![]() |
Citat:
Letade roligt platsbud och ditt inlägg fick mig att testa platsen på 5:clap: |
Jag och stekel har Rob Dyrdek som starthäst i monte´ debut i lopp 10. Har nog platschans, kanske passar bra eftersom han får tugga i dödens eller i 3:e spår i sulkyloppen.
|
Citat:
|
Marres Diva i sista var det nog ingen här som var ute på vad jag kan se i tråden.
Sista avdelningen var väl den som diskuterades minst om? Men alla de första 5 vinnarna har omnämnts i tråden. 6 Attack Photo - Amaerilde inlägg # 21 2 Protector Tile - Linfre inlägg # 10 7 Icarus Boko - Efterhandaren inlägg # 2 11 Kantens Rose - Amaerilde inlägg # 4 5 In Line Tooma - Basse inlägg # 27 Mitt inlägg om In Line Tooma kom precis innan start så det kanske inte ska räknas. Men det är de 4 skrällarna i början som är grunden för dagens höga utdelning och de fanns alla omnämnda i god tid innan spelstopp:thumbup: Bra jobbat allihopa:claps: |
Citat:
|
Citat:
***. edit Svårt att hålla reda på vem som var vem där bak. Var det Rob Dyrdek som tog tredjeplatsen? |
Citat:
Edit: Nu kom resultatet, då var det fel häst vi båda följde. Tror den blev åtta till slut :no: |