Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Eskilstuna 7 november (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/44522-v75-eskilstuna-7-november/)

olle 2020-11-01 19:22

V75-Eskilstuna 7 november

En sportsligt rätt medioker omgång bortsett från stoeliten och gulddivisionen som väl håller bra novemberklass. Sportsligt ser man redan fram mot söndagens bredders crown finaler.

Avd 1 är ett riktigt dåligt klass 1 försök . Fastnade för Global Viscount och Upper Face med Dream Creation som outsider vid snabb koll.

Avd 2 klass 2 försök. Här fastnar man för segermaskinen Amorcer Levallo när det är anmält amerikansk bike ffg och barfota runt om för andra gången. Opulent Tile kanske främsta utmanare.

Mellby Free borde bli stor favorit i stoeliten från perfekt läge. Lång distans? Inte varit ute över 2640 i år och enda gången i fjor torskade den som 2 oddsare.

I stayerloppet avd 4 över tre volter fastnar man ju direkt för Björn Goops Gazza BR när det är anmält barfota runt om ffg. Ingen högre kvalitet på detta lopp.

Bronsdivisionen avd 5 också dålig sportslig kvalitet denna vecka. Moses från spår 1 om den är snabb ut. Osäker på det. Redens stallform?

Silverdivisionen avd 6 rätt bra men vem ska slå Vagabond Bi? Var ju grym senast.

Spets och slut på Esprit Sisu i avd 7? Elain Webb bortlottad. Riordans från spår 1? Den är riktigt bra. Nurmoshästen snackhäst senast. 9,10,11 alla kapabla att vinna med rätt tempo och lopp.

Man får fundera vidare i veckan ..

Piraten 2020-11-01 20:27

Ingen i guld gör om loppet som Heavy Sound levererade senast. Han visade att han är tillbaka i toppslag och då är han en av Sveriges bästa hästar. Hade spikat på allt från ett bra spår, men nu är han lite utelämnad till vad övriga hittar på. Värst emot anser jag Hachiko de Veluwe vara. Tror att han eventuellt kan köras till ledningen och då blir han svår att plocka ned.

Efterhandaren 2020-11-01 22:14

Mycket lågklassig V75 omgång. Typisk november klass.
Zarenne Fas är väl hästen att slå i guld.

Efterhandaren 2020-11-01 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av Piraten (Inlägg 719075)
Ingen i guld gör om loppet som Heavy Sound levererade senast. Han visade att han är tillbaka i toppslag och då är han en av Sveriges bästa hästar. Hade spikat på allt från ett bra spår, men nu är han lite utelämnad till vad övriga hittar på. Värst emot anser jag Hachiko de Veluwe vara. Tror att han eventuellt kan köras till ledningen och då blir han svår att plocka ned.

Zarenne Fas ?

Piraten 2020-11-02 11:25

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 719080)
Zarenne Fas ?

Tror Zarenne Fas blir över och visst kan den vinna med lite klaff, men tror den blir överstreckad på senaste insatsen.

puffpuffloco 2020-11-02 14:27

Citat:

Nyckeln är väl vad esprit sisu (som trolig ledare) gör om hachiko kommer. Med tanke på esprit sisus senaste lopp körs den säkert i spets. För inte kan Lucifer lane spetsa från det spåret?

mackpeter 2020-11-05 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 719062)
Redens stallform?

.

Nervsnittad?:innocent:

Stekel 2020-11-05 20:35

Inte jättelätt att sortera bort någon av de 5 mest spelade i avslutningen, men jag måste iallafall välja Hachiko först och sätta som utgång och tänkbar spik. Zarenne vill de förstås hålla spets med, men det håller jag för ganska osannolikt. Att Jorma får ta över efter en bit däremot ganska troligt. Kommer han dit så tror jag det mer eller mindre är klart. Hästen är ju i princip oslagen och han var knappast dålig senast trots att han inte klarade att slå sig förbi, tvärtom visade han vad bra han är. Bara Milligan och Heavy som tog lite på honom till slut efter dödenslöpningen och de har ju samma handikapp på honom nu.

Om Goop kört Esprit skulle jag nog rankat den först, för han har både respekt med sig och vågar rejsa. Men Wäjersten själv med stallets bästa häst som han precis fått in? Kalla förutsättningar när man har Jorma på en tanks utanför...

kire1111 2020-11-06 15:52

Förlorarraden gjord även till denna lördag :drunk:

7 12 11 4 2 3 10 omstart sen kan väl vem som helst vinna
5 3 6 4 Konstig favorit åker ut till kråkorna
2 7 3 10 Spika goop, då vinner han inte. Slösa streck el spika emot då vinner muppen
10 Alla el spika. Hoppas 9 inte fixar spåret
6 Spika el alla. Neelix ska alltså vinna, den var rolig
3 5 2 Vet lär ju va helt fel ute
10 1 6 Några som kan vinna, men har råd med dessa tre

valo 2020-11-06 16:32

Neelix

Citat:

Ursprungligen postat av kire1111 (Inlägg 719615)
Förlorarraden gjord även till denna lördag :drunk:

7 12 11 4 2 3 10 omstart sen kan väl vem som helst vinna
5 3 6 4 Konstig favorit åker ut till kråkorna
2 7 3 10 Spika goop, då vinner han inte. Slösa streck el spika emot då vinner muppen
10 Alla el spika. Hoppas 9 inte fixar spåret
6 Spika el alla. Neelix ska alltså vinna, den var rolig
3 5 2 Vet lär ju va helt fel ute
10 1 6 Några som kan vinna, men har råd med dessa tre

Neelix senaste på 1640 auto: d, d, d, d...såg jag först när jag kryssat den och den får stå kvar...:)

Nobleflash 2020-11-06 17:02

Tycker dessa känns mycket intressanta i sina respektive lopp.

V75-1 QVIDJA'S FIRST 5%

V75-2 TIMETOMAKEITRITE 5%

V75-3 DEAR FRIEND 5%

V75-4 ZIZOU 9%

V75-5 PAYET D.E. 3%

V75-6 RANDEMAR R.D. 5%

V75-7 MILLIGAN'S SCHOOL 7%

mackpeter 2020-11-06 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 719623)
Neelix senaste på 1640 auto: d, d, d, d...såg jag först när jag kryssat den och den får stå kvar...:)

Neelix var bra näst senast, då han vann överlägset. Senast hoppade han på sista bortre, då Adrian fick problem med checkremmen. Han hade då mycket krafter och var på väg att få rygg på Farlander Am genom sista kurvan. Han kan få en bra startrygg på Moses och kan mycket väl vinna. Bland de 3-4 främsta till 4 %.

Efterhandaren 2020-11-06 17:38

Favoritbetonat fredags svammel

V75 1) 2 Galelio Am. Jorma och spår 2 i volt är en utmaning men hästen duger normalt bra i detta gäng trots två ägg i korgen om det löser sig i starten. Mycke om och men.
4 Global Viscount. Stenströmer matchar sina hästar perfekt och Jepson stöttar upp i vagnen.
Stänkarvarningarna är : 3 Pine Muscle en gammal följehäst som Björn hållit högt.
6 Qvidjas First. 13 tider i kroppen.
12 Casemir Tof. Troligtvis bortlottad men Mika har skrällt förut.

V75 2) 6 Shut Up And Dance. Chansspik i som vanligt öppen klass 2. Dunder dundrar på och hästen är en rutinerad klass 2 häst.

V75 3) 2 Mellby Free brukar vinna i stolopp med bra spår.
1 Tessy D’ete är distansgynnad men spåret är iskallt. 3-4 inv.

V75 4) 4 Gazza B.R. är en lite ojämn norrbagge. Men skoryck och bra läge är positivt.
9 Global Winner har ett tufft sista varv och går han bara felfritt är det nog hästen att slå.
Psst Mika Forss upp :clap:

V75 5) 1 Moses är kanske bortlottad men är det någon som skall vinna från 2-3-4 invändigt så är det Örjan. Sticker väl nosen först som vanligt.
6 In Royalty Boko måste bevakas och vem är det som kör ? Jo Mika Forss :claps:

V75 6) 3 Vagabond Bi har jag följt hela karriären och jäklar vilken utveckling. Psst dessutom Varennare :claps:p

V75 7) 1 Zarenne Faz. Ok spår 1 är spår 1 men jag tror på bra spetschans och då är nog loppet över. Psst visst är det en sån där Varennare :claps:

mijo14 2020-11-06 18:44

Citat:

Frågade Haugstad om HS känns lika fin som sist.
” Bara att spika !” var hans svar!
Jag tvekar inte...

Efterhandaren 2020-11-06 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av mijo14 (Inlägg 719653)
Frågade Haugstad om HS känns lika fin som sist.
” Bara att spika !” var hans svar!
Jag tvekar inte...

Nja HS har väl inte vunnit från bakspår i modern tid. Ok kanske kan komma till om några betrodda kommer bort. Men spik känns lite väl chansartat.
Jag står nog över men den som lever får se.

valo 2020-11-06 19:27

Neelix

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 719630)
Neelix var bra näst senast, då han vann överlägset. Senast hoppade han på sista bortre, då Adrian fick problem med checkremmen. Han hade då mycket krafter och var på väg att få rygg på Farlander Am genom sista kurvan. Han kan få en bra startrygg på Moses och kan mycket väl vinna. Bland de 3-4 främsta till 4 %.

Ja, jag gillar hästen. Var diskad måletta i ett av loppen ser jag, lite hopp finns.
Bra procent på en bra häst ut spelsynpunkt!
Lycka till!

Yankee 2020-11-06 21:38

Har någon Berglund så skulle det uppskattas :cheers:

Basse 2020-11-06 21:45

Spridda skurar hos de största betaltjänsterna, Jensa och Berglund

Avd1) vågar ingen spika- lös första avdelningen och du får grepp på ”experterna”

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomakeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd3) finns 2 olika spikförslag. 3 Racing Brodda och 7 Hevin Boko

Avd4) 9 Global Winner

Avd5) 6 In Royalty Boko spikar av ett par

Avd6) 3 Vagabond Bi spikas av ett par

Avd7) delade grupperingar. 1 Zarenne Faz leder runt om eller 10 Heavy Sound spurtar hem sista avdelningen. Den som hittar en vinnare utöver dessa två har kopplat grepp på de flesta betaltjänster;)

travspekulanten 2020-11-06 21:49

Känslan säger att det blir högre utdelning på 7 rätt nu än den gjorde tidigare i veckan... Kan det bli runt 100k?

Lite högt spelade favoriter, lite riskfyllda spår och bortglömda skrällar?

1 - 2,4,7
2 - 2
3 - 2,7,10
4 - 4
5 - 2,3,6,12
6 - 2,3,5,11
7 - 3

Tror det blir en superskräll i avdelning 6 med Mr Clayton J.F med
Per Lennartsson i sulkyn. 0%? Mumma!:thumbup:

Blir att lägga till lite fler sträck under morgondagen innan start.

Bästa spik... Hmmm... Kan det vara Gazza B.R i avdelning 4 med Björn Goop? Barfota första gången i karriären? Känns intressant till 16% i dagsläget :claps:

Dumstrut eller krona?

Melander 2020-11-06 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av travspekulanten (Inlägg 719706)
Känslan säger att det blir högre utdelning på 7 rätt nu än den gjorde tidigare i veckan... Kan det bli runt 100k?

Lite högt spelade favoriter, lite riskfyllda spår och bortglömda skrällar?

1 - 2,4,7
2 - 2
3 - 2,7,10
4 - 4
5 - 2,3,6,12
6 - 2,3,5,11
7 - 3

Tror det blir en superskräll i avdelning 6 med med
Per Lennartsson i sulkyn. 0%? Mumma!:thumbup:

Blir att lägga till lite fler sträck under morgondagen innan start.

Bästa spik... Hmmm... Kan det vara Gazza B.R i avdelning 4 med Björn Goop? Barfota första gången i karriären? Känns intressant till 16% i dagsläget :claps:

Dumstrut eller krona?

Mr Clayton J.F ????? varför? chanslös om du inte har annan info.

Yankee 2020-11-06 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 719705)

Avd1) vågar ingen spika- lös första avdelningen och du får grepp på ”experterna”

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomekeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd4) 9 Global Winner

Avd7) delade grupperingar. 1 Zarenne Faz leder runt om eller 10 Heavy Sound spurtar hem sista avdelningen. Den som hittar en vinnare utöver dessa två har kopplat grepp på de flesta betaltjänster;)

Helt rätt Basse :KO:
Letar ofta spikar i andra avdelningar. Så ofta har dom inte rätt :whistling:
Blir ofta förvånad över hur dåligt många av storspelarna på tillsammans spelar :cheers:

olle 2020-11-06 22:11

Inte hunnit med travet den här veckan heller. La ett 100 kr v spel i går kväll hos unibet på Gazza BR till 8 ggr i V75 -4. Nöjer mig så till lördagen.

- Love you avkomma från järnskor till första barfota runt ger ofta enorm effekt
- Lyssnade på björnkollen precis och låter oerhört bra. Sällan Goop lyfter en egentränad outsider så mycket där .

Tror på vinst eller galopp. Galopprisken är nog rätt stor vid en sådan lättning från spår 4 i volten men till 8 ggr känns spelet bra trots det.

Lycka till ,

travspekulanten 2020-11-06 22:30

Bra lopp på gång där igen, uppgifter, historik osv. Jag går alltid på min egen uppfattning och tycker Vagabond BI är överdrivet stor favorit här. :thumbup:

Överraskningar har skett förut och kommer även att fortsätta...

Sen säger jag som Olle Goop. Trav är trav:D

mr_stylez 2020-11-06 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 719705)

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomekeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd4) 9 Global Winner

Bra sammanfattning tack!
Alltid härligt då man märker man inte alls tänker som "experterna" utan har helt andra idéer för omgången, då vet man att man är på rätt spår =)

Avd 3 har jag inte ens med ngt av deras spikförslag.
Avd 4 har jag inte med 9an på tre hästar
Avd 5 har jag inte med Royalty Boko på kupongen heller.
Avd 6 Garderas Vagabond Bi till den fullkomligt galna procenten.

Får se vem som har rätt på lör, de som går på experternas idéer lär som vanligt få sämre betalt än de kanske borde ha.. tvärs om för oss andra som går emot.. =)

Vem spikar du själv på lör Basse?

Mitt bästa förslag måste helt klart vara Activated avd 3 till fin procent :)

Lycka till!

Klanke 2020-11-06 23:47

avd1. Draget är Dream Creation som har övertygat i sin nya regi. Skall lättas nu vilket är spännande. Blir det omstart så ökar chansen ytligare tror på en vettig chans att blåsa ner dem till slut. 14 procent. Favoriten är grov i gången men har tränats med volt hemma hos Daniel. Kommer den till spets är det nog spets och slut som gäller 3 av 3 därifrån. Men loppet är öppet.

avd2. Amorcer L blir troligen svårslagen om spets nås billigt har varit rejäl på slutet men det är lite hårdare emot och loppet är vidöppet. Opulent Tile kom bort senast bara att glömma kan annars öppna rätt bra och en position är att räkna med. nr 5 kan också öppna men verkar gå från den flesta positioner. Rejäl sort.

avd3. Omgångens bästa spik Mellby fee är knappt 47 procent och det ser jag som ett fynd. Detta ser onekligen lovande ut för spets och slut. Vi spikar utan tvekan!

avd4. Pinto bob är bergh mycket nöjd med.. Hästen har vunnit ett 3 km lopp i övertygande stil och bergh trodde på mycket bra segerchans för denna 5 procentare som troligen bubblar upp. Drag nr 2 är Carat du G som gör intressant debut i ny regi. Hade sitt bästa år i fjol. Är egentligen överkvalificerad till dagens start. Hästen har tagit 8 av 9 segrar med skor Om den nya tränaren hittar en nyckel till eller formen så är det game over för resten. Gazza br körs mot spets och försöker grilla konkurrenterna Björn är bra i långloppen. 13 procent. Electrical storm är spurtstark och har suttit fast 2 ggr på raken nu med klaff är han inte helt borta ur striden.

avd5. Ännu ett öppet lopp. Moses är bästa hästen och skall normalt vända in och ut på dessa. Har 2 av 3 barfota runt om. Föll tillbaka i gamla synder senast varpå loppet känns mer öppet. Vi målar för här kan det hända lite. Neelix är näst bästa hästen och intressant att Dante som är lite mjukare hoppar upp. Med klaff är Neelix bra nog att vinna den tunga vägen. Manounziou H är riktigt bra och har höga toppar. Med klaff är han helt klart en faktor här. Känslan att det kan skrälla. Nr 2 skall ladda rejält för spets men förra loppet kan ha satt sig i benen? Nr 6 kan också öppna rejält men nu blir det vanlig vagn och skor på vilket är ett minus. Betting rebell var grym senast i ett konstigt lopp med flera galopper. (loppet blev ryckigt) Bästa spåren är 4 och 5 och det brukar vara bra i just dessa typer av lopp men båda dessa är under 1 procent. Nej här kan det skrälla..

avd6. Vagabond bi är omgångens näst bästa spik. Har varit helt lysande på slutet med 2 raka segrar och detta ser enklare ut än på riktigt länge. Toppchans!

avd7. Det låter väldigt uppåt på Timro. Jorma kommer ladda tufft och troligen släpper troligen till nr 6 (Espirit är inte enkel kan hoppa) Ellian Web som visat sig även kunna vinna från dödens och ute i spåren. Fart som räcker gott i sammanhanget men läget suger. Heavy Sound är ett fart monster och Kenneth skall köra mer offensivt än vanligt. Espirit sisu om spets och lugnt mellan varv då kan det gå undan. Zarenne fas var rejäl senast och får troligen ett fint lopp igen. Milligan S kan aldrig räknas bort dessutom brukar 7 åringarna dominera detta i Guld på Eskilstuna.

Mot 7 rätt..

Stankarn 2020-11-07 00:23

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 719726)

avd3. Omgångens bästa spik Mellby fee är knappt 47 procent och det ser jag som ett fynd. Detta ser onekligen lovande ut för spets och slut. Vi spikar utan tvekan!

Mot 7 rätt..

Få se nu. Björn släppte senast över 2140. Men ska nu försvara spets över 2640?

Ja, så kan man ju också tänka....

Stekel 2020-11-07 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 719729)
Få se nu. Björn släppte senast över 2140. Men ska nu försvara spets över 2640?

Ja, så kan man ju också tänka....

Du är medveten om vilken bana de körde på då va? Men visst, även på Åby var det ett knepigt beslut. Jag ser det som hästen med bästa vinstchansen imorrn iaf.

Basse 2020-11-07 01:39

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 719719)
Vem spikar du själv på lör Basse?

Jag har inte haft tid att plugga V75 Lördag ordentligt den här veckan. Vid en första snabb genomgång hittade jag inget jag kände extra för. Tror faktiskt jag skippar lördagens V75 och ägnar Lördagen åt att gå igenom söndagens extra V75 istället.

Söndagens omgång är nog inte lika sönderpluggad och det är nog många som gör ett system till söndagen på ren slentrian utan att ha pluggat ordentligt.

travanalys 2020-11-07 02:09

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 719623)

Fast tror ändå den är gynnad av kort. Diskningarna har varit i tur och ordning:

Galopp på väg in på upploppet mot seger på runt 11.0
Påkörd i spetsrusning utan egen förskyllan.
Galopp i början av upploppet mot överlägsen seger på 12 tid
Galopp mitt på upploppet som tvåa bakom super war horse...

Som treåring var den obesegrad över kort i två starter på 12-tider... Tror inte det behöver vara ett dåligt streck för fart finns för att vinna.

Stankarn 2020-11-07 02:17

Dagens stänkare.

Generellt sett ser det lite halvspännande ut. Vagabond Bi, som de siktar mot finalerna med, som närmast skentravade senast och väl som inte kommer till spets är streckad över 70%.

Den måste gå att fälla.

Skulle inte förvåna mig om Örjan leder runt om med 2 Coogan (13%) eller om 4 Sir Henry P.Hill kommit upp från svackan och återigen bara är bäst (4%).

Bedövaren är 7 Ad Hoc som jag tycker gått lite under radarn. Har varit ute mot Missle Hill, bra från dödens näst senast. Har väl slagit Randemar i så gott som alla lopp? Slog guldfavoriten i St Léger ifjol.

Nä, kanske ingen spik från det här läget, även om den är hyggligt startsnabb, men ett platsspel ger hyggliga 6,60 på SvS.

Funderar på att spika Kolgjinis 5 Upper Face i V75:1. Vad jag har sett i arkivet är det här en vessla från start i volt. Med tröga och osäkra konkurrenter omkring sig kan det här vara en traditionell spets och slut. 30ggr/6,40ggr på SvS är iaf taget. Och bra spik till 2% att börja omgången med.

Skulle ha varit nice att hitta en stänkare i långloppet. Men Björn lovar vinst med sin uppsittning i björnkollen och Nurmos lät väldigt positiv om sin.

Vågar man hoppas på att Ohlsson får iväg 10 Hurricane Silas från springspåret? Till 8%.

Stankarn 2020-11-07 02:50

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 719731)
Du är medveten om vilken bana de körde på då va? Men visst, även på Åby var det ett knepigt beslut. Jag ser det som hästen med bästa vinstchansen imorrn iaf.

Jodå.

Hon har aldrig vunnit från spets över 2640. Om jag har tittat rätt i arkivet.

Men för all del, Goop har ju vunnit från liknande utgångsläge förut, så kör på den ni. Det kanske inte är nån som vill offra sig, alls, inte ens Nurmos. Och då blir det ju svårt. Men jag tittar gärna på stochampionatet ett par ggr till där Activated vinner före Racing Brodda och Conrad Rödluva helt chanslös att försvara sig från spets.. Som det verkar är iaf Activated i ett fantastiskt slag. Sen får Mellby Free klart stryk av Wild Love senast, som fick lägga en bra bredsida på bortre lång och genom sista kurvan. Intrycket var sådär, tycker jag, efter smörlöpning. Även om Björn skyller på att hon rumplade till på upploppet.

Spiken64 2020-11-07 06:38

Pinto Bob säger inget mer just nu.#Jösses

Spiken64 2020-11-07 07:54

Superskrällen 10.Strong Lover grym senast måste med på bongen.

valo 2020-11-07 08:55

Ett bra platsspel idag; Wind Knight! En hårding som följer med i tempon och spurtar kanon. Har den visat tidigare på rikstototon. Jag gillar hästen och körs av ägaren
Mats Gunnarsson - oddshöjande, för folk tror inte han kan köra men det kan han. Länge
sedan det blev galopp, ärlig häst!! Westholmtränad, inte fel det heller. Tyvärr han jag inte
tillgång till annat än ATG men kan tänka mig att oddsen på annat håll är betydligt högre?

Stankarn 2020-11-07 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 719740)
Ett bra platsspel idag; Wind Knight! En hårding som följer med i tempon och spurtar kanon. Har den visat tidigare på rikstototon. Jag gillar hästen och körs av ägaren Mats Gunnarsson - oddshöjande, för folk tror inte han kan köra men det kan han. Länge sedan det blev galopp, ärlig häst!! Westholmtränad, inte fel det heller. Tyvärr han jag inte tillgång till annat än ATG men kan tänka mig att oddsen på annat håll är betydligt högre?

13,75 på SvS.

valo 2020-11-07 09:43

Kanonodds

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 719742)
13,75 på SvS.

Känns lite surt att få så lågt som ev. ca 7 ggr på ATG. Spelar raket med den som platshäst. Har gått förut faktiskt. Tack för info!! Kanske spelar du?;)

Stekel 2020-11-07 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 719737)
Jodå.

Hon har aldrig vunnit från spets över 2640. Om jag har tittat rätt i arkivet.

Men för all del, Goop har ju vunnit från liknande utgångsläge förut, så kör på den ni. Det kanske inte är nån som vill offra sig, alls, inte ens Nurmos. Och då blir det ju svårt. Men jag tittar gärna på stochampionatet ett par ggr till där Activated vinner före Racing Brodda och Conrad Rödluva helt chanslös att försvara sig från spets.. Som det verkar är iaf Activated i ett fantastiskt slag. Sen får Mellby Free klart stryk av Wild Love senast, som fick lägga en bra bredsida på bortre lång och genom sista kurvan. Intrycket var sådär, tycker jag, efter smörlöpning. Även om Björn skyller på att hon rumplade till på upploppet.

Fattar inte varför folk skriker distanssvag, en bra häst är en bra häst och är det ingen lallare till tränare klarar de 2600. Den här har dessutom två segrar först på distansen sen andraplats i högt doterat lopp bakom Une Etoile i sitt livs form. Vad mer kan man begära? Man kan stryka diskussionen om distans ändå tror jag för det blir mer sprintkaraktär av detta troligtvis, Björn kommer inte tvingas till något större tempo och då är distansen en icke-fråga. Förutom för de där bak då, varje kurva kostar med spår.

NAFETS 2020-11-07 10:35

Jodå, jag är nykter...

V75
Inlämnat: 2020-11-07, 10:30
Eskilstuna
Lördag 2020-11-07
Start: 16:20
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 7)
2: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 12 (11, 4)
3: 7 Hevin Boko (10, 1)
4: 14 Carat du Goutier (9, 4)
5: 12 Betting Rebel (2, 1)
6: 3 Vagabond Bi (2, 5)
7: 1, 3, 6, 10 (5, 9)

12x7x1x1x1x1x4 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: ZMX ZDL SRW

valo 2020-11-07 10:47

Going for the millions?

Citat:

Ursprungligen postat av NAFETS (Inlägg 719748)
Jodå, jag är nykter...

V75
Inlämnat: 2020-11-07, 10:30
Eskilstuna
Lördag 2020-11-07
Start: 16:20
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 7)
2: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 12 (11, 4)
3: 7 Hevin Boko (10, 1)
4: 14 Carat du Goutier (9, 4)
5: 12 Betting Rebel (2, 1)
6: 3 Vagabond Bi (2, 5)
7: 1, 3, 6, 10 (5, 9)

12x7x1x1x1x1x4 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: ZMX ZDL SRW

Good luck!! (hänger väl på Betting Rebel...:hattenav:)

NAFETS 2020-11-07 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 719750)
Good luck!! (hänger väl på Betting Rebel...:hattenav:)

Betting är klar! Nedstruken till 11:e, Fors & Kern trycker på gaspedalen så det blir fart på tillställningen, sen blåser Kylin Blom ner dom och vinner med en läpp. :innocent::