![]() |
Mina två spikar är i hamn på mitt system.
Dock fick jag inte in systemet. |
Hoppas det bara blir favoriter
|
Tredje favoriten i rad och allt snack om miljonutdelning?
Ni som inte fick in systemen, kanske är det ni som är de stora vinnarna vid speldagens slut? |
Många parametrar att väga in som spelare.
Även "kringfaktorer" som att lämna in systemet vid en "taktiskt bra" tidpunkt. |
Citat:
Dom kan lika gärna sluta med reklamen i TV. Dom målar ut detta som ett så pass fantastiskt miljonspel. När "storpengarna" är på gång så blir det pannkaka. |
Fint då har vi fått förklaringen. "Vi har inte en jävla aning"
|
Citat:
Men det är hursomhelst för jävla uselt av ATG!!! Jag trodde i min enfaldiga dumhet att dom hade lärt sig av sina många misstag.. Men icke! |
Kan de åtminstone laga DD så man kan få in en sån innan det är försent.
|
Får man spela DD då. Jag vill spela Örjan i sista mot några skrällar
|
Citat:
Men skickligt att upprätthålla skenet. |
Citat:
Kan det ha varit ponnyloppet som ställde till det, frågade Skoglund. Dessa ponnyterrorister... |
Gott 4e favven
|
och där var 4:e favorit i hamn...
|
Får tametusan gratulera alla som missade inlämning,
4 favoriter i rad, det lär bli pissutdelning och med stor sannolikhet jackpot på 5 rätt. |
2 fel redan på mitt olämnade system.
"Skönt" med facit i hand. |
Min enda spik kommer i nästa lopp...6 Nigel di Quattro...känner redan av torskfrossan...efter Lugauers galopp med 5 Jimbaran Zon
|
Är det någon som kan se något spelvärde?
Jag kan inte få fram något hos ATG. Det lär visserligen inte vara så högt med den favoritparaden. |
Citat:
|
Nu uppdaterades rätta raderna i Baratrav...kanske det är på gång att få ordning i servarna...
Finns chans till DD Värdet är 486kr efter 4 lopp 147 155 system kvar |
Citat:
|
Citat:
Hoola Bandola Band |
Jag kommer inte åt några resultat nånstans.
Kan någon lägga ut raden hittills? |
Varför har de skickat Hallandsodågan ända till Sundsvall?
|
Citat:
|
Citat:
ATG systemet borde väl kunna hantera att några småväxta och håriga hästar beträder banan. |
DD 4,6,7,15 mot öjje om man nu får
|
Citat:
|
Citat:
11 5 10 |
Omsättning:
V75: 113 452 762 kr(16:14) System: 1 406 005 st(16:14) Att utdela: 7 rätt: 71 497 718 kr 6 rätt: 14 748 859 kr 5 rätt: 29 497 718 kr 115 744 295:moneybag:???? |
För två år sedan antogs nya regler för hur lång tid man kan skjuta fram V75 nära inpå start. Därav det beslutet kan man inte skjuta fram längre än 16.40.:no:
|
DD verkar ju ryka också.....
|
Cirka kl 16.06 stängdes plötsligt spelet till V75. Orsaken till detta är fortfarande oklart.:drunk::drunk:
|
Man märkte ju att omsättningen till Trio, Vinnare och Tvilling ökade i sändningen.. undrar om det är utländska spelare som kommer åt eller om det är hos ombud eller nåt...
|
Citat:
Har bara 3 hästar i loppet med lärlingarna,V75-6, men än så länge chans till 7 rätt när favoriterna radar upp sig |
Först vill jag säga förlåt till alla som kunder som drabbats. Vi har full förståelse. Klockan 16.06 fick vi ett tekniskt fel. Efter det har vi jobbat så intensivt vi kan. Men det är fortfarande driftstörningar och jag har ingen prognos. Vi jobbar med alla händer och fötter vi kan, sa han.
Detta är anledningen(red markerad) till att det inte är löst ännu:yes: |
De lär sig aldrig.....vilken gång i ordningen, när det är jackpot, är det som det händer?
|
Värde efter 5 lopp: 734kr
97 425 system kvar 7-11-5-10-6 |
De lär köra DD i rätt tid väl?
|
Någon som vet om spelkassorna är öppen på banan,eller är det en svunnen tid
|
Ingen bra dag för alla travspelare.
* ATG kukar ur sig som vanligt vid megajackpot omgångar. * Total bortstyrning av Mats med Beacon Kronos * Kontio backar med See My Muscles istället för att bara köra framåt som han vanligtvis gör. Den hade vunnit från dödens. * Favoriterna radar upp sig som aldrig förr. När hade vi miljonutdelning på V75 senast? Januari läste jag någonstans. Nåt är ju trasigt med spelet. Har kuskarna slutat tävla eller är loppen så skiktade att det är klasskillnad i varje lopp? Nej, jag har tappat suget totalt för V75 just nu... |