Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Östersund 6 juni (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41883-v75-ostersund-6-juni/)

hoola 2020-06-05 14:06

Daniel Berglund V75 Östersund lördag 6/6 på Service Plays

Piraten 2020-06-05 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694144)
Kallblodsloppen är alltid spännande o leta vinnare.
Den som jag är mest inne på är Bokli Teddy med Arve Sjoner.
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt

Jag är också inne på Bokli Teddy. Har gått bra mot tufft motstånd i Norge och är travsäker. Det kan bli en bra start och då blir han svårslagen. Han tillhör de rikaste i fältet och har plockat 20 meter på bland andra Lukas Rauen tidigare.

Stekel 2020-06-05 14:27

Sjukt att Fort Knox och Award Kronos är så stora favoriter i sina lopp. Stängda spår och möter öppen klass som de är väldigt orutinerade i jämförelse med. Rejäl skrällpotential i avd 3,4,5, i viss mån även avd 2! Kan bli 3 spikar på lördag.

valo 2020-06-05 15:14

Mellanhästar
 
Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694144)
Kallblodsloppen är alltid spännande o leta vinnare.
Den som jag är mest inne på är Bokli Teddy med Arve Sjoner.
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt

Bara "mellanhästar" i detta lopp, tror också norrbaggen är bäst av dem.

Lycka till!

trance_error 2020-06-05 15:24

Gillar inte att spika i sista avdelningen men får bli så denna gång.

Bara jag som tror på Cyber Lane? Kommer spika den
Dåliga spår på dem andra betrodda.

Spets o slut. 22%

Nobleflash 2020-06-05 16:21

Är inne på From The Mine som spik

Kgrh 2020-06-05 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 694143)
Favorit som ska fällas är 9 Award Kronos avd 4... obegripligt stor favorit från skräpspår i spårtrappa.. ojämn häst, yngst i fältet, har bara vunnit sina segrar från spets lr dödens..
Visst den har vinnarskalle och bra kusk, men ändå alldeles för stor.

Dixie Brick är en bättre häst i mitt tycke som är konstigt lite spelad.
Infinite Knight har stångats på V75 flera starter nu gått bra hela tiden, sitter snart!
Feerie de fael gick väldigt bra sist på V75, bara stryk av Merrit då efter högt tempo hela loppet...

Nej Award Kronos måste vara väldigt bra för att vinna... till den procenten bara 4:e-rankad för mig iaf...

Gissar att Djuse-segern med Argbiggan i lärlingsloppet för två veckor sedan bidrar till att öka priset.

Spår 9 verkar denna vecka vara som förra veckans spår 8 (Don Fanucci Zet, Ecurie D, Lome Brage, Earl Simon, Propulsion). Bara något sämre hästar och något sämre vinstchanser denna gång...

Piraten 2020-06-05 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 694235)
Gillar inte att spika i sista avdelningen men får bli så denna gång.

Bara jag som tror på Cyber Lane? Kommer spika den
Dåliga spår på dem andra betrodda.

Spets o slut. 22%

Jag tror också på kusen och var inne på att spika honom tidigt i veckan. Låter dock som att vädret ska bli dåligt och känns oroväckande om innerspåret blir lite tungt.

hoola 2020-06-05 17:26

Jens Sjödèn V75 Östersund lördag 6/6 på Service Plays

NicklasA 2020-06-05 18:33

Ang 14 Dixie Brick.....

Har en kompis som känner uppfödaren till Dixie Brick och Nurmos hade hört av sig till honom angående hennes chanser. Hon var väldigt pigg och ”på tårna” och de skulle köra offensivt och hårt 1200 kvar då hon är väldigt stark. De var väldigt optimistiska trots spåret. Han varnade även för långskottet 8 Dexter Brick i avd3, drygt 1%

Mattsson74 2020-06-05 18:51

Tungbaneinfo
 
Var finns det statistik för hur hästar presterat på ngt tung och tung bana? Fanns en bra sida för några år sedan som lagt ner och nu hittar jag ingen bra sida.

Altoc 2020-06-05 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Mattsson74 (Inlägg 694281)
Var finns det statistik för hur hästar presterat på ngt tung och tung bana? Fanns en bra sida för några år sedan som lagt ner och nu hittar jag ingen bra sida.

https://nastagangare.se/ hittar du den infon. Plus en massa annat på de hästar du är intresserad av.

Kgrh 2020-06-05 19:11

Läser på Travronden Spel (Daniel Berglund) att banan är nyomlagd och att det är svårt att bedöma hur regn kommer att påverka. Prognosen från SMHI säger just nu cirka 5 mm regn under de fyra timmarna före första start och sedan ytterligare 2-3 mm under tävlingarnas gång. Känslan är väl att detta inte är någon mängd som bör göra någon större skillnad?

bosseguldheden 2020-06-05 19:19

travankan.se har kladdbaneinfo plus en hel del smått o gott

Mattsson74 2020-06-05 21:30

Hittar inte den infon på nästagångare.se



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved