![]() |
Citat:
Tror de gjort max idag. dvs vad man kan skjuta på starten utan att hästarna påverkas för mkt i sina prestationer. |
hahhaha nu fungerar det
|
Känns ju lite förjäkligt när man ej kan vara med på grund av datastrul. En sak är säker tills detta är löst med en pålitlig sida, borde dom ge fan i Jackpottar/fondera pengar och dela ut allt varje gång istället.
|
ATG - "förvänta dig mer"
Ja, det gör jag verkligen! |
Fan åkte man i första. Borde inte ha lämnat in. :)
|
Citat:
Spelet är kört, men kan fortfarande inte ens logga in. |
Lider med alla som inte hann lägga in sina spel-går varken att logga in i mobilen eller via datorn. Själv lade jag några rader långt före 16 och klarade mig.
|
Fy f-n för dessa pajasar på ATG! Varje gång det är större jackpott händer detta. Man hanterar 100-tals miljoner och kan inte fixa det. Skandal! AVGÅ ALLA eller sparken ska dom ha! :(
|
Jag var alltså så långt gången att filen var klar. Då kastades jag ut... Spelet ser ut så här:
Spoiler:
Fy fan om det sitter... :KO: |
Sno spelarnas pengar och redovisa inte ens vad som finns samlat. Sen dela ut lite och allt kraschar. Man får inte tillgång till pengarna och allt låses vidare.
Märkligt att man kan få hålla på på detta sätt från ATGs sida. Hoppas omsättningen kraschar framöver och folk tröttnar på dessa fasoner, så man till slut kan ta sitt ansvar och avsätta många som sitter på ledande positioner i detta bolag... |
Citat:
Jag missar chansen att vinna tillbaka mina jackpott pengar |
Klev av direkt, var övertygad om att Conrads Palle skulle vinna löpet och spikade,
helt övertygad under 98% av loppet. Favoriten From the Hip, slapp omstart, ny i klassen och tränarkörd, samt ovan voltstart. Ingen första rak hos mig. Iskall är bara förnamnet, får hoppas på bolaget, som bara har en spik (Francesco Zet). |
Kunde inte logga in.
Då kan jag lika gärna publicera systemet. V75 - 1: 2,7,9 V75 - 2: 6,11 V75 - 3: 4,7 V75 - 4: 7,9 V75 - 5: 6,10 V75 - 6: 4,7 V75 - 7: 2,6 |
Citat:
Grattis, själv möter jag "Sidan kan inte hittas!" vid försök till vinnarspel. Just utropstecknet är lite humor. Typ "det fattar du väl!". |
Citat:
|
Att ta beslutet om att starta omgången FÖRE att spelmotorn är online, på en omgång då man ÄNTLIGEN ska fördela de undangömda slantarna, är så bottenlöst usel så jag finner inga ord.
Helt sjukt om det inte rullar några huvuden för detta. Ryktet går att spelmotorn satts till att spelstopp skulle inträda 16:06. Stämmer det så har vi en skandal större än det mest vi upplevt... SJUKT! :KO: |
Har varit inloggad tidigare idag men blev utloggad kring 16.00.
Nu står det under mitt namn: Din session har gått ut p.g.a. inaktivitet. Inte riktigt sant. Inte p.g.a. min inaktivitet utan p.g.a. någons klåfingriga aktivitet hos ATG. |
SpikConrads Palle
Spik nr 2 Domenik Jet 1,2,3,4,5,7,10,12 1,3,4,7,9,10 SpikHe’s From Heaven 1,3,4,6,7,10,11,12,13,14,15. 1,2,4,5,10 Katastrof-systemet |
Citat:
|
Ser ut som att man kan glömma v5 med
|
Två rätt på mitt olämnade system och en olämnad rak tvilling.
FÖR JÄVLIGT!!! |
Citat:
|
Citat:
Översikten ser ut så här: https://web.baratrav.se/pic/rnI635huEt35 Tilten är total :KO: |
ATG strular igen vid jackpotts ... men om en förändring ska ske måste ju folk sluta spela. Alltså det måste bli en ordentlig nedgång i omsättningar pga förtroendet sjunkit. Man kan inte bara säga att man ska sluta spela osv och sen direkt lämna in en Harry dagen efter på typ Skive.
Men också, är det här något Spelinspektionen kan ta en titt på? Eller blir det force majure och sen inget mer? |
Citat:
Såg väl fel... Tvillingen skulle väl inte gått in, eller? |
Tekniska problem: Vi har stora tekniska problem och arbetar sedan det startade med att åtgärda felen.
|
Citat:
|
Det här är rekordfiasko all time för ATG. Efter otaliga haverier, brukar det åtminstone funka när V7 startat...
|
Undra ifall ATG kommer med någon ersättning för alla oss spelare är väl som vanligt en dålig ursäkt som bäst
|
Pinsamt
Dels håller de inne våra jackpotpengar och sedan att deras servrar inte pallar trycket Snart kommer en ATG anställd stå i TV och beklaga sig , men egentligen inte bry sig ett skit. Nybrink och Skoglund får nog inte yttra si negativt, men det kokar nog hos Nybrink… Förresten kommer fortfarande inte in på ATG |
Bästa hästen vann från sämsta spår.
Ny jackpot att vänta efter två favoritsegrar i två garderingslopp. Jag är bara så j...... dålig på att tippa trav. Chans på en st 5:a med stor risk för ny jackpot och noll kronor tillbaka. Skiter iof i de pengarna, men jag avskyr hur garnityret på ATG så jäkla egenmäktigt ändrar spelreglerna för jackpot och innehållna vinstmedel, helt efter Hans Lord Skarplöths infall. Hur fan man kunde rekrytera en man som troligtvis inte kunde skilja en häst ifrån en åsna är för mig en gåta? |
Citat:
Han vårdar sina 45 tusen i månaden och törs inte bita den hand som föder honom. |
Ofta att det funkar efter att sista streckspelet har dragit igång så efter V5 avd1 så har kanske Korparna norpat färdigt
|
Provocerande att höra hur de sitter i liven och pratar om att det snart är V5-start och att de ska hinna dra en genomgång tills spelstopp. Är det någon som kan lämna in V5??
|
Tack för det era jävla gökar! Inte ens V5 kan man lämna in:ful:
|
Citat:
Fatta vilken gedigen produktion det kunde ha varit om någon annan part skötte det samt riktiga experter och programledare i studion, som typ Lasse Granqvist. |
Citat:
|
Medicoach drillar nog ATGmuppen inför stundand intervju: "Jättetråkigt... "Vi beklagar..." "Ledsen... "men..." oförutsedd händelse..." "utanför vår kontroll..." "se över vårat datasystem... som egentligen alltid hanterar detta."
|
Den, enligt flera, mest överspelade vann sitt lopp.
Då skulle även V5-systemet spruckit... |
3:e favorit är då i mål...
|