Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-17, 13:25   #76
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Tycker som med förra nyheten att det vore läge att "göra en pudel" då dett ainte direkt stämmer bra överens med allt som sades när den här sidan startades.

Med det sagt gissar jag att det här blir en stor succé för grundarna i ett par månader och önskar er alla lycka till med ryggandet.
Om vi nu ska vara realistiska så var tanken med Sharps att vara ett spetsforum där de bästa spelarna befann sig, men allt efter att tiden har gått har vi förvandlats till att bli Sveriges nu största mötesplats för spelare och då har ju förutsättningarna förändrats en hel del. Vi tycker vi är schyssta, vi driver sidan i en ideell anda och både jag och KP ligger tusentals kronor 'back' på Sharps just nu. Vi har inget emot att satsa heller, men att punga ut med en växande utgift på tusentals kronor varje månad utan en förhoppning om att gå jämt upp är inget vi kan acceptera i längden så det är klart att vi på varje sätt vi kan försöker förbättra Sharps för våra medlemmar utan att göra det på någon annans bekostnad än spelbolagen.

Jag tycker det är bra att se att vissa redan har listat ut detta, men att andra ska hålla oss ordagrant på något vi sa för 1,5 år sedan när vi var 300 medlemmar jämfört mot dagens 7000 känns lagom befängt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat