![]() |
Ja, jag kommer krydda lite i följande påstående med Lennartsson på Bergh tränat börjat kännas lika stabilt och givet som Örjan på Redén hästar.
|
Sjönk som en sten man skulle väl ha hamrat in spiken. Ödslade bara ett streck till iallafall.
|
Peace of cake :claps: skönt med en spik :clap:
|
Noterade under första loppet att det är lika spännande att sitta och hoppas på låg utdelning utan att ha spelat V75, som att sitta med en V75-kupong i handen. :)
|
Jaha, man skulle ha hållit sig till första tanken.
|
Jag behövde 2 min för att hitta den spiken i söndags. Men sen kändes den iskall när alla betaltjänster som har landets skickligaste travanalytiker sågade den på löpande band.
|
Citat:
|
Väntat hela dagen på min skrällvinnare som ska starta Nu,she's names is ,you to racer med lövdal :KO:
|
Någon här frågade efter alla reducerade spel här så jag ska försöka lägga upp ett idag. Nu gick det ju dessutom vägen i första... :)
Spoiler:
Kraven idag är minst 3A max 2C, minst 1 spelad under 13%, utdelning på minst 11K. JOBBA! :KO: |
Citat:
|
Undra vad oddset var för omstart :rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
|
Marc Elias är en riktigt överskattad lallare.... Noll kontakt med hästen!
|
Snyggt Kim moberg:clap:
|
Den var skön att få med på tre streck!
V75 Inlämnat: 2021-05-22, 16:03 Gävle Lördag 2021-05-22 Start: 16:20 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 7, 10 (8, 5) 2: 7, 10, 11 (10, 6) 3: 2, 5, 6, 7 (4, 3) 4: 2, 11, 12, 15 (8, 1) 5: 8 Hombre D. (10, 4) 6: 4 Harran Boko (1, 3) 7: 1, 7, 9 (9, 12) 5x3x4x4x1x1x3 = 720 rader. 720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: DZH RTB ZZD |
V5
Inlämnat: 2021-05-22, 16:55 Gävle Lördag 2021-05-22 Start: 17:05 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 5, 6, 7 (2, 11) 2: 2, 15 (8, 12) 3: 6, 8 (2, 1) 4: 1, 4, 9 (2, 10) 5: 1, 7, 9, 12 (11, 5) 5x2x2x3x4 = 240 rader. 240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: FWB PTJ PSL |
Här hade man också rätt i söndags
” Trodde atg lärt sig . Ungdomslopp, voltstart och flera volter och oddset på att det blir flera omstarter och därmed mer slumpartat mycket lågt.” Flera betrodda borta på kör när dom äntligen kom iväg. Lotto. |
27:an lever:drunk:
|
Ta mig fan otroligt!!! Domarjävlar!!!
|
Citat:
|
Skandal! Hur kan de diska där???
:KO: |
Förbannade domarjävlar, inget fel alls med den styrningen, fan vad ledsamt
|
Blir äcklad!! Förbannade lantortsdomare ska in och visa upp sig en jackpotomgång! Så jävla sjukt! Att den där lusen vinner gör inte saken bättre! Ovärdigt!
|
Citat:
Men synd för utdelningen.... |
vafan hände? blev hon diskad?
|
Svenska domarkåren påminner lite om regeringen. Inte ett rätt, ingen koll men besluten kommer utan att någon fattar något. Suck
|
Citat:
Kollat filmen ? |
Lägg ner hela jävla domarkåren!! Helt jävla sanslöst, vilket förbannat lalleri!! Vore så jävla nice om ALLA verkligen bojkottade skiten, men kommer ju tyvärr aldrig hända....
|
"- Min tappade travet och Kim hade gott om plats att gå ut, säger Magnus A Djuse"
Citat från Aftonbladets livechat! |
Citat:
|
Citat:
|
Helvete oxå. Trodde mycket på Maggiore men plockade med Zanta Grif oxå. Tveksam diskning när den som blir störd säger tvärs emot.
Men visst var det trångt. Undrar om Björn Goop blivit diskad |
Lär ju bli snack om det där... men nu har de dömt och ropat ut det, så då är det väl oåterkalleligt.
|
Svårt att se att den skulle diskas på den film som visades, men domarna har väl bättre filmer och bättre kännedom om regelverket än oss spelare får man hoppas.
|
Citat:
|
Synd på värde,6% blev helt plötsligt 15%,jaja bara gå vidare då till nästa lopp:rolleyes:
|
Citat:
Visst är man lite färgad men det där var ju ABSOLUT INGEN KORREKT DISKNING:rant: |
Nu ryker jag. Har spik på 7:an
|
Citat:
|