![]() |
Torskspårens torskspår vann.
|
Dreamteamet Martinsson och Jepson levererar.
|
Jag vågar avfärda 8-9-10 som ”chanslösa”. (Jens)
Bara att låsa på dessa tre hästar... ;) |
Får försöka få igen slantarna på V4.
Avd 1: 14 Pydin (11, 4) 2: 10 Luca di Quattro (1, 8) 3: 7, 8 (4, 1) 4: 1 PolePosition (6, 4) 1×1×2×1 = 2 rader. 2 × 10 × 2,00 kr = 40,00 kr |
Citat:
|
Citat:
i ett kallblodslopp, är kanske inte så klokt då det inte är helt ovanligt att 5-6 ekipage galopperar när nordsvenskarna gnuggas mot varandra. |
Citat:
|
V4
Inlämnat: 2023-10-11, 21:13 Bergsåker, Solvalla Onsdag 2023-10-11 Start: 21:15 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 9, 12, 14 (11, 4) 2: 8 King Only the One (10, 1) 3: 4, 7, 8 (1, 2) 4: 1, 4, 5 (6, 3) 5x1x3x3 = 45 rader. 45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr Totalt: 90,00 kr. Rättningskod: XHX HHS DRT |
den jävel torbjörn kan inte köra häst
|
Vad trött man blir. Fullständig bortkörning av Pydin. God natt.
|
Hmm
Vart kom den lucka ifrån? Trodde jag hittat en fin spik o chans till åtminstone några sexor. Tyvärr höll inte Declan mot den smygkörde Reckles Tile Jaja Bara komma igen |
8 rätts Jackpott nästa onsdag.
|
Omöjligt att någon ska ha 8 r idag
|
”Efter galopp kommer galopp.”
Salig Daimen i sin himmel. |
Citat:
1,3,4,5,6 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
En helt underbar omgång, helt i min smak.
Icke en spänn tillbaka, men så här skall trav vara. Nya tag på lördag, på ”omgångarnas omgång”. Jag rös i hela kroppen när jag såg startlistorna. |
Tror inte ens något av Marie Wannebrants 100 system löste dagens V86 gåta. Ny jättejackpott nästa vecka och atg är dom enda som blir rika på detta . Men enormt spelvärde ytterligare en onsdag. Jägersro och Solvalla nästa vecka precis som förra onsdagen.
|
Den som satt kvar med spik i sista fick i alla fall en rejäl tröstpeng som ensam nu istället på 7 rätt. Så borde inte gråta över 5,2 miljoner plus troligen ett antal sexor,
|
5.2 millar på 7rätt och 18lax på 6orna. Helt otroligt vilken svår omgång, men kul! :clap:Fick 2 rätt på 700kr. Måste vara nytt rekord för mig i sämst resultat ever, haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade 5 rätt med litet system. Föll på mållinjen för 6 rätt i sista.
Någon som sitter med teoretiska utdelningen för 8-7-6 inför sista? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Stort tack |
Citat:
26-27M. Nu blev det 5 671 671 kr. |
Citat:
|
Citat:
"Normalt" ska det finnas 7 rader kvar med 7r. Förväntad utd = någonstans runt 700k. Då är 5 671 671 kr en helt fantastiskt underbar vinst. |
Citat:
Har du hela förväntade för 8 rätt - 7 rätt - 6 rätt teoretiskt inför sista loppet? |
Citat:
Har Conrad någonsin kastat sent? :lol: En kusk jag aldrig tror på men ibland har han fina hästar. Edit: Var väl Magnus Djuse som sa att "det händer nästan aldrig att "man" kör för sent". Han är markant kyligare än Conrad och hans heta hästar. Det ironiska är väl att hade han kört lite tidigare hade inte den andra hunnit ikapp :/ |
Citat:
Det var 0,7 förväntade rätta rader med 8 rätt på favven i sista. |
Citat:
Några galopper hjälpte :lol: Hade plats å och satt och jobbade på det spelet... 9Klack Tilla 1 x 5,00 kr = 5,00 kr. Totalt: 5,00 kr. Rättningskod: WLP JHW LNZ |
Citat:
Jag lyckades vid något tillfälle ta en sådan där gratis 50 kr harry från någon kvällstidning och medelst spikharry välja alla eller om det nu var alla utom en häst själv. |
Citat:
Men vi lär ju få höra och läsa storyn någon gång inom de närmaste dagarna. Om jag får dra till med en vild gissning kommer det att vara så att vinnaren inte hade koll på tävlingarna utan såg vinsten på morgonen efter...eller något sånt. Inte för att jag tror en sekund på någon detalj alls i de där historierna förutom själva vinstlappen. Men det är min gissning på vad de kommer att koka ihop. 3 spikar var det systemet iaf. |
Citat:
Jag njuter även av att ATG inte kan skryta med att Harry vann 32 miljoner. :thumbup::hattenav::popcorn::cheers: Edit: den som har råd med en Harry för 484 kronor behöver verkligen inga miljoner... synd den fick 5 :hurt: |
Vi får se men med nästa veckas enorma pott kanske till och med jag satsar några tior på V86.
En Harry månne då jag fan inte orkar med 8 lopp !? :drunk: |