Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Du får ursäkta mig men om du inte gulat om en månad - hur ser din bankrulle ut? - så är jag väldigt förvånad...
Detta skriver jag inte utav elakhet utan bara som jag ser det! Detta kan ALDRIG hålla mer än några veckor...! Det du vinner spelar du ju bort i nästa sekund...
Allt du skriver osar ju utav motsägningar - "jag borde gjort så men gjorde det inte, men i efterhand så var detta inte fel ändå... Osv. osv."
Lycka till med ett projekt som är dömt att misslyckat...!
Till och med jag som är en novis inom detta med spel fattar att du går gul inom ett par veckor/månader...
/Badass
|
Ett tips, när du citerar hela inlägg utan att det är någon viktig info så kör en spoiler på det hela så tar det upp mindre plats.
Du kan följa allting i mitt sheet samt i mitt första inlägg här så ser du hur allt hänger ihop. Skulle jag få 100 matcher i rad som fuckar upp allt så kommer min bankrulle vara väldigt liten till sist ja. Men jag satsar på att hitta vinnande spel och du kan se samtliga spel jag gjort sen den 2 januari i år då jag började med detta på seriös nivå.
Jag förstår inte varför du tror jag skulle gula. Dels för att mina insatser kommer följa min rulle samt så tycker jag själv inte att jag väljer matcher utan värde. Har du en annan åsikt får du gärna precisera dig.
Du skriver följande
Citat:
|
"jag borde gjort så men gjorde det inte, men i efterhand så var detta inte fel ändå... Osv. osv."
|
men jag förstår inte vad du syftar på. ge mig ett konkret exempel istället frö att bilda dina egna meningar som jag inte har skrivit. Några motsägelser kan jag inte själv hitta, dock har jag spelat felaktigt på en del spel. Om så inte vore fallet hade jag varit en felfri människa, vilket är en utopi.
Du är välkommen att följa min resa så får du se om jag går gul eller inte. Du kan heja på mig ifall du vill, eller får du hoppas att det går dåligt för mig. Jag hoppas iaf att du inte väljer det andra då det inte är några bra tankar att ha. Jag hoppas att vi alla kan vara vinnare i livet på ett eller annat sätt. Jag tror jag hittat mitt gebit här.