![]() |
Såja, en spik hemma.
|
Citat:
Över 4 ggr degen är att betrakta som godkänt.:claps: BJW PTQ LZP |
Citat:
Såg ut som Leon Zon hade farten uppe och såg fin ut. Fick nog stanna upp lite och då blev det för svårt sen. Tog inte lika bra över upploppet, som det hade kunnat göra kanske. Men det får vi aldrig svaret. :D |
Citat:
|
Hästarna som gick barfota runt om ffg 2a och 3a streckade på 7 resp 2 procent.
|
Kan över 5 ggr pengarna på plats på 7 Furies Rain vara intressant?
|
Citat:
|
Citat:
Däremot No Doubt på tvilling |
VARFÖR måste den förbenade nollan svära så mycket i TV???!!! Varenda gång är det samma sak, med detta åbäke! Tror ATG att han genererar mer spel från unga spelare som då ATG tror tycker detta språkbruk är häftigt???!!!
|
Citat:
|
Spik 2 klar.
|
Typiskt.. favoriten vinner.
Förstår inte riktigt Djuses körning med Axel Ruda. Gick annars bra och hade han kört fram var det nog den som hade kunnat utmana. |
Och där dog omgången.
Uppgjort, om du frågar mig. |
Tackarrrrr Errrrik - första spiken inne,:claps:
|
Citat:
Varför överhuvudtaget starta? |
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2021-03-27, 16:49 SistaStallskriket andelsspel Solvalla Lördag 2021-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 864,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (8, 12) 2: 1, 2, 6, 7, 8, 15 (13, 4) 3: 1 Ubiquarian Face (7, 5) 4: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (2, 4) 5: 5, 7 (2, 6) 9x6x1x8x2 = 864 rader. 864 x 1 x 1,00 kr = 864,00 kr. Totalt: 864,00 kr. Rättningskod: KHW PTX MST |
Citat:
|
Hultmana-lysen levererar spik nr1:D
|
Citat:
Men min tvillinghäst var ännu sämre. Galopp o såg tråkig ut V5 snart :D |
Börjar med 2 spikar tackar
|
Citat:
Hoppas det roliga börjar nu med V5.. :KO: Kan inte tänka mig att du började V75 så färglöst och spikade vinnarna i avd 1 och 2. |
Citat:
|
Synd att trean inte höll sista biten, men jag får vara nöjd med femman.
|
Nu släpper jag Lucky Truc för gott.....
|
Citat:
|
Citat:
|
Får jobba in Vincennes istället..... 2 Wild Love ger bolaget lite över 10.000 i utdelning.... Rimlig chans!
|
Citat:
|
Spår 5 men minst rutinerad, sämst segerprocent och fattigast i loppet gjorde att Mandela fick stå åt sidan för roligare bud. Man får gnugga vidare med sidospelen idag!
|
Spelvärde dissade verkligen Pere Ubu. Tog med den på nåder p.g.a utrustningsförändringar. Varför betala för den skiten? Lägg extra pengar på ditt system istället! Jag spikade Pere Ubu.
|
Citat:
Kanonomgång för de som är intresserad av statistik.....:evilgrin39: |
Underbart.. favorittorsk :clap:
|
Örjan försökte inte ens stöta ut någon i tid. Dåligt.
|
Tackarrrrr Marrrrkus - blev precis som du sagt:claps:
|
Fan. Och jag som redan hade räknat in stordegen.
Nåja. Nästan 50 ggr på tvillingen får man väl vara nöjd med.... GGV NTP HSW |
4/4 jobba in sista spiken nu sen är det första 7:an in
|
Vad jag kan se är det ett gäng i tråden som är kvar så här långt. Stort lycka till! :moneybag:
|
Citat:
:KO: |
Citat:
Helt naturligt att hästen med lägst startpoäng vinner sällan, men förutsättningar väger tyngre än sånt. Sånt som med Pere (bra spår, spetsläge och utrustningsmaxning i komb) trumfar ju givetvis. Om jag sett Mandela som en spetskandidat hade den också varit supertidig, men det fanns ju inte på kartan och då rankar jag ner. |