Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-02, 17:54   #1
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

V75 Östersund 6 juni


Sköna jackpott miljoner till V75 på nationaldagen.
Grattis till Gotland och
S-O som båda satte senaste v-75:an.
De har form och jag har köpt andel av båda till nu på lördag.

Lopp 1 Armagnac och Will I Am måste med på kupongen.

Lopp 2 Guli Roy är tidig bland alla kallblod.

Lopp 3 Bör stå mellan Fort Knox, Global Winner och MR Clayton J. F.

LOPP 4 Award Kronos Majet AF Djupmyra och Dixie Brick är tidiga streck.

Lopp 5 Spik på Messiah eller lås med Pleasure For Cash.

Lopp 6 Hästar som alla kan vinna är Macelleria, Only One Winner, Cobourg Hanover, From The Mine, Maze Runner, Hill Street, Hazard Boko. From The Mine i spets blir farlig.

Lopp 7 Tror någon av Campo Bahia, Cyber Lane, Handsome Brad, Double Exposure eller Mindyourvalue W. F vinner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)

Senast redigerad av Santorini den 2020-06-02 klockan 17:56.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-03, 18:54   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Goops häst Unoicsdue Gnaf är struken i lopp 5. Gynnar låset 2-9.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 06:02   #3
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Börjar tveka i lopp 5 på låset. Vill nog ha med Announcement med Torbjörn Jansson också.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 20:34   #4
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Kanske lås Cyber Lane och Campo Bahia.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 20:37   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har inte läst in mig på avd 1 än men det låter ju helt befängt att Witasp nära nog blir favorit där, nämns i alla tips tidigt. 1 vinst för kusen på 19 starter för Witasp. Karln blir 70 bast nästa år och har en enda prischeck på över 100k senaste ca 250 starterna. Kör nästan enbart vardagslopp och har trots det under 10% segrar. Det är...ORIMLIGT!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), SistaStallskriket (+50)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 21:06   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nej det ser fortsatt dödfött ut för Witasp efter en närmare titt på hästen. Vinsten tagen motvilligt på linjen mot en ledare som fått köra stenhårt.

Kusken har till och med kapitulerat lite redan på förhand för spets och slut, som väl skulle kunna vara vägen till vinst "Spåret blev bra och härifrån ser vi ut att kunna få en fin resa". Hade samma läge i ett lopp tidigare, treåringslopp med få startande. Fick då kapitulera för enda andra hästen som startade vasst.

Fina tider i raden men mot hårt motstånd där han slutat bland de sista efter resor på innerspår. Senast rejält tempo på loppet också och godkänd som trea, men borde inte ha blivit avslagen om andraplatsen för att kännas som en V75-vinnare.

Vem vinner då? Ja Goop och bricka 6 med en startsnabb kuse måste ju tveklöst vara förstahästen iallafall. Näst senast när han körde loppet själv i spets gick han snabbare än 700k-hästarna på tillägget som var 40 meter efter i mål. Tittar man på Eskilstuna-starten ser det inte ut som någon V75-vinnare, men de färska starterna visar något annat. Stor risk för sömnpiller och att det ser ut ungefär som när den vann på Axevalla näst senast.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 21:47   #7
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej det ser fortsatt dödfött ut för Witasp efter en närmare titt på hästen. Vinsten tagen motvilligt på linjen mot en ledare som fått köra stenhårt.

Kusken har till och med kapitulerat lite redan på förhand för spets och slut, som väl skulle kunna vara vägen till vinst "Spåret blev bra och härifrån ser vi ut att kunna få en fin resa". Hade samma läge i ett lopp tidigare, treåringslopp med få startande. Fick då kapitulera för enda andra hästen som startade vasst.

Fina tider i raden men mot hårt motstånd där han slutat bland de sista efter resor på innerspår. Senast rejält tempo på loppet också och godkänd som trea, men borde inte ha blivit avslagen om andraplatsen för att kännas som en V75-vinnare.

Vem vinner då? Ja Goop och bricka 6 med en startsnabb kuse måste ju tveklöst vara förstahästen iallafall. Näst senast när han körde loppet själv i spets gick han snabbare än 700k-hästarna på tillägget som var 40 meter efter i mål. Tittar man på Eskilstuna-starten ser det inte ut som någon V75-vinnare, men de färska starterna visar något annat. Stor risk för sömnpiller och att det ser ut ungefär som när den vann på Axevalla näst senast.
Mitt första streck i loppet är nr.8 Tinten
Satt fast med rubbet som sexa i loppet Don Fanucci Zet vann. Med lucka så hade den garanterat sluta tvåa där. Hoppas bara den försiktiga Mattias Djuse tar sig ut i tid och ger hästen chans (väntar oftast för länge) så bör den sluta i segerstriden
Just nu streckad till låga 5%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 22:09   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Mitt första streck i loppet är nr.8 Tinten
Satt fast med rubbet som sexa i loppet Don Fanucci Zet vann. Med lucka så hade den garanterat sluta tvåa där. Hoppas bara den försiktiga Mattias Djuse tar sig ut i tid och ger hästen chans (väntar oftast för länge) så bör den sluta i segerstriden
Just nu streckad till låga 5%
Ja det är ju det där med hela ekipaget, men visst kan det vara en hygglig dark horse. Ser ju inte överstreckad ut direkt som du säger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 22:19   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det är ju det där med hela ekipaget, men visst kan det vara en hygglig dark horse. Ser ju inte överstreckad ut direkt som du säger.
Det såg man inte minst ikväll i V64-2 på Åby
Viktigt vem som kör och hur de kör. Men Tinten ska få en chans iom jag tänkt plocka med några.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:19   #10
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Goops form såg vi ikväll på Åby... lär bli en del vinster nu framöver... =)

Spetshästen här, vem ska trycka upp tempot? Bergh möjligen med 3an annars ingen.
Nej Björn från start till mål och i en (för mig iaf) Otroligt svår omgång är jag tacksam för att inleda med en spik, särskilt som många garderar i första för att inte åka ut direkt...
23% just nu, allt under 40% är ett fynd för mig iaf, hade den gått i avd 7 hade den lätt haft iaf 35-40%...

Så tack för skön spik att inleda med, har 3 st nästagångare i loppet men de får alla vänta en start till =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:22   #11
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ser till min förtjusning att Rubus trots sin toppform är under 5% i kallblodsloppet, avd 2 .. samt att Demex som är bästa hästen har under 7% pga en ngt lite sämre insats senast..

Bästa spurtaren om det blir bra tempo är ju U.R.Faxe. som nu får örjan i vagnen igen, snacka om förstärkning mot loppen hitills i år.. under 6% där.. Dessutom från Ö. Tjomslands formstall!
Jag låser troligen på dessa 3 och ser fram emot en vinnare till låg procent!
Bara att tacka o ta emot!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-04 klockan 23:26.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:33   #12
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Jämtlands stora pris ska bli otroligt kul att se!!
* Hur bra är Campo Bahia efter uppehåll?
* Kan Cyber Lane hålla ut Angle of Attack?
* Hur står sig Double Exposure här från spår 8? Laddar Örjan?
* Ska Velvet Gio äntligen få vinna efter flera tappra insatser.
* Kan Une Etoile Gar spurta ner allt? 06,5 sista 400 sist i årsdebut....

Jag har längtat hela veckan.......
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:44   #13
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Favorit som ska fällas är 9 Award Kronos avd 4... obegripligt stor favorit från skräpspår i spårtrappa.. ojämn häst, yngst i fältet, har bara vunnit sina segrar från spets lr dödens..
Visst den har vinnarskalle och bra kusk, men ändå alldeles för stor.

Dixie Brick är en bättre häst i mitt tycke som är konstigt lite spelad.
Infinite Knight har stångats på V75 flera starter nu gått bra hela tiden, sitter snart!
Feerie de fael gick väldigt bra sist på V75, bara stryk av Merrit då efter högt tempo hela loppet...

Nej Award Kronos måste vara väldigt bra för att vinna... till den procenten bara 4:e-rankad för mig iaf...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:54   #14
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ser till min förtjusning att Rubus trots sin toppform är under 5% i kallblodsloppet, avd 2 .. samt att Demex som är bästa hästen har under 7% pga en ngt lite sämre insats senast..

Bästa spurtaren om det blir bra tempo är ju U.R.Faxe. som nu får örjan i vagnen igen, snacka om förstärkning mot loppen hitills i år.. under 6% där.. Dessutom från Ö. Tjomslands formstall!
Jag låser troligen på dessa 3 och ser fram emot en vinnare till låg procent!
Bara att tacka o ta emot!
Kallblodsloppen är alltid spännande o leta vinnare.
Den som jag är mest inne på är Bokli Teddy med Arve Sjoner.
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 00:27   #15
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kallblodsloppen är alltid spännande o leta vinnare.
Den som jag är mest inne på är Bokli Teddy med Arve Sjoner.
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt
Sällan man kommer rätt på det där hehe, jag chansar på mina 3 o får in en lågprocentare om de sitter. Din är ju en klart duglig häst som mycket väl kan ta det med så!
Skulle jag ta alla jag behövde för o känna mig säker skulle det bli
1 3 4 6 7 9 12 14.. vilket blir för dyrt :/

Edit: Ser att 1an ska gå barfota runt om, köra utan huva för o bli mer alert samt att kusken ska köra 2 provstarter för att få honom att kunna gå iväg snabbare.. lät väldigt intressant, det är ju en varrangångshäst det där så den vinner väl, nu bara för det då..
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-05 klockan 00:31.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td