![]() |
Hade det varit Örjan eller nån annan känd kusk hade dom fan inte diskat, jävla skandal är vad det är
|
Tröttnat totalt på det här nu. Visst, jag har även vinnaren, men efter nästa helg är det färdigspelat på svenskt trav för en lång tid framöver.
|
Citat:
|
Citat:
|
Samma här,lång paus sen till dom fixar fram riktiga domare,kanske domartornet hade vinnaren som spik:gun_bandana:
|
Citat:
Till slut blev det 102 rader: V5-1: 5,6,7 V5-2: 2,15 V5-3: 2,6 V5-4: 2,3,5,8,10 V5-5: 7, Admiral As Dubbla insatser på rader med Ard, Milligan's School och Floris Baldwin. |
Citat:
|
Härligt . Barfota runt om ffg och även den hade jag som vinnare i söndags. Hade dessutom ett av mina två spel idag på den :)
|
Härligt 7 vann tack Olle :clap:
|
Bra för utdelningen men varför i all världen sitter Westholm kvar invändigt med Aurora, när han har möjlighet att gå ut i utvändigt läge under så lång tid....? Rätt åt dig, att fastna i rygg och bli dragen bakåt, pajas.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jörgen Westholms häst ville flyga in i mål, inte konstigt när JW lägger sig kvar i trött
rygg trots att lucka fanns att gå ut ett spår. Ledaren hade ju gått 08 i startrusningen. |
Citat:
|
Citat:
|