Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 28 december Romme - snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38718-v75-28-december-romme-snack/)

travbonus 2019-12-28 17:10

Propulsion kungen :claps:

Staketkusken 2019-12-28 17:10

Fin stallkörning när Michelangelo Ås kördes till spets och släppte till Proppen. Vore kul om de så kallade experterna och Per S vågade prata om sådana saker i studion. Men alla vet ju att de är rädda att stöta sig med stortränarna med flera.

Gotland 2019-12-28 17:11

Vågar vi säga något om vårt stora reducerade nu?

Båda spikarna inne och Jackpot band som B.
Grymt komponerat Stekel!

Nu jobbar vi in resten!

:KO:

mikaels 2019-12-28 17:13

Har 16ggr på P i PdA, inte för att jag tror att han vinner, men oddset är ju bra:p...

AmaerildeRimfrost 2019-12-28 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 659653)
Har 16ggr på P i PdA, inte för att jag tror att han vinner, men oddset är ju bra:p...

Om han inte vinner spelar det ju ingen roll vad oddset är :D

shjuve9le 2019-12-28 17:15

Ingen som pratar om on track piraten? Sopslut hade chans att gå ut 800 kvar bara sitter kvar:/ trist

Shooter 2019-12-28 17:15

V5-värde: 46 kr efter Proppens vinst. Helt okej.

shjuve9le 2019-12-28 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 659651)
Fin stallkörning när Michelangelo Ås kördes till spets och släppte till Proppen. Vore kul om de så kallade experterna och Per S vågade prata om sådana saker i studion. Men alla vet ju att de är rädda att stöta sig med stortränarna med flera.

Gud nåde den som sågar reden, Örjan eller nånting inom travet, samma som SR eller SVT, olika åsikter = kicken och uthängning. Merkelstyle

Landet är påväg åt helvete, eller påväg.

Shooter 2019-12-28 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 659651)

Det finns nog ingen i det här fältet som inte skulle ha släppt till honom.

HuBBaBuBBa 2019-12-28 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 659658)

Jo On track Piraten skulle inte släppt om man ska tro Hans ord

för ljuga skulle han väl inte göra

Shooter 2019-12-28 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 659660)

Det tror jag när jag ser det. :)

Staketkusken 2019-12-28 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 659658)

Det har du förmodligen rätt i, det fattar jag också. Men det är lite extra irriterande när stallkamraten helt sonika hålls tillbaka så fort Proppen visar sig och sen är det knäpptyst i studion där man går vidare till nästa lopp.

AmaerildeRimfrost 2019-12-28 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 659660)

för ljuga skulle han väl inte göra

Hur han ska förlora med en häst som passerat bäst före är ju upp till honom men Proppen vinner ju alla dagar i veckan om den inte är sjuk eller galopperar och blir diskad.

AmaerildeRimfrost 2019-12-28 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 659662)
Det har du förmodligen rätt i, det fattar jag också. Men det är lite extra irriterande när stallkamraten helt sonika hålls tillbaka så fort Proppen visar sig och sen är det knäpptyst i studion där man går vidare till nästa lopp.

Tycker dock inte det är så mycket att diskutera eller kommentera när det gäller Proppen som "alltid" kommer vinna mot det här motståndet!

HuBBaBuBBa 2019-12-28 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 659663)
Hur han ska förlora med en häst som passerat bäst före är ju upp till honom men Proppen vinner ju alla dagar i veckan om den inte är sjuk eller galopperar och blir diskad.

Det trodde alla förra gången oxå... men du har rätt .. On track är Nada mot en frisk proppen men nu pratade vi om han skulle släppa spets eller ej :)