Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 02:11   #48
Shell Peppe

Shell Peppes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cocacolaman75 Visa inlägg
Det här svarar inte på trådskaparens problem men...
Det är väl dags att nätbolagen tar och inför obligatorisk identifikations kontroll för samtliga kunder INNAN man kan börja spela.
Det skulle inte ta många minuter och om alla skulle veta om att det är en regel skulle man enkelt kunna ha dokumenten färdiga att skicka/maila.
Som det är nu kräver bara bolagen dessa ID handlingar när man ska ta ut pengar, (och då kan det ibland gå dagar innan dom "orkar" titta på dom) med denna metod skulle de säkert gå mer effektivt. Så länge man förlorar eller inte kräver något uttag nickar dom bara glatt.
Förstår inte varför djunglens lag råder bland bookmakers online när man knappast kan gå in på banken och öppna ett konto utan att legitimera sig.
Detta skulle i sin tur leda till att problem likt trådskaparen har hamnat i, aldrig skulle uppstå.
Att 16 årige Pelle inte skulle behöva bemöda sig med att sätta in pengar då han i nuläget inte förstår dilemmat med att få ut eventuell vinst.
Och inte minst ett problem i dolda; alla kapade kontokort som folk öppnar spelkonto med och som sedan chipdumpar iväg John Doe´s pengar till höger och vänster, om än halvdiskret till diverse polare.
Detta är alla delar av problem som nätbolagen självmant försätter sig i av (i min mening) ren girighet att man inte kan ta den extra kvarten återigen INNAN man tillåter Kreti och Pleti att börja spela...

No verification= No bets !
Lite men jag kan inte låta bli detta hade ALDRIG hänt hos Pinny.

Hoppas dock av hela mitt hjärta att du får tebax degen, även om jag tvivlar starkt på att så blir fallet..

Senast redigerad av Shell Peppe den 2011-05-06 klockan 02:24. Anledning: Överdriven alkohol konsumtion
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat