Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Lördag 11/1 Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38907-v75-loerdag-11-1-bergsaker/)

mikaels 2020-01-11 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Bluesmith66 (Inlägg 662487)
Två dåliga kuskinsatser...och Skalman vinner, som vanligt !! :sleep:

MA gör ingen dålig kuskinsats, han kör bara som han ska...

Tirich 2020-01-11 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 662481)
Tycker du? Lubrano borde veta att Doxey kör och drar hårt i spets! Det är helt klart Lubrano som ska in i skamvrån och sen ska han hålla sig till vardagstrav framledes! Vilken jävla pajas!!! :skamsen:

Fast nu körde han ju inte hårt som han gjort i de 2 senaste loppen. Han tog ju upp och körde långsamt

Staketkusken 2020-01-11 16:37

Mathias Andersson säger alltså ”känns som Giuseppe lirat Örjan”.

Ingen följdfråga från stallbacksreportern eller de ATG-lojala i studion.

Nybrink dock ”de har ju sin syn på saken”. Wow. Hårt och kritiskt.

Fulsprit 2020-01-11 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 662485)
Vaddå inte känts så bra? Värmde ju STRÅLANDE? Doxey ska inte gå på rulle! Det stod spets i programmet och bara Lubrano trodde han skulle släppa...

Jag gillar inte M.A för en spänn men det är mer han som person! Men det är absolut Lubrano som ska ha en fet jävla känga för den här styrningen! Han leker med spelarnas pengar!

Värmde strålande enligt liken i studion, ja - MA sa efter loppet att han inte kändes lika fin som senast - varför då svara någon som toktrycker och fortsätter trycka? Han får ju en kanonrygg...

Basse 2020-01-11 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 662446)
Vinner inte Hawk Cliff första V75???

Mathias Andersson och 4 Doctor Doxey Zenz lär väl dundra runt i spets som vanligt.
2 Pacific Face lär hamna i dödens och se till att farten hålls uppe sista varvet.

Örjan bakom 6 Hawk Cliff lär knappast göra grovjobb i början utan bara glida med och utnyttja Anderssons och Lubranos minsta misstag i tempobedömningen under loppets gång.

Kan ju redan nu se framför mig hur Livestudion höjer ”gubben i lådan” till skyarna efter målgång av avdelning 1.

Kan det vara så lätt??

Hästmässigt höjer sig 3 hästar över övriga men ekipagemässigt så framstår 6 Hawk Cliff/Örjan som ett bra spikförslag direkt i inledningen av V75:KO:

Klar nöjd med detta inlägg.

Hoppas jag påverkade någon/några åt rätt håll i avd 1:)

SO 2020-01-11 16:38

EN MILJONER system blev makulatur, ofattbart....

Piraten 2020-01-11 16:39

Jag kan förstå att Lubrano inte vill ner invändigt i ryggar med den där hästen, men det är klart att det är klumpigt att ge sig in i sådan tuff strid mot Mathias i inledningen. Men det är ingen enkel häst det där.

Stekel 2020-01-11 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Frasse77 (Inlägg 662488)
Två "gasglada amatörer" i samma lopp kunde bara sluta på ett sätt. Synd på så bra hästar att behöva gå så här varje gång. Men bara tacka och ta emot med vinnaroddset !

Ja det var en för många. Trodde ju på att Andersson skulle köra lite hårdare och att Lubrano då skulle vara klok och lägga sig i ryggen. Det var lite överjobbat i badkaret, 2 gasglada amatörer = 1 proffsseger var rätt kalkyl såklart.

Fulsprit 2020-01-11 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 662497)
Ja det var en för många. Trodde ju på att Andersson skulle köra lite hårdare och att Lubrano då skulle vara klok och lägga sig i ryggen. Det var lite överjobbat i badkaret, 2 gasglada amatörer = 1 proffsseger var rätt kalkyl såklart.

Hade MAa kört snabbare så hade Lubrano gett sig klart tidigare - nu bjöd han upp till dans...

Shooter 2020-01-11 16:46

Usch vad dålig Osen Prinsessa var. Det där ska hon ju bara vinna. Kanske behövde lopp i kroppen.

SO 2020-01-11 16:46

HALLELUJA HALLELUJA

Stankarn 2020-01-11 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 662350)
Som du ser längre fram så tog jag en stor risk, men det var så lockande att spika Gulltopp sedan jag sett 14 dec loppet. Den som inte vågar nåt vinner inget. Och att ha 3 hästar är ju förfärligt tunt ändå, Zitor och Jardar och många andra höjs ju till skyarna, Egna ögon är faktiskt bäst ibland. Även om Gulltopp inte vinner så tror jag att han gör att bra lopp. Vi får snart lösningen på loppet.

Bara att gratulera....!

Trav är lätt ibland!

mackpeter 2020-01-11 16:47

SO visade åter att du är forumets stj:hattenav:ärna på kallblod.

ingo73 2020-01-11 16:47

Tack SO
Du är fan bäst.

HuBBaBuBBa 2020-01-11 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 662501)
HALLELUJA HALLELUJA

Kul SO! Magnifik start på systemet och chansen till 7 rätt är mycket god!
Håller tummarna!