![]() |
Citat:
|
Raketer
Citat:
Mantorp - Lopp 7, 2140m Auto Vinnare: 4 Global Whitechapel (25,00) Mantorp - Lopp 8, 1640m Auto Vinnare: 8 Fonda Boko (14,00) Mantorp - Lopp 9, 2140m Auto Vinnare: 5 Looklikeasymphony (15,50) |
Han kör som en kung Haugstad.......................................... ............ibland
|
Det är fan att jag inte spikar i tredje avdelningen istället! Var mellan 7 och 11 jag valde och nr 7 vann med en nos och det var den jag hade ensam hela kvällen till jag valde spik på Happy Few då procenten störtsjönk!
Suck! Fem rätt nu så kommer jag ju slita mitt hår :( |
Sorry för efterhandare, dottern skrek då får man ta det först..
Tänkte alla mina idéer galopperar idag så jag gick emot 11 jag egentligen trodde var klar här och det funka ju.. är väl en sådan dag antar jag :P V4 Inlämnat: 2020-06-29, 19:45 Mantorp Måndag 2020-06-29 Start: 20:14 Kostnad: 252,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 13 (11, 5) 2: 8, 10 (2, 5) 3: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (2, 10) 4: 8, 11, 15 (4, 12) 3x2x7x3 = 126 rader. 126 x 1 x 2,00 kr = 252,00 kr. Totalt: 252,00 kr. |
Citat:
|
Ja de tär rätt sjukt hur det känns som att man alltid alltid tar fel beslut.. alltid ett steg från typ så har man känt i rätt många år nu:P
Tycker det är sällan man missar på ngn man inte trodde alls på typ man streckat 3 st i ett lopp och så vinner ens 10erankade.... utan det är isf alltid den fjärderankade som vinner i det fallet... Man lever ju på hoppet att det ska ändras ngn gång hehe. |
Citat:
|
Citat:
Så är det fortfarande för mig... sitter i sen gammalt men nuförtiden vinner han faktiskt ganska ofta. Åkte till Mantorp med EN häst idag. Spetsvinnarsviten bröts i förra men jag tror den återupptas direkt i nästa lopp. 2 Lamona Håleryd har jag testat på SVS till 3,65 *** var inte ens i närheten av att spetsa :-/ |
Citat:
EDIT: Haugstads egentränade är ju dock rätt bra! |
Off Topic! Någon som bor i Härnösand och kan tipsa om något fantastiskt man kan se där? Ska nämligen upp där i morgon från Malmö :D En polare som ska köpa en husbil!
|
Ser gärna en tvilling 8-3 nu så den kan få komma tvåa.. =)
|
Citat:
|
Nu är 8an skyldig att vinna...
|
Hur fan kan Kim köra galopp på Anna Baffel som jag är inne på platsspel med när det är sådan fart i täten dessutom så det borde gynna den. Nej, men galoppera då ditt /&%/&%¤/& klantarsle! *SUR*
|
Men suck då! Sitter och varnar för Kantens Rose i loppet men inte fan spelar jag vinnare på den! GAAAAAAAAAAAAH!
|
FKNläGRJBGJLFRKPFRINPFNFEWBUOFEWufewBU
Räcker det inte nu med felmarginaler??????? Bara sjukt ju!!! |
Citat:
|
Kontio...... :holms:
|
Citat:
Shoooooooooooooooooooooooot meeeeeeeeeeeeeeeee! |
Citat:
Kan inte driva pensionären... Vinner bara när hästen gör det själv och idag är hästen inte bra nog heller.... Sjuuuuuuuukt |
Citat:
|
DD: 8 - 5 (raket), 8 - 11 (DD) Olika insatser.
|
Citat:
|
Citat:
Kan lugna dig med att 15 garanterat kommer 2a i sista efter att åka dit på mållinjen den med...typ slagen av 8an som är min förstareserv.. närmast garanti på det idag... |
Citat:
Du har varit fruktansvärt rätt ute med skrälldragen hittills. Bara spikvalet som vart fel. Hoppas för din skull att du missar ett lopp till nu så att det gått åt skogen ändå även om du valt spik i tredje |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men Höga Kusten har jag sett men bara kört förbi. Men nu blir det ev lite häng i Härnösand. Blir väl en matbit och sen vända hemåt! Tack för svar åtminstone! |
35/7 på svs på Upontop i DD-2 för er som gillar den. 35/6 på b365.
|
Självklart får Copaca Banana en vidrig inledning. Sitter med den på DD mot 15 till 108 i odds! jaja, nu gräver jag ner mig och kanske dyker upp i framtiden!
|
Citat:
|
Vinner 15 nu så kan det vara en miljon (minst) vi går miste om på andelsspelet! Borde bli bra tröstpengar ifall man nu bara glömt att kryssa i V6! Det har hänt förr om än sällan! I feel depressed!
|
Citat:
|
9314 på V4 om man nu kastat in en sådan också för 160 kronor! Alltså, med 15 som vinnare!
|
Chansspel på Looklikeasymphony. V / P och TV tillsammans med Miriam.
|
Citat:
|
På något sätt skönt att nr 15 inte vann sista! Enda loppet jag själv inte analyserade för fem öre dock! Haha! litade helt på kommentarerna här och de fasta oddsen stöttade upp det rejält.
Jaja, inget att gråta över nu! Jag tar nya tag och kommer igen! Men inte ofta allt klaffar när det gäller ens lågprocentare! |
15 typ 40 m sämre idag än senast, dock gick det tramsigt sakta första varvet, inte lätt o ta de längderna då när Kim sitter sist till 800 kvar suck... om du har en stark häst gå då för f-n på direkt o ta dödens som 12an gjorde och kontrollera loppet därifrån hur svårt kan det vara??
|
Andrahandsfavorit på streckprocenten och gav 17.55 i vinnarodds? WOW!
|