Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-18, 22:58   #46
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Kvällens ryggar

...Den ena matchen går jag dock på en rak tvåa istället för +1.5. Kanske blir det fel men kan de vara med så bra i en bandymatch kan de säkert vinna den också resonerar jag. Har i övrigt inga kommentarer om matcherna då jag inte är insatt i bandy. Jag spelar tre unit på bägge matcher då det är en okänd rygg för mig.
Om du inte har en blek om vad du egentligen satsar på så är väl ett absolut minimum att du förlitar dig på rekaren som tror sig veta utgången? Skärpning!

I övrigt så måste jag instämma i klagokören över att sikta på 8-10 spel per dag. Ok helger eller stora matchdagar i t.ex. Europa League men på amatörnivå så är det fullkomligt bananas! Jag ser hellre att du pappersrekar 8-10 spel per dag och slänger in riktiga pengar på de du tror mest på.

Utmaning: hitta en "professionell" capper som kör 8-10 spel 365 dagar om året och inte ligger + - 0!

Kom ihåg att detta meddelande skrivs med kärlek!
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 23:12   #47
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Om du inte har en blek om vad du egentligen satsar på så är väl ett absolut minimum att du förlitar dig på rekaren som tror sig veta utgången? Skärpning!

I övrigt så måste jag instämma i klagokören över att sikta på 8-10 spel per dag. Ok helger eller stora matchdagar i t.ex. Europa League men på amatörnivå så är det fullkomligt bananas! Jag ser hellre att du pappersrekar 8-10 spel per dag och slänger in riktiga pengar på de du tror mest på.

Utmaning: hitta en "professionell" capper som kör 8-10 spel 365 dagar om året och inte ligger + - 0!

Kom ihåg att detta meddelande skrivs med kärlek!
Ta en titt på Boored
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 23:18   #48
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Nattens spel på NHL

Jag kan inte tveka och inte våga köra på det jag tror på bara för att starten har blivit dålig. En del dåliga spel har jag dock lagt men det mesta är jag nöjd med och i nattens ishockey anser jag att det mesta är bra spel. Jag är tveksam på ett spel men väljer att följa min känsla där. Jag har endast 37 spel (bortsett från hcp-spel) på NHL hittills men har 130% i ROI och därför tänker jag inte sitta på läktaren utan vara delaktig på plan i nattens matcher. Varför jag fortsätter dunka in med -1.5 är för att jag vill se om det verkligen är usla spel i långa loppet eller om jag enbart haft oflyt och en svacka där också.


Ottawa Senastors - Boston Bruins
Senastors släpper stundtals in mycket mål vilket öppnar upp för att Boston kan vinna detta med flera mål. Boston kan både vinna och förlora med ett par mål känns det som men jag valde att spela Boston och då kan jag lika gärna kliva in på att de ska vinna med två mål minimum. 4/10
2011-02-19 01:35NHLOttawa Senastors vs Boston Bruins -1.5 FT 16 2.700


Florida Panthers - Detroit Red Wings
En match som jag svängde fram och tillbaka i faktiskt. Sen inser jag att Detroit är det bästa laget och jag kan inte spela mot dem enbart för att de svikit mig tidigare och om jag ska spela seger för Detroit kliver jag in med hcp-spel här. De har tre raka segrar med minst två mål och jag får hoppas inte trenden vänder nu. 4/10
2011-02-19 01:35NHLFlorida Panthers vs Detroit Red Wings -1.5 FT 16 3.320


Buffalo Sabres - St Louis Blues
En match som jag efter mycket tvekan väljer att spela Buffalo fastän jag läste att Blues har 12-2 i matcher på Buffalo. Så detta är jag mycket osäker på men jag väljer att blunda för statistiken och tittar på form först och främst. Egentligen en slantsingling detta anser jag men väljer att köra på -1.5 likväl. Oddset var för lågt utan att spela med hcp och på de sex senaste har de slagit Toronto och Tampa Bay med fyra respektive tre mål. Jag borde inte lagt detta spelet känner jag men lagt är lagt och det finns saker som talar för Buffalo även om jag inte spelar med marginal. 4/10
2011-02-19 01:35NHLBuffalo Sabres vs St Louis Blues -1.5 FT 16 3.260


Minnesota Wild - Anaheim Ducks
Anser att Anaheim är snäppet bättre och har gjort det bra mot starkt motstånd på slutet. Känns som en slantsingling med tanke på bortais, och då valde jag spel på oddset över två. Minnesota med två raka nederlag ger mig mer energi för att se värde. 4/10
2011-02-19 02:05NHLMinnesota Wild vs Anaheim Ducks 2 FT+OT 16 2.050


Chicago Blackhawks - Colombus Blue Jackets
Det känns klart jämnare mellan dessa två lag än vad oddset pekar på och jag är nöjd ifall Blue Jackets vinner 40% av dessa matcher men jag tror t o m att de kan vinna ytterligare några procent så här spelar jag doggen fastän det är bortais. Båda lagen har helt ok form resultatmässigt och även om Chicago vann med tre mål senast så känns 2.62 för högt satt. 4/10
2011-02-19 02:35NHLChicago Blackhawks vs Colombus Blue Jackets 2 FT+OT 16 2.630


New Jersey Devils - New York Rangers
De har mötts fyra gånger den här säsongen och det har blivit 3,4,4 och 5 mål i dessa. Då kan jag inte blunda ifall jag får dubbla pengarna med ett underspel på fem. Rangers har dock legat relativt högt med målen på slutet men jag väger in de inbördes mötena mer. Känns som det blir en tät och hård match där båda lagen behöver poängen. 6/10
2011-02-19 01:05NHLNew Jersey Devils vs New York Rangers UNDER U 5 FT+OT 24 2.080

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-19 klockan 04:50. Anledning: Lägger till New Jersey Devils - New York Rangers
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 23:26   #49
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Om du inte har en blek om vad du egentligen satsar på så är väl ett absolut minimum att du förlitar dig på rekaren som tror sig veta utgången? Skärpning!

I övrigt så måste jag instämma i klagokören över att sikta på 8-10 spel per dag. Ok helger eller stora matchdagar i t.ex. Europa League men på amatörnivå så är det fullkomligt bananas! Jag ser hellre att du pappersrekar 8-10 spel per dag och slänger in riktiga pengar på de du tror mest på.

Utmaning: hitta en "professionell" capper som kör 8-10 spel 365 dagar om året och inte ligger + - 0!

Kom ihåg att detta meddelande skrivs med kärlek!
Jag har sett lite bandy och kan det grundläggande men vet inget om lagen. Dock anser jag att ett odds på 4.2 är bättre matematiskt än 1.8 eller vad det var om de nu ändå är med i matchen. Lika eller förlust ger vinst som bonus på det ena och därför valde jag att gå på den raka här. I basket anser jag att dessa små hcp är lika meningslösa, och väljer hellre ett bättre odds där också även om jag inte har koll på basket heller.

Att pappersspela har aldrig varit min melodi, spelen blir inte som de skulle blivit med pengar och då är det meningslös fakta och statistik att se tillbaka på. Nu kommer jag på resans gång få riktiga siffror på hur det går i de olika spelen och då kan jag senare bli smalare och lägga ner det som inte går som jag tror. Det kostar ibland att utvecklas. Allting som jag har i bankrullen är plus och skulle jag gula på ett eller annat sätt är jag beredd att ta den smällen. Jag tror dock inte det går åt det hållet utan det kommer vända. Jag har haft tuffa dagar nu, men tidigare har jag även haft bra dagar. Dock lirar jag klart mindre live just nu och det kanske kan påverka resultatet. Det är något jag får utvärdera på sikt.

Det gäller att hitta det som passar sig själv och alla blir inte lyckosamma på samma sätt. Jag tackar för dina ord och håller med dig i mycket av det du säger.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 01:25   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ta en titt på Boored
Ähh han kör ju inte 8-10 om dagen... han kör 17-62 om dagen.
Helt jävla makalöst att ha 105.6 ROI på 11.5k spel på mindre än ett år
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 04:49   #51
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Summering av nattens spel

Först är jag lättad av att lite resultat går min väg och jag dessutom har lite marginaler på min sida även om jag såklart hade önskat att jag haft mer marginaler på min sida. Men nattens spel har givit mig plus i kassan efter den hårda öppningen. Det känns rätt nu och jag förstår självklart att det är varians men vid vissa tillfällen är det jobbigare med den negativa variansen. Det blev ett sent spel på UNAM Pumas när jag såg att dessa erbjöds till 2.75 på Tipico. Jag hann gå igenom matchen lite snabbt och eftersom det samtidigt var 0.15 punkter bättre än på Betfair ansåg jag att detta var ett överodds utan att gå igenom allting noga. Men San Luis hade mest mött sämre lag när de vunnit och UNAM var obesegrade. Det blev en fin 0-1 vinst och när hemmalaget kvitterade på straff så fick den slås om och den dunkades i ribban. Så nu börjar det negativa jämna ut sig.
2011-02-19 03:30Primera División de MéxicoReal San Luis vs UNAM Pumas 2 FT 24 2.750


New Jersey Devils - New York Rangers
Jag var helt rätt ute i samband med statistiken att dessa två lag gör inte mycket mål på varandra. Bra målvaktsspel i dag såg till att det endast blev ett enda mål och jag är riktigt nöjd med det här spelet på under 5 mål.

Ottawa Senators - Boston Bruins
Boston vänder på steken efter ett underläge och går fram till 1-4. På slutet blir det onödigt spännande när Ottawa reducerar i PP men Boston lyckas hålla undan och det blir en tvåmålsseger som behövdes. Känns som spelet var rätt även om jag inte sett matchen.

Florida Panthers - Detroit Red Wings
Här är ännu en match där jag inte har marginalerna på min sida men jag ska inte gnälla - åtminstone inte så länge det jämnar ut sig. Detroit har annars ledningen med 3-1 och det känns riktigt stabilt men vips så står det 3-3 och jag känner att det är på väg att rinna iväg. Detroit får in 4-3 och jag får nytt hopp med ett mål i tom kasse och det är nära men dessvärre lyckas det inte. Det hade smakat fågel om den här matchen också suttit men här är jag riktigt nöjd med mitt spel även om det inte sitter. Känns som oddset var på tok för bra.

Buffalo Sabres - St Louis Blues
Jag var inte nöjd med det här spelet innan matchen och jag är besviken på mig själv att jag spelar detta. Det kändes mer som jag hoppades än att jag verkligen tyckte det var befogat att lägga detta spelet. Men jag kommer göra misstag även i framtiden och det får jag ta helt enkelt men dumstrut på mig.

Minnesota Wild - Anaheim Ducks
En klar seger för hemmalaget med hela fyra puckar och jag kanske var riktigt snett ute med det här spelet. Dock står jag fast vid att jag tycker att dubbla pengarna på Anaheim i den här matchen ska vara vinnande i längden. Möjligt är jag fel på det men just nu kan jag inte se det faktiskt. Dock ledde ankorna men vad hjälper det? Ett tag kändes det som jag ska spela vilket lag som gör första målet, så slipper jag sucka när det sen blir fel.

Chicago Blackhawks - Colombus Blue Jackets
Spelet sitter vid full tid och jag måste stå¨fast - även om det är enklare efter en vinst - att detta spelet var riktigt bra. Jag förstår faktiskt inte varför det var så högt som 2.6 på Colombus inkl OT, men jag klagar inte. En härlig dog som satt som ett av de sista spelen den här natten.

Deportes Tolima - Atletico Huila
Statistiken fortsätter och hemmalaget som är enormt starka just hemma tog ännu en seger och den här gången med 3-1 mot serieledarna. Visserligen hade det endast spelats två omgångar men spelet är riktigt bra anser jag. 1.75 på ett hemmalag som vann 68% av hemmamatcherna förra året känns som överodds. Dessutom hade de fyra segrar hemma i inbördes möten samt två av fyra borta vilket ger 75% vinster, och full pott hemma. Visserligen saknade de tydligen några spelare men det får jag bli bättre på innan jag spelar. Dock anser jag att folk i allmänhet övervärderar det hela när det saknas en eller ett par spelare. Glad att jag hittade detta spelet redan dagen innan.


Inför morgondagen

Nu ska jag gå igenom spelutbudet i helgen och det är en hel drös med matcher som jag ska gå igenom lite snabbt för att se var det eventuellt kan vinnas värde samt där jag tror starkt på ett visst resultat. Jag kommer uppdatera med vilka matcher det blir jag kommer kika närmare på samt är jag nog tvungen att redan nu i natt lägga en del spel då jag vaknade vi 18-tiden i går. Men jag är riktigt laddad nu när jag ligger på grönt igen. Starten var dock nära på att knäcka mig - inte fullständigt men jag funderade både en och två gånger ifall jag behövde en paus helt från allt spel. Men som jag skrivit tidigare är det bara upp på hästen igen - så länge det inte blir några fullständiga tiltspel där det spelas mer på hoppet än något annat. Men nu ska jag gå igenom en hel lista med matcher och jag är sugen värre redan. Jag har blodad tand och jag hoppas jag hittar några matcher likt Köln senast.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-19 klockan 07:42.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 08:11   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 151
Standard

Boored ????
Berglunde är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 08:20   #53
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Dagens tidiga spel

Då jag börjar dra mig till sängen blir det en snabb uppdatering med några få rader om varje match samt vilken unit jag kommer använda mig av. Sen är tanken att jag ska upp i tid för att lämna in en V75 i dag också men det lär ju inte inträffa om jag känner mig rätt. Möjligt att jag lämnar in en innan jag somnar men jag är trött nu! Det blir ju långa nätter med all NHL.


MSV Duisburg - Union Berlin
Ett rätt starkt hemmalag möter ett lite svagare bortalag här. Jag är rätt övertygad om att det blir en hemmaseger här men oddset var inte lockande så jag hoppas de fortsätter göra mål hemma. Senaste två matcherna hemma har de gjort totalt sju mål och fortsätter de med att göra tre eller fyra så borde de vinna med två bollar. 4/10
2011-02-19 13:002. BundesligaMSV Duisburg vs Union Berlin -1 FT 16 2.210


VfB Stuttgart II - 1. FC Saarbrücken
Stuttgart är målsnåla både framåt och bakåt samt så kryssar de ofta. Hela drygt 40% av matcherna kryssar de och nu möter de ett lag som varierar sina resultat på bortaplan. Känns som det blir målsnålt och krysset hade bäst värde även om jag tror mer på en hemmaseger. 4/10
2011-02-19 14:003. LigaVfB Stuttgart II vs 1. FC Saarbrücken X X FT 16 3.320


SpVgg Unterhaching - Hansa Rostock
Jag ville spela tvåan här då jag tror det blir utfallet i matchen. Men när jag ser oddsen så finner jag klart mer värde i krysset här också. Lite svänger jag över dit av den anledningen att Unterhaching är ett starkt hemmalag med endast två förluster. Unterhaching har nio oavgjorda matcher i ligan också och även om Rostock endast har tre likamatcher så känns krysset normalt, speciellt till detta oddset också. 4/10
2011-02-19 14:003. LigaSpVgg Unterhaching vs Hansa Rostock X X FT 16 3.480


SV Babelsberg 03 - Rot-Weiß Erfurt
Bortalaget är det bättre av dessa lag och jag vill egentligen spela en rak tvåa men samtidigt är jag lite orolig för att det slutar oavgjort och väljer att spela pk så att pengarna återkommer vid ett kryss. Inte för att jag tror Babelsberg är bra nog att ta poäng tillräckligt ofta mot Erfurt utan av den anledningen att jag är tveksam på bortalagets form efter ett svagt resultat på hemmaplan senast. 4/10
Jag väljer även att spela över i den här matchen och här tycker jag mig funnit ett riktigt fint odds på Ö2-2.5. Erfurt gör normalt mycket mål och skulle det låsa sig i dag så får väl Babelsberg hjälpa till och då går jag +/- 0 på matchen i helhet. 4/10
2011-02-19 14:003. LigaSV Babelsberg 03 vs Rot-Weiß Erfurt pk FT 16 1.917

2011-02-19 14:003. LigaSV Babelsberg 03 vs Rot-Weiß Erfurt ÖVER Ö 2-2.5 FT 16 1.990


Rotherham United - Shrewsbury Town
Dubbla pengarna på Ö2.5 här tar jag alla dagar i veckan. Dessa lag är målglada normalt sett men jag är väl medveten om att det är ett toppmöte och att risken finns för mer tillknäppt spel. Dock har det blivit rena målfyrverkerier tidigare när dessa har varit inblandade i toppmöten, även om en del matcher slutat 0-0 också. Men jag finns bra värde här och skulle nog lagt 6/10 unit istället men det blir samma rakt över på alla spel då jag vill ha en extra felmarginal då jag är trött nu. 4/10
2011-02-19 16:00League TwoRotherham United vs Shrewsbury Town ÖVER Ö 2.5 FT 16 2.000


Rochdale - Southampton
Även här är det två lag som gör mycket mål framåt och håller till i det övre skiktet av tabellen. Säkerhetstänk kan säkert infinna sig men det är svårt att ändra spelares mentalitet som är vana och vill framåt. Statistiken är på min sida vad gäller oddset och jag ser fram emot en målglad lördag. 4/10
2011-02-19 16:00League OneRochdale vs Southampton ÖVER Ö 2.5 FT 16 1.725


Samtliga spel ovan är inte så väl rekade som jag skulle vilja av den orsaken att det blev tidsbrist för mig innan sängen kallade. Av den anledningen lägger jag mig på 4/10 unit men jag anser fortfarande att det finns värde i samtliga spel. Inbördes möten är det jag bortprioriterat och jag går enbart på hur det sett ut den här säsongen. Förutom dessa matcher satt jag och funderade mycket på vad Köln kan prestera på bortaplan i dag men kom fram till att jag skulle vilja ha runt sex i odds då de faktiskt bara vunnit en match när de inte spelat hemma. Det finns ett par intressanta kvällsmatcher också och då tänker jag främst på följande:

19:45 SC Heerenveen - AZ Alkmaar (värde på ettan?)
21:00 Lorient - Bordeaux (värde på ettan?)
00:00 Monterrey - Tigres UANL (Väl högt odds på tvåan?)

Jag satt även om funderade mycket på att spela Manchester United -2.5 till runt två gånger pengarna i FA-cupen mot Crawley Town. Visserligen startar Ferguson med en del mindre stjärnor men samtidigt startar flera som var med mot Southampton. Jag antar att dessa vill visa upp sig och jag blir inte förvånad ifall det blir både fyra eller fem mål framåt. Dock är jag osäker och kunde inte bolla detta med någon men det kanske finns kvar när jag vaknar i eftermiddag igen.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-19 klockan 19:23.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 13:46   #54
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ta en titt på Boored
Är det många utöver Boored som håller den takten och plussar i det långa loppet? Namedroppa inte Billy Walters tack...
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 13:49   #55
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Är det många utöver Boored som håller den takten och plussar i det långa loppet? Namedroppa inte Billy Walters tack...
OT nu, men Comprende, Qirren och Rizzla har ju visat tidigare att det går.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 19:40   #56
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Sena speluppdateringar

Nyvaken gick jag igenom matcherna som var spelade sen innan och det slutade med +/- 0 ungefär och jag studerade matcherna i högsta ligan i ett par länder som hade kvällsmatcher och hittade några spelvärda objekt tycker jag, Det är endast en match som inte startat och jag kommer ev hitta något spel till i kväll. Innan jag hoppade i säng i morse såg jag att IBF Falun mötte Warberg IC och när jag får 1.70 på Warberg så var det inte mycket att fundera på utan bara att spela och de vann som väntat.


Lorient - Bordeaux
Känns som hemmalaget har årets statistik på sin sida och formen är god även om det blev förlust på bortaplan senast. Inbördes möte känns dock spelet inte lika bekvämt och 1-0 hade nog varit mer riktigt att spela men jag får stå fast vid spelet nu. Halv förlust vid lika. Känns som spelet lades lite eftersom jag redan i morse hade tankarna här. Insatsen blev för hög dessutom. 6/10
2011-02-19 21:00Ligue 1Lorient vs Bordeaux -0-0.5 FT 24 2.050


IBF Falun - Warberg IC
Av en tillfällighet såg jag att detta var dagens "all-in" via sporttjänsten eller vad det var. Jag har själv inte haft en tanke på innebandyn den här helgen så det var tur jag såg att den här matchen spelades i dag. Att jag kan få 1.70 på Warberg som har 18 segrar på de senaste 19 matcherna förstår jag inte och hade jag inte varit som en zombie hade jag spelat maxbet här. Så det är jag väl besviken på men annars är jag nöjd. Är också lite irriterad att jag inte skriver en rek på den här matchen då det var ett russin. 6/10
2011-02-19 16:00SuperliganIBF Falun vs Warberg IC 2 FT 24 1.700


SBV EXcelsior - Willem II Tilburg
Seriens överlägset sämsta bortalag ska möta Excelsior som också tillhör bottenskiktet. När Willem II har två poäng och 7-34 i målskillnad på bortaplan känns det givet att spela den här matchen med -0.5-1 på hemmalaget. Matchen är slut och det stod 2-0 länge och i slutet gjordes ytterligare två mål och resultatet blev 4-0. Riktigt nöjd att jag uppmärksammar detta och lägger ett större bet. 6/10
2011-02-19 18:45EredivisieSBV EXcelsior vs Willem II Tilburg -0.5-1 FT 24 1.917


SC Heerenveen - AZ Alkmaar
Alkmaar svek mig väldigt på hemmaplan senast mot PSV Eindhoven och förlorade med hela 0-4. I dagens match så ställde jag mig frågande till formen och tycker att ett normalt sett starkt hemmalag bör ha bra chanser att vinna detta där jag endast tappar halva insatsen vid ett likaresultat. I halvtid står det dock 0-1 men jag känner mig ändå nöjd med spelet och det är ju inte slut ännu så kanske får jag lite slutminuter på min sida här. 4/10
2011-02-19 19:45EredivisieSC Heerenveen vs AZ Alkmaar -0-0.5 FT 16 2.210

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-19 klockan 22:21.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 22:18   #57
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4311
Standard

Bättre dag idag! Och du satsade mest på rätt matcher!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 23:42   #58
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Summering dagens spel

En plusdag och det känner jag mig nöjd med. Dock är jag lite missnöjd med ett par saker, dels för att min insats var fel på en match och att jag inte vet hur jag ska hantera Alkmaar. För det händer ofta att ett ag sviker mig och så spelar jag mot dem och så sviker de mig igen. Åtminstone är det vad mitt selektiva minne försöker säga mig. För hade jag inte spelat Alkmaar i förra matchen så undrar jag ifall jag kommit fram till samma spel. Det är möjligt men jag är inte helt säker på det, dock jämnar kanske sånt här också ut sig men jag vill ta reda på om det blir plus eller minus och hur gör jag det?


MSV Duisburg - Union Berlin
Det här spelet var ju långt ifrån nära. Istället för en vinst med ett par bollar blir det 0-1 och jag vet inte om spelet var bra längre. Jag tror jag skulle spela likadant ifall jag får samma förutsättningar men jag är tveksam faktiskt. Jag vet dock att det kan vara långt ifrån ibland men ändå vara ett rätt spel.

VfB Stuttgart II - 1. FC Saarbrücken
Ett kryss som sitter och det känns alltid bra då oddsen gör att det går två förlustspel på en vinst och det blir ändå plus i kassan. Skönt att få sätta ett kryss och där jag slipper undra varför ett lag avgjorde i 89:e minuten. Känns som ett bra spel efter min analys.

SpVgg Unterhaching - Hansa Rostock
En match som får ett resultat långt ifrån det jag tidigare kunde fantisera ihop. Dels var jag inne på en tvåa men oddset motiverade ett kryss och sen går Unterhaching och vinner matchen med klara 3-0. Hemmalaget varierar verkligen sina resultat och jag är inte lika säker på om krysset var rätt men anser att det inte är felaktigt, men klart svårbedömt.

SV Babelsberg 03 - Rot-Weiß Erfurt
Fick push på det ena spelet av två här. Erfurts form känns inte på topp ifall jag går på resultatet och som jag befarade så blev det ett oavgjort resultat här. Tycker dock att det finns bra värde i min tvåa på 1.9 med push på det oavgjorda. Överspelet pushade på halva insatsen och jag hade gärna sett ett mål av Erfurt i slutet av matchen men jag är likväl nöjd med spelet och kommer göra om det ifall möjligheten uppstår.

Rotherham United - Shrewsbury Town
Rochdale - Southampton
Dessa två matcher blev inställda och det kanske var tur för jag gick inte minus (ej märkbart) på ovanstående spel, dock försvann möjligheten att plussa.

SC Heerenveen - AZ Alkmaar
Som jag skrev ovan är jag helförvirrad om det här spelet är rätt eller inte. Jag väger in lite känslor i det hela även om jag försöker bortse från dessa. 0-2 slutade matchen och i grunden tycker jag såklart att Alkmaar är ett bättre lag men nu gjorde de en plattmacth resultatmässigt sist samt så är Heerenveen ett bra hemmalag. Jag vet inte om spelet var bra. Jag kommer inte fram till något alls faktiskt.

Lorient - Bordeaux
5-1 efter en märklig match och jag får g får lite känsloyttringar för Lorient som för andra gången vinner när jag har spel på dem. Får kolla upp ifall jag har ett förlustspel på dem emellan, men spelet känns bra. Visserligen påverkas jag säkert lite av resultatet här men tycker att just eftersom det var -0-1.5 så känns det väldigt mycket värde här. Åtminstone för att jag höjde insatsen till 6/10 med en felmarginal. Skönt att det då sitter så "enkelt"!

Övrigt
Övriga matcher har jag redan gått igenom då dessa lades ut efter matchstart samt när matcherna var slut. Innebandymatchen skakar jag fortfarande på huvudet åt att jag inte tar en maxinsats då det är en auto med det oddset. Ifall jag går över till nattens matcher så stör jag mig på att jag glömmer spela de mexikanska som startade kl 00.00. Vidare så kändes det som att det hade gått bra ifall jag spelat de brasilianska också kl 22.30 men dagen har varit lite avhuggen med för lite sömn och det är lätt hänt att soffan blir ens säng under en kortare tid. Jag återkommer med NHL samt eventuella spel på de mexikanska som startar om drygt en timme. Dagen plus hittills och det känns toppen efter den tunga starten, men nu är kursen inställd och resan börjat ta fart.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 23:45   #59
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Bättre dag idag! Och du satsade mest på rätt matcher!
Ja, nu är jag inne i matchen igen! Men jag kan säga att det kändes tung efter första dagen. Faktum är så har alla mina sex 24-bet suttit, vilket är 6/10. Det är lite plus i kanten Dock har jag missat mitt enda 8/10 men resan har nyss startat och mycket kommer hända framöver.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-19, 23:54   #60
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Summering dagens spel

En plusdag och det känner jag mig nöjd med. Dock är jag lite missnöjd med ett par saker, dels för att min insats var fel på en match och att jag inte vet hur jag ska hantera Alkmaar. För det händer ofta att ett ag sviker mig och så spelar jag mot dem och så sviker de mig igen. Åtminstone är det vad mitt selektiva minne försöker säga mig. För hade jag inte spelat Alkmaar i förra matchen så undrar jag ifall jag kommit fram till samma spel. Det är möjligt men jag är inte helt säker på det, dock jämnar kanske sånt här också ut sig men jag vill ta reda på om det blir plus eller minus och hur gör jag det?


MSV Duisburg - Union Berlin
Det här spelet var ju långt ifrån nära. Istället för en vinst med ett par bollar blir det 0-1 och jag vet inte om spelet var bra längre. Jag tror jag skulle spela likadant ifall jag får samma förutsättningar men jag är tveksam faktiskt. Jag vet dock att det kan vara långt ifrån ibland men ändå vara ett rätt spel.

VfB Stuttgart II - 1. FC Saarbrücken
Ett kryss som sitter och det känns alltid bra då oddsen gör att det går två förlustspel på en vinst och det blir ändå plus i kassan. Skönt att få sätta ett kryss och där jag slipper undra varför ett lag avgjorde i 89:e minuten. Känns som ett bra spel efter min analys.

SpVgg Unterhaching - Hansa Rostock
En match som får ett resultat långt ifrån det jag tidigare kunde fantisera ihop. Dels var jag inne på en tvåa men oddset motiverade ett kryss och sen går Unterhaching och vinner matchen med klara 3-0. Hemmalaget varierar verkligen sina resultat och jag är inte lika säker på om krysset var rätt men anser att det inte är felaktigt, men klart svårbedömt.

SV Babelsberg 03 - Rot-Weiß Erfurt
Fick push på det ena spelet av två här. Erfurts form känns inte på topp ifall jag går på resultatet och som jag befarade så blev det ett oavgjort resultat här. Tycker dock att det finns bra värde i min tvåa på 1.9 med push på det oavgjorda. Överspelet pushade på halva insatsen och jag hade gärna sett ett mål av Erfurt i slutet av matchen men jag är likväl nöjd med spelet och kommer göra om det ifall möjligheten uppstår.

Rotherham United - Shrewsbury Town
Rochdale - Southampton
Dessa två matcher blev inställda och det kanske var tur för jag gick inte minus (ej märkbart) på ovanstående spel, dock försvann möjligheten att plussa.

SC Heerenveen - AZ Alkmaar
Som jag skrev ovan är jag helförvirrad om det här spelet är rätt eller inte. Jag väger in lite känslor i det hela även om jag försöker bortse från dessa. 0-2 slutade matchen och i grunden tycker jag såklart att Alkmaar är ett bättre lag men nu gjorde de en plattmacth resultatmässigt sist samt så är Heerenveen ett bra hemmalag. Jag vet inte om spelet var bra. Jag kommer inte fram till något alls faktiskt.

Lorient - Bordeaux
5-1 efter en märklig match och jag får g får lite känsloyttringar för Lorient som för andra gången vinner när jag har spel på dem. Får kolla upp ifall jag har ett förlustspel på dem emellan, men spelet känns bra. Visserligen påverkas jag säkert lite av resultatet här men tycker att just eftersom det var -0-1.5 så känns det väldigt mycket värde här. Åtminstone för att jag höjde insatsen till 6/10 med en felmarginal. Skönt att det då sitter så "enkelt"!

Övrigt
Övriga matcher har jag redan gått igenom då dessa lades ut efter matchstart samt när matcherna var slut. Innebandymatchen skakar jag fortfarande på huvudet åt att jag inte tar en maxinsats då det är en auto med det oddset. Ifall jag går över till nattens matcher så stör jag mig på att jag glömmer spela de mexikanska som startade kl 00.00. Vidare så kändes det som att det hade gått bra ifall jag spelat de brasilianska också kl 22.30 men dagen har varit lite avhuggen med för lite sömn och det är lätt hänt att soffan blir ens säng under en kortare tid. Jag återkommer med NHL samt eventuella spel på de mexikanska som startar om drygt en timme. Dagen plus hittills och det känns toppen efter den tunga starten, men nu är kursen inställd och resan börjat ta fart.


Du får ursäkta mig men om du inte gulat om en månad - hur ser din bankrulle ut? - så är jag väldigt förvånad...

Detta skriver jag inte utav elakhet utan bara som jag ser det! Detta kan ALDRIG hålla mer än några veckor...! Det du vinner spelar du ju bort i nästa sekund...

Allt du skriver osar ju utav motsägningar - "jag borde gjort så men gjorde det inte, men i efterhand så var detta inte fel ändå... Osv. osv."


Lycka till med ett projekt som är dömt att misslyckat...!


Till och med jag som är en novis inom detta med spel fattar att du går gul inom ett par veckor/månader...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td