![]() |
V75 värde efter 5-avd 734 kronor
|
DD skiter ju sig med. Kanske man får spela vinnare i sista då på Örjan, förmodligen inte det heller
|
Nu fick jag upp startlistan för DD! Men det går inte att logga in. Bra ändå av ATG.:idiot:
|
Kan inte logga in vill kolla om mina pengar finns kvar på konto:skamsen:
|
Sexorna levererar. 1-2-3 på fyra möjliga efter en strykning.
Nu kommer en till. Det är ju en jackpott omgång i dubbel bemärkelse. Tråk trav kryddat med ATG fadäs. Blää. Men snart åker jag ner till Kreta och tar en väl tajmad Time Out. |
Får väl säkerligen vara glad att inte ens DD går att lira. Det med tanke på att alla lir hittills hade gått åt helvete:lol:
Tanken var.. 4,10,12 mot 6 Francesco Zet á 30kr |
De pratar inte ens om dagens dubbel i ATG-live idag!
|
Men satans horatg fixa eran jävla sidaaa
|
Hoppas det blev kit crown
|
Jag kastar upp en blänkare för Great Skills i DD-2.
F.ö. skulle inte startförsök 2 i lärlingsloppet släppts i väg heller. Men det börjar väl bli stressade nu, banfunktionärerna. |
Synd! Hade hoppats på 3:an för värdet.
Chans till insatsen åter med 2 eller 6:an som vinnare i sista. Går fortfarande inte att logga in. Värdet efter 6 lopp: 823kr 86 926 system kvar 7-11-5-10-6-6 |
Vi är ju som två lag här nu, vi som inte fick va med hoppas på favoriter och jackpott och ni som fick va med hoppas på värde och skrällar. Sjukt ändå.
|
Seriöst ,va f.. är det här för en Jackpott V75 omgång???
|
Och nu har alla tåg gått för värdeökning
|
Gissar att det blir 29.000000:-för ATG att fondera från 5-rätts poolen, i väntan på Hans Lord Skarplöth får ett nytt infall.
|
Miljonspelet rullar vidare till avd 7.
|
Skrällåker kallades banan förr i tiden.
|
Citat:
|
Som spelare ska vårt ENDA bekymmer vara det speltekniska.
Vi ska INTE behöva bekymra om oss huruvida spelen går att lämna in eller inte. Detta är stor SKANDAL. Detta kommer knappast att bli bättre. Historien visar framtiden, och detta kommer mest trolig att fortsätta. |
Är det inte nu bästa spiken i omgången kommer med Örjan, jag vill ju tro så
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan va skoj kan inte logga in för att se loppen nu ens... Vill ge sig sista avdelningen nu trots att jag inte spelat
|
Citat:
|
Francesco Zet mosade som väntat Borups Victory!
|
Citat:
|
1195 kr för 7 rätt enligt Baratrav.
|
Grym insats av Francesco Zet. Nu fick han visa att barfota runt om gett ytterligare växlar.
Dagens atg haveri är det värsta någonsin. Tidigare har sidan kommit igång igen men idag har den varit nere under hela tävlingsdagen efter kl 16. Veckans mest spelintensiva timmar . Stora pengar som dom förlorat på det. Snacka om pinsamt att detta ska behöva hända. |
Bolaget satt 7-rätt (har 25%) vi får åka till Donken och dominera med var sin
Big Mac & Co plus meny, vi skall ha på oss Guld Harry kepsar. Blir det några kronor kvar så får vi kanske en kaffe med äppelpaj till efterrätt. På T-shirten skall det stå ”7-rätt på V75”. RESPEKT |
Fem favoriter och två andrahandare
Snacka om pyspunka och antiklimax Man kanske ska köra Harry och fylla i alla favoriter för att sedan Harry göra resten Så slipper man lägga tid på det… Man man får lyfta på kepsen för Franzesko Zet ATG kommer förresten få pris som årets företag… |
Alla som missade inlämning pga ATGs datastrul,
kan ringa ATG och tacka, för ni som inte lirade är de stora vinnarna. GRATTIS!!!!!!! |
Citat:
Ja just det, det var ju årets megajackpot på V75. Den så kallade Skarplöth-effekten. |
Franseco Zet slår världsrekord på 2.140 m auto på Bergsåker
och ATG slår världsrekord på återkommande pissutdelningar på 7-rätt och antal jackpottar, samt återkommande datastrul vid megajackpot. Tre världsrekord samma dag. Jävlar vad de måste fira på ATG. |
Citat:
ett till stall Rede’n och tre till ATG. |
1195 blev tydligen utdelningen.
|
Det går fortfarande inte att logga in eller se resultat efter 3 timmar! Atg borde lära sig vad som är fel efter så många gånger som samma sak har hänt.
|
Någon måste få sparken
|
Varför forstätter man ens ta spel till typ Mantorp och Woodbine nu? V65 är väl bara att återbetala...
|
Någon Uppsalabo är nog glad ikväll iallafall. Enkelrad x100 är inte ofta man ser, 119.500kr.
|