stepping hade inte startat på fem månader och minst en betaltjänst gick på Betting Gangster som utgång. Kan ju ha få en del att lämna den utanför...

Hur gick hockeyn?
Och vad säger du om situationen i sista?

Strappa71 2019-12-07 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 656252)

Det du ska göra är att sluta titta på "värdet" längs med omgången. Det har lite och inget att göra med utdelningen.

Något som kan orsaka märkliga effekter är om ovanligt många eller ovanligt få uppdelade system är kvar. Om det är ovanligt många såna lappar kvar kommer andelen system som försvinner att verka högt. Och omvänt om det är en låg andel såna system kvar.

Utdelningen borde blivit drygt 12k på 7r med vinnarnas V75%.

14k eller 12k är inom felmarginalen för hur noggrann en teoretisk modell kan vara. ( Folket spelar ju inte helt lika från avdelning till avdelning. )

Det finns inget "normalt" systemrens från 5e avdelningen till 7e. Så det går inte att svara på hur i helvete det kunde vara så högt.

Att utdelningen blev ett hack högre än den förväntade kan möjligen bero på att dagens största favorit förlorade och folk satt med minst en spik kvar inför de två sista avdelningarna.

För övrigt var det väl snarare Man at Work som tvärbromsade bort segern ( pga hjulen stötte ihop när både ekipagen bröt mot varandra i slutskjutsen. )