![]() |
Citat:
|
Citat:
Kan vi inte leta fram lite smuts på baggen också så att Attraversiamo vinner...?! :cheers: |
propulsion hade väldigt små framgångar som 2 och 3 åring
efter den här nervsnittningen, våren som 4 åring, tog han sina 2 mest inkomstbringande segrar innan han såldes till Sverige 2 segrar på meadowlands som gav 11 800 dollar vardera + 1vinst på 8 000 dollar o 1 galopp, det var de 4 starter han hann göra over there kolla här http://www.worldclasstrotting.com/ notera alla kvallopp |
Citat:
|
Jag ser fram emot det fullödiga reportage som kommer om detta i kvällens V86-program där man går igenom alla delar, inklusive straff, regler, intervjuer med "amerikanarna" och veterinären som gjorde ingreppet (eller står på pappret i alla fall) och ST:s och ATG:s ledning, Daniel och ägaren.
Obs ironi. |
Citat:
|
Citat:
|
Mörkret för sporten som helhet i detta förstärks ju av att den alternativa vinnande kusken är Christoffer Eriksson, vars stall för mindre än ett halvår sedan ertappades med stora mängder utrustning som kan användas för doping.
|
Citat:
|
Citat:
|
[QUOTE=eveton;693739]Laser, får jag det till.[/QUOTE
Klassiska ingreppet är nog kirurgi. Karpateltunnel eller omgivande nerver skärs upp för att ta bort smärtan på närliggande leder. I detta fall hov och fotled. Jag har personligen problem med karpateltunnel syndrom i mina handleder och har blivit rekommenderad operation. Men jag vågar inte för då kanske jag inte får spela på trav längre :lol: Nej den var dålig :no: |
Laser är en form av kirurgi. Frågan som ställdes var om det var kemiskt?
|
Citat:
Jag är lite gammal både fysiskt och psykiskt men laser går väl att använda till kirurgiska ingrepp oxå. Inte bara kniven men i detta fall är det väl inte verktyget eller metoden som är mest intressant utan den förbjudna ” snittningen”. Och det finns väl Medicinsk Laser oxå ? |
Intressant att de faktiskt tar upp detta i ATG Live nu i kväll mellan V86-avdelningarna!
|
Ponera att det framkommer att han tävlat nervsnittad. Det är inte godkänt osv.
En rent egoistisk fråga. Om Propulsion diskvalificeras från segern i elitloppet, vad gör spelbolagen då. De betalar inte ut några pengar till tvåan, som blir etta eller? |