Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Östersund 6 juni (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41883-v75-ostersund-6-juni/)

Shooter 2020-06-06 10:45

Jag hade spik på Cyber Lane från början, men då den nu blivit favorit och spikas till höger och vänster så garderar jag nog upp loppet. Så säker tycker jag ändå inte att den är över medeldistans. Alma Prins singlar jag.

BACKMAN 2020-06-06 10:53

Inlämnat igår. Är inte nöjd med hur det blev men sitter den så sitter den.
Sätter dit mina tankar.

1:6,7,9 svårt och dyrt. Kanske biligast att bara spika Goopen och glömmat. 3 Streck gör inte chansen att hitta vinnaren lättare. Hejja Per Linderoth som är hemmakusk och som jag tror kommer att få en bra dag. Såg på 1an och 12an pga kuskar. Valde Örjan över Bergh- skulle gärna ha haft med båda.
2:1,3,4 - Rätt så säker på detta. Jagade Rubus länge och nu är det dags att ta betalt.
3:1 Global Winner - Tar hellre och spikar den över Goops
4:9 Award Kronos- nu nedstruken till 8.. lämnade in förtidigt. 12,14 skulle nog med.
5:2,7,9.. 7 och 9 räcker nog. Tror minst på Örjans. Skulle chansspikat 7 istället och garderat ungdomarna.
6:3,4,6,9, skulle lika gärna kunnat tagit med 1,2,7,10 med känns helt öppet. Louie Brodde skulle kunna vara en chansspik.
7:1,2,3,6,8,9,10- lite väl många men är ju sista. Ingen Campo - fick en feeling att det var prepare. Men så säger Conrad att den INTE skall starta i Boden.. hmm.
Om någon häst kall spikas i sista så tror jag att 8 Doubble Exposure har visat mest (om man tror att Campo skall köras försiktigt).

eveton 2020-06-06 10:53

Är inte direkt i zonen när det gäller spelet och tänker inte sticka ut hakan och flagga för spikbud, utan letar mer bland skrällarna idag.

Blir banan kladdig och något tungsprungen så passar det 12 Timorol i den inledande avdelningen. Hästen är urstark men har tyvärr inte fungerat sedan den flyttades från Åland till Gävle och Pöllänen. Nu har det gått någon vecka till och förhoppningsvis kan den göra sig själv bättre rättvisa nu - 3%.

I Avd 4. startar 13 Fragolini Am med betydligt bättre vinstchans än de futtiga 2% som den nu är spelad till. I sammanhanget duktige Kim Moberg sitter upp ekipaget ska inte lämnas utanför systemet idag!

Zidust 2020-06-06 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av BACKMAN (Inlägg 694378)
4:9 Award Kronos- nu nedstruken till 8.. lämnade in förtidigt. 12,14 skulle nog med.

Hästarna flyttas aldrig mellan startleden.

BACKMAN 2020-06-06 11:04

Citat:

Ursprungligen postat av Zidust (Inlägg 694381)
Hästarna flyttas aldrig mellan startleden.

ups, visste det men hjärnan var inte med..ack

Kgrh 2020-06-06 11:25

Hur påverkas Kihlströms fokus av det som hänt i veckan? Han har ju ett par uppsittningar i halvluriga lägen som kräver goda körhänder och god taktik. Hur är stallformen för Stall Redén? Rimligen måste moralen i stallet vara låg och det borde ju kunna påverka hästarna också.

BACKMAN 2020-06-06 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av Kgrh (Inlägg 694385)
Hur påverkas Kihlströms fokus av det som hänt i veckan? Han har ju ett par uppsittningar i halvluriga lägen som kräver goda körhänder och god taktik. Hur är stallformen för Stall Redén? Rimligen måste moralen i stallet vara låg och det borde ju kunna påverka hästarna också.

Örjan är en Legosoldat. Han kör för Reden nu men skulle något hända så kör han åt någon annan nästa vecka. Hans fokus är att vinna loppet oavset stall och tränare. Att hästarna skulle vara påverkade tror jag dessutom är långsökt så nära inpå.Om det leder till missade träningstillfällen eller färre starter så visst är stallform en riktig faktor. Men ännu så är stallformen bland de bästa i sverige hos Reden. Är så som jag skulle resonera om detta.

Efterhandaren 2020-06-06 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Kgrh (Inlägg 694385)
Hur påverkas Kihlströms fokus av det som hänt i veckan? Han har ju ett par uppsittningar i halvluriga lägen som kräver goda körhänder och god taktik. Hur är stallformen för Stall Redén? Rimligen måste moralen i stallet vara låg och det borde ju kunna påverka hästarna också.

Nja proffsige Örjan berörs väl inte av detta spektakel mer än att Elitloppssegern ryker. Men han har väl fyra innanför västen sedan tidigare.
Visst är hästarna kloka djur men mycket långsökt att Stall Zet och ST debaklet skulle smitta av sig på hästarna :ohmy:

Stekel 2020-06-06 11:44

Örjan är jag inte orolig för, den lille grå är för gammal och klok för att påverkas av sånt. Men när alla människor i stallet går omkring och är olyckliga skulle det kunna smitta av sig lite på kusarna i värsta fall.

SistaStallskriket 2020-06-06 11:45

Det vimlar av "9:or" i många lopp som betaltjänsterna rankar etta och spikar huller om buller... Inget toppspår direkt och idag blir det utdelning!!

SistaStallskriket 2020-06-06 11:47

Jag var också inne på att spika Goop med 6 i första men den har oroväckande dålig statistik över lång distans... Kan ju bli blufflopp och Goop gungar in den ändå men det tål att tänkas på!

V75 lirar jag idag på Sundbyholmstravets Tillsammans-sida för er som vill haka på! 12 andelar a 200 kr.

Santorini 2020-06-06 11:52

Majet av Djupmyra struken.

Stekel 2020-06-06 11:57

Klockade precis Spang Viktors sista varv vid uppvisningen näst senast. 20,9 med tredjespår genom ena svängen! Fungerar en sån kan ju de andra hälsa hem. När den nu står med bästa läget av alla som borgar för spårsnål resa och begränsad strulrisk. Den där hästen ska vara favorit i loppet!

Hossiana Boko borde vara favorit i tredje också. Står spets och slut i programmet.

eveton 2020-06-06 12:15

Hur ska man förhålla sig till 7 Campo Bahia? Lugauer ligger otäckt lågt(för att vara honom), men samtidigt har väl ingen sett stallet köra för annat än seger oavsett förutsättningar. Felfri och med en 80% prestatation bör den ändå vara huvudet högre än övriga. 8 Double Exposure och 10 Mindyourvalue WF (som siktades mot förra söndagen) tar jag också med och står över favoriten CL just nu.

mijo14 2020-06-06 12:16

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 11:54
Östersund
Lördag 2020-06-06
Start: 16:20
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 8, 9 (7, 12)
2: 2, 3, 11, 12, 14 (1, 4)
3: 9 Fort Knox (1, 4)
4: 9, 14 (12, 1)
5: 3, 9 (2, 7)
6: 3, 9, 10 (4, 2)
7: 6 Velvet Gio (1, 7)

6x5x1x2x2x3x1 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Velvet Gio har jag jagat länge nu. Passar perfekt på medel och med bästa hästen från spår 8 är detta en spelvärd spik.
Ford Knox är hals och huvud bättre än de han möter. Blir inte banan katastrof så vinner BG detta från dödens
Favoriten i avd 2 går i princip inget på blöt bana!!!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved