Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Romme 4 april (multijackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/47392-v75-romme-4-april-multijackpot/)

viking90 2021-04-04 10:07

9 McGarret (avd6) anmäld barfota runt om, det har man tävlat endast en gång innan då stod man i startvolten och galopperade från start och hamnade sedan sist bakom 40m tillägg hästar som Pacific Face, Perfect Dynamite, Hard Times & Rajesh Face.
McGarret kom i mål som 6:a till synes inte helt tom då man fick fritt sent.
Kan det vara en miljonskräll! Mikeal J Andersson har kört de senaste gångerna är väl i grunden lite mer offensivt lagt än tidigare kusen Stjernström. Har dessutom bevisad form i år! 3,28%!!

mackpeter 2021-04-04 10:25

Förra veckan förlitade jag mig på två spikar på Erik Adielsson. Bolagssystemet gav drygt 10 000. Vi är nöjda om dagens system ger i samma storleksordning. Det inlämnades kl 10.30.

1) 4,6,9,10 r2-7 (favoriten 6 måste snart visa sin storhet. En stor besvikelse hittills, som garderas. Tarzans 9 har sett allt finare ut i sina uppvärmningslopp i år. Ett fynd till 12 %. Hårt betrodde 4 har bra tränare, som borde överlåta tömmarna till annan kusk. 10 är en tuffing som går bra bakifrån. Han blev gång på gång överfallen i ledningen senast - glöm den starten)

2) 2,3,7,8,11,13 r10-4 (detta stolopp har fyra betrodda spelade över 10 %. Hoppas 3 eller 7 kan lura dem alla)

3) 2,3,4,5,6,10,12 r8-11 (här blir det många streck. Min förstahäst är 10 med Björn)

4) 8 r12-3 (kan inget om kallblod och förlitar mig på "alla")

5) 4,6,10 r7-9 (favoriten 6 körs av Goop. 4 kan ta ledningen och bädda för 10)

6) 2,4,5,6,8,9 r12-1 (favoriten 2 såg rullig ut i årsdebuten och måste garderas. 4 radar upp segrarna i ny regi. Det blir sju streck i detta svåra lopp, där det kommer att småskrälla)

7) 9 r4-7 (världsstjärnan 9 gör årsdebut och är väl förberedd. Spikas)

Kostar 1512:-. Glad Fortsättning på Påsken)

Shooter 2021-04-04 10:26

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 741632)
Tre tidiga spikbud: Astronascente Zac trodde jag på förra gången och det är möjligt (troligt?) att Goop ville ge hästen ett preparélopp inför det här. Love no Pain är intressant och kan vara ett spikbud i ett lopp där de flesta kommer att gardera hårt. Månlykke A.M. ska inte lägga det här när motbuden står 20 m bakom.

Nu har mina tre tidiga spikbud blivit favoriter. Att Månlykke skulle bli det var ju givet, men inte de andra två. Trodde Marre's Dreamboy skulle bli mest streckad efter att Tarzan sagt att det är en klaring. Funderar på om jag ska byta ut någon av dem. Jag har några timmar på mig.

mackpeter 2021-04-04 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 742471)
Nu har mina tre tidiga spikbud blivit favoriter. Att Månlykke skulle bli det var ju givet, men inte de andra två. Trodde Marre's Dreamboy skulle bli mest streckad efter att Tarzan sagt att det är en klaring. Funderar på om jag ska byta ut någon av dem. Jag har några timmar på mig.

Om Tarzan säger, att 4 Marre's Dreamboy är "klaring" i första så bluffar han. Då får de bättre odds på hans egen 9 Iceland Radio. Som nu är streckad till 12 % och ger 10 i vinnarodds.

Shooter 2021-04-04 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 742475)
Om Tarzan säger, att 4 Marre's Dreamboy är "klaring" i första så bluffar han. Då får de bättre odds på hans egen 9 Iceland Radio. Som nu är streckad till 12 % och ger 10 i vinnarodds.

Så här skrev han i Expressen:

"Inget snack om att Westholms-pojken har överlägset bästa hästen i 4 Marre’s Dreamboy. Det gäller för Jörgen att prickar starten. Spik!" Han tycker också att Digital Eye är omgångens bästa spik. Den har han ju sålt och känner väl.

Gotland 2021-04-04 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 742466)
Ändrades för två timmar sedan i avd 2 från skor till barfota runt om för första gången på Love No Pain. Mycket intressant på denna Love You avkomma men nätbolagens fasta odds har rasat efter denna utrustningsändring och går ju inte att rekommendera v spel till 3 ggr pengarna i ett ungdomslopp från spår 13. Men kanske en spelvärd V75 spik om det inte blir för mycket skrik i atg live och tv. Då blir spelvärdet sannolikt alldeles för dåligt även på Atgs V75 spel.

Jo aktierna för att singla den steg ju rätt duktigt på skorycket. Kan inte hitta någon tidigare start med BFRO där heller och vi vet ju vad det brukar innebära på en Love You-avkomma.

Men för de som garderar tycker jag att både 6 Hundredprocent Up och 7 Otillia Fri har alldeles för lite spel på sig. Kul drag i öppet lopp (om nu inte favven bara rundar dessa och defilerar hem det!)

:KO:

Liisa 2021-04-04 11:08

Själv funderar jag på att chans spika nr 4 avd2, La mauresque,hemma häst,j.westholm tränar,duktig kusk,17% i år,tycker den är spännande idag,jaja får se hur man gör,långt till start än:)

Kgrh 2021-04-04 11:10

Jäklar vad det tillkommit spel på Astronazente Zac. Hade tänkt spika på V75, men det blir nog V5-spel istället.

Slark 2021-04-04 11:32

Citat:

Ursprungligen postat av Kgrh (Inlägg 742484)
Jäklar vad det tillkommit spel på Astronazente Zac. Hade tänkt spika på V75, men det blir nog V5-spel istället.

Ja, det är lite trist att det drar iväg. Upp emot 45% innan det är klart? :idiot:

hoola 2021-04-04 11:44

Jens Sjödén V75 Romme Påskdagen på Service Plays

Efterhandaren 2021-04-04 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av Slark (Inlägg 742494)
Ja, det är lite trist att det drar iväg. Upp emot 45% innan det är klart? :idiot:

Perfekt med mycket spel på Lillgoopen för jag tror mycket på Power Blaster och härlige Mika Forss trots spåret. Var grymt bra senast, hästen är tuff och tål en repa i spåren.
Psst Astra Zeneca är väl en Ready Cashare och kan nog bli lite vimsig i kolan av voltstart.

Tipsb 2021-04-04 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 742465)
Hos ATG får du 5,75 i odds på att utdelningen hamnar under 10.000 kr!
:evilgrin39:

Kan man alltid spela på utdelningen på v75 eller bara ibland vid enstaka tillfällen?

viking90 2021-04-04 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsb (Inlägg 742501)
Kan man alltid spela på utdelningen på v75 eller bara ibland vid enstaka tillfällen?

Jag vet faktiskt inte, såg inlägget om låg utdelning så kollade om de fanns idag.
Men jag skulle tro att ATG har det på alla V75 omgångar i alla fall, fast det är en riktigt killgissning från min sida.

viking90 2021-04-04 12:00

Månlykke AM uppe och nosar på 70% visst var han jättefin efter att ha tagit sig till spets i tidigt skede senast men lyckas Gunnar lika bra i voltstart från mellanvolten?

Shooter 2021-04-04 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsb (Inlägg 742501)
Kan man alltid spela på utdelningen på v75 eller bara ibland vid enstaka tillfällen?

De kör lite i perioder.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved