Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-28, 18:28   #1
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

V64 Mantorp 29/6


AVD 1:

Tror att Voila’Buio har bra chans i Sverigedebuten. Det är en hårding som kommer bli tuff att stå emot när han går i klinch med konkurrenterna. Vinnartyp.

AVD 2:

Lövgrens kanske bara är bäst. Har dålig koll på hela fältet.

AVD 3:

Even Steven är lite osäker men kanske är den en fördel att Lövgren leder volten. Det är inga överdjur på tillägg och lyckas han hitta till tät bör segerchansen vara god.

AVD 4:

Nika var en nästagångare efter senast och nu överlåter Olga tömmarna till Jorma. Spåret är vad det är, men hästen står bra inne i loppet och möter enbart ston. Hittar Jorma bara ned i andraspår tidigt och det blir lite tempo är ekipaget med i striden.

AVD 5:

Är Mr Southwind tillbaka i slag bör det vara god chans till ledningen och då ska han slås därifrån. Förstahäst. Skrällen är Valbondione Luis som kommer med två raka 12,0-tider i bagaget.

AVD 6:

Gusto gör debut för Lövgren och sitter direkt i ett andraspår. Det lär laddas från flera håll och varvet kvar kan det ha löst sig bra för ekipaget. Jag tror på hygglig chans.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 08:27   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Avd 1) Alltid spännande med Sverigedebuterande IT hästar men lite grisen i säcken efter lång paus. Henriette med Unter hästen har läget och blir nog inte lätt att växla.

Avd 2) Tvåhästarslås på Jägers hästarna.

Avd 3) Vidöppet 15 hästarslopp. Måstestrecket är Haugstads Icarus Boko. Här snackar vi bättre än raden.

Avd 4) 5 Happy Celbration. Unter har nog slipat knivarna och fixat till märren och vinner felfri.

Avd 5) 1-4-5-7-9. Lurigt sprinterlopp. Upploppet är ganska lååångt.

Avd 6) 11 Miriam är väl hästen att slå men stänkarvarning på 5 Looklikeasymphony. Dags för första vinsten med spets oraklet Micke J. 2% är mums.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+20)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:20   #3
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Har väntat och väntat på att Nika ska få en "riktig" kusk... typiskt nog fick den spår 8 nu då Jorma kör, men de få starter den gått med andra kuskar har den 1 1 2 som resultat... säger väl allt.

Detta bör Jorma vinna fram och bakänges, särskilt om 2 och 5 skulle köra mot varandra lite om spets.... 2 för ojämn och 5 är osäker för att gå på dem.
Nej spik 8an och bara hoppas Jorma hittar ner ngnstans, tror den vinner från dödens med faktiskt.. 14%, man får tacka för kaffet =)

Värst emot tror jag 10 Lutecia är, men bakspår och Emilia Leo... nej den kan jag tåla att chansa bort.. Kör dock en tvilling 8-10 då jag varken tror på 2 lr 5 här.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-29 klockan 14:22.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:31   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Själv gillar jag ju Scotch Brodde, nr 1 i första avdelningen. Sen håller jag väl med om Nika som någon nämnde ovan och ska man vara där på de sämre spåren och pilla är ju Kantens Rose rätt intressant. I avdelning fem känns det som en tråkig favorit i Inline Tooma, dock skoryck på nr 1 i samma lopp som var tvåa bakom In Line Tooma senast. Skrällen är väl Copaca Banana som har klart bättre spår 6 nu pga strykningen!

Står nog över då jag inte hittar så mycket att bygga kring utöver mina småtankar ovan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:33   #5
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

I sista avd är ju otroligt nog 15 Juvelen Miss F Helt bortglömd trots sitt superlopp senast från spår 12... Stark 2a då i en spårtrappa med tak på 280 000 nu är det enklare emot.. sämsta spåret men 2 strukna redan som underlättar...
3% på denne är ju löjligt nästan, jag hade trott kanske 15-20%... Given spik för mig iaf !
Tack för kaffet återigen! Gratis påfyllning, efter avd4 med Nika-vinst, schysst!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:03   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nu när man studerar det lite närmare och läst era kommentarer är man ju sugen likväl

Happy Few lär ju leda från start till mål och solklar spik för mig nu. Sen spikar jag nr 15 i sista dessutom som du nämner mr_stylez. Fyra enkla avdelningar kvar. Kanske inte tredje då men övriga
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:09   #7
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

För mig som enbart lirar vinnarspel ikväll känns det inte aktuellt att gå på Nika till 2.90 trots att jag tror på henne. Men spelmässigt är hon inte lika intressant från spår åtta. Riktar istället insatsen i aktuellt lopp på Anna Baffel till 37 ggr vinnare och 7 ggr plats. Väldigt överodds kan jag tycka. Hästen har ju gjort det bra mot tuffare hästar än dessa och från ett bra läge känns hon mycket intressant.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:14   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
För mig som enbart lirar vinnarspel ikväll känns det inte aktuellt att gå på Nika till 2.90 trots att jag tror på henne. Men spelmässigt är hon inte lika intressant från spår åtta. Riktar istället insatsen i aktuellt lopp på Anna Baffel till 37 ggr vinnare och 7 ggr plats. Väldigt överodds kan jag tycka. Hästen har ju gjort det bra mot tuffare hästar än dessa och från ett bra läge känns hon mycket intressant.
Anna Baffel är en av fyra jag markerat i avdelningen på V6 men ska du spela vinnare erbjuder Svenska Spel 54.00/8.10 i odds på den!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5), Piraten (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:25   #9
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Anna Baffel är en av fyra jag markerat i avdelningen på V6 men ska du spela vinnare erbjuder Svenska Spel 54.00/8.10 i odds på den!
Tack för det! Har lagt in lite på Svenska Spel nu också, och även på Valbiondione Luis till 37 ggr. Verkar som att SS oftast erbjuder högre odds på skrällarna jämfört med Unibet.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:26   #10
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5271
Standard

Garderar nog Happy Few på V6 med 2 Protector Tile. Ohlsson upp, bra tider och ett stall i form. När två träter så vinner den tredje som man brukar säga
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:29   #11
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Måste vara skämt att Lövgrens Happy Few är streckad på över 60%. Av det lilla jag sett i lopparkivet så är nr.7 Stenson en minst lika bra häst, men streckad tre ggr så lite. Dessutom är Uhrbergh grym från springspår, och det luktar spets o slut lång väg.
Spikar utan o blinka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), Ace (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:31   #12
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5271
Standard

Cab Lane ändrad till skor runt om nu. Spikar Mr Southwind och hoppas på S.O.S.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:38   #13
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Nu när man studerar det lite närmare och läst era kommentarer är man ju sugen likväl

Happy Few lär ju leda från start till mål och solklar spik för mig nu. Sen spikar jag nr 15 i sista dessutom som du nämner mr_stylez. Fyra enkla avdelningar kvar. Kanske inte tredje då men övriga

Haha skulle just skriva att omgången ser väl visst då intressant ut!

Jag låser avd 2 på 6-7, är inte 100% på att 6an håller ut 7an från start, Urbergh är vass som tusan på att få dem till spets alltsom oftast och 7an i ledning är inte lätt att ta ner.. Men klart tar 6an spets är det ju given vinst för denne!

Tror man på stenhård körning tycker jag 2-9 är tidigast bakom!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 15:40   #14
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
För mig som enbart lirar vinnarspel ikväll känns det inte aktuellt att gå på Nika till 2.90 trots att jag tror på henne. Men spelmässigt är hon inte lika intressant från spår åtta. Riktar istället insatsen i aktuellt lopp på Anna Baffel till 37 ggr vinnare och 7 ggr plats. Väldigt överodds kan jag tycka. Hästen har ju gjort det bra mot tuffare hästar än dessa och från ett bra läge känns hon mycket intressant.

Är den redan nere i 2,9? Går nog ner ännu mer troligen haha, jag tog den till 3,6 då bet 365s odds kom ut, kanske ngn annan sida hade ännu högre men inte tid att bevaka alla :P

Din lät intressant där ja, 7 ggr på plats är taget för min del med!

Edit: Bet365 har den ännu i 3,3 för den som vill lira Nika såg jag nu =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-29 klockan 15:41.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 16:43   #15
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Då måste ja gå mot strömmen. 2 slog Nika med halva upploppet sist de möttes. Nr 5 öppet huvudlag och osäker låter inte som någon som kommer köra allt som går för spets. Nika spår 8 o Kontio med starttrög häst. Blir sist utvändigt för att sen avancera fram till dödens. Det loppet sist lär snarare sitta i kroppen.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td