Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-14, 18:46   #61
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Självklart kommer det finnas #1 #2 #3... Sheets för dom olika servicarna och inte bara totalen?
Varje tjänst är #1, #2, #3 etc.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 19:07   #62
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Låter riktigt bra! Sharps pannband?;-)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 19:56   #63
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Vad hände med dem finurliga namnen på tjänsterna?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 20:05   #64
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Vad hände med dem finurliga namnen på tjänsterna?
Tanken var att de endast skulle ut per mail och ej öppet på forumet, slarv från vår sida att de hamnade i nyhetsposten på framsidan. Då ett av villkoren var att inte marknadsföra tjänsternas namn officiellt på forumet/framsidan av den anledningen som nu står i nyhetsposten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fuzzy_ (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 20:17   #65
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Detta är riktigt bra får jag säga.. Ska bli jävligt kul. Försöker komma på vilka tjänsterna är har löst några men kommer inte riktigt på alla.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 20:19   #66
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Badass och dNa fortsätter sin diskussion i PM. Nog med OT nu.

En tankeställare till samtliga: Upprepade OT, öknamn, otrevligheter osv är saker som inte uppskattas. Det måste gå att diskutera utan att bete sig som fåntrattar. Man får ha olika åsikter, man får till och med säga att andra har fel. Men gör det på rätt plats och på rätt sätt. Upprepade förseelser ackumeleras och om det fortsätter så vidtas åtgärder. /mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1), Savve (+1)

Senast redigerad av RobinD den 2011-09-14 klockan 20:45. Anledning: stavfel
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 22:00   #67
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Angående spelstopp kan du titta på existerande spel och hålla musen över oddset för att se när det är inlagt och titta på spelstoppet så ser du vad för förhållanden som gäller. Men som sagt tidigare har vi valt services som inte flyttar linor osv utan det ska i princip gå att lägga spelen i lugn å ro.

Tidigare resultat får man själv ta reda på eller invänta vidare bokföring. Samtliga services har över 105% ROI och handplockats för att uppfylla lugn å ro kravet ovan.
Jag hittade både Ungersk fotboll och Norsk ishockey under fliken betalspel. Bookmakern var Sportingbet! Där fick jag mitt konto stängt för 10 år sen för att dom kopplade ihop mig med en annan. Det enda vi hade gemensamt var att vi plockade russinen ur kakan.

Ska bli intressant att se hur dom reagerar på detta upplägg, när ungefär samma svans gång efter annan spelar på samma sak.

Norsk hockey, betalspel och Sportingbet är ju inget man associerar till lugn å ro direkt.

Men det kanske är nya tider nu? Fast det låter inte så. http://se.sportingbet.com/t/info/rules/rules.aspx

5.4 Where a number of multiple bets, involving identical or very similar selections, are received by different clients within a short timeframe, Sportingbet reserves the right to void all such bets, even after the bets have been determined.

Översättning från Google: 5,4 Om en av flera spel, med identiska eller mycket lika val, tas emot via olika kunder inom en kort tid, förbehåller Sportingbet rätten att ogiltigförklara alla sådana satsningar, även efter det att spelen har fastställts.

Sen brukar inte spel lagda hos Bet and win, och som avgörs 8-9 dar senare, innebära några större insatser. Är man fler som ska dela på kakan så blir utrymmet än mindre. Men dom kanske har släppt på tyglarna där också?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 22:54   #68
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag hittade både Ungersk fotboll och Norsk ishockey under fliken betalspel. Bookmakern var Sportingbet! Där fick jag mitt konto stängt för 10 år sen för att dom kopplade ihop mig med en annan. Det enda vi hade gemensamt var att vi plockade russinen ur kakan.

Ska bli intressant att se hur dom reagerar på detta upplägg, när ungefär samma svans gång efter annan spelar på samma sak.

Norsk hockey, betalspel och Sportingbet är ju inget man associerar till lugn å ro direkt.

Men det kanske är nya tider nu? Fast det låter inte så. http://se.sportingbet.com/t/info/rules/rules.aspx

5.4 Where a number of multiple bets, involving identical or very similar selections, are received by different clients within a short timeframe, Sportingbet reserves the right to void all such bets, even after the bets have been determined.

Översättning från Google: 5,4 Om en av flera spel, med identiska eller mycket lika val, tas emot via olika kunder inom en kort tid, förbehåller Sportingbet rätten att ogiltigförklara alla sådana satsningar, även efter det att spelen har fastställts.

Sen brukar inte spel lagda hos Bet and win, och som avgörs 8-9 dar senare, innebära några större insatser. Är man fler som ska dela på kakan så blir utrymmet än mindre. Men dom kanske har släppt på tyglarna där också?
Det där har diskuterats i en gammal tråd mer utförligt vill jag minnas. Anyway de flesta bolag har ju en hel del liknande bs i sina terms. I princip har dem rätt att göra vad dem vill utan anledning om man ska vara noga (förutom bryta mot licenskrav). Gissningsvis var omsättningen på onlinebookies något lägre för 10 år sedan - framförallt på sportingbet som växt till sig en hel del sista 5 åren.

Sedan bara för att ett odds har ett bolag angivet betyder det inte nödvändigtvis att bara det bolaget har det oddset, tror att i princip alltid kan du hitta samma odds på bolag typ pinnacle/188bet/betfair om inte något av de andra.

Kan dock vara en fråga huruvida vilket odds/bolag man ska bokföra för att spegla verkligheten bäst men dessa spel är som sagt sällan utstick utan helt enkelt bra picks.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 23:53   #69
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

En hel del ointressant OT rensat. Om ni vill diskutera ryggningar längden vs sporadiskt får ni starta en tråd i tänkarhörnan!

Badass bannad för OT-spammande - om jag konstaterar ovanstående så svaras det alltså med mer av samma. Håll er till topic eller starta en tråd i Offtopic om ni vill diskutera något annat.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 00:35   #70
 
jempas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 88
Sharp$: 598

NHL 2011/2012
Stats: 121 - 146 - 3
ROI: 97.25%
Vinstprocent: 45.32%

Standard

Kul initiativ antar jag, har inte riktigt hunnit smälta det hela, mycket att ta in såhär på kvällen.

Har ni spekulerat över det juridiska? Nog för att communityn inte är gigantisk men det rör sig ändå om "licensierade" touts. En vinkel är ju att ni agerar mellan-hand för att förhandla till er bättre priser till användarna, samtidigt som ni får in pengar i banken?

Vill inte ha någon bitter ton, men detta kan ju backlasha.
__________________
You know, I thought you made love like an ugly girl. So present, so grateful.
jempa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 23:38   #71
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 220
Standard

Bra funktion men det hade kunnat vara lite billigare, lägger jag ut så mycket på betalspel går jag nog +-0 i slutändan..
sassaoberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 23:55   #72
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sassaoberg Visa inlägg
Bra funktion men det hade kunnat vara lite billigare, lägger jag ut så mycket på betalspel går jag nog +-0 i slutändan..
Billigare tror jag inte det skulle kunna vara om det fortfarande skulle fylla någon funktion (beroende på hur många som köper det dvs.) i och med att dom har fått lägga ut X antal kr för att köpa in dessa. Så de måste täcka upp denna summa först och främst för att inte gå minus på detta sen antar jag är tanken att det ska även bli ett överskott som ska kunna gå till att bekosta driften av denna underbara sida.

Sen får man ju tänka på att för 349 kr/månad ELLER 500 Sharps per månad får man tillgång till betalspel som skulle ha kostat flera tusen per månad om man själv köpte dom. Genom att vara lite aktiv så kan man ju samla ihop sharps för att köpa spelen en månad och om man kanske inte är lika aktiv då har man kanske haft turen att de betalspel man följt gjort så att man ökat så pass mycket så att man har råd med nästa månad samtidigt som att man har en del av kakan från tidigare månad kvar.

Sist men inte minst så får man ju ha lite MM tänk även när det kommer till att investera i betalspel och inte bara i sina spel man lägger, om man tar detta från samma rulle dvs. Inte så att jag går och köper betalspel för 349 kr som ger mig tillgång 1 månad om jag har en rulle på 1000 kr.

Citat:
Ursprungligen postat av jempa Visa inlägg
Kul initiativ antar jag, har inte riktigt hunnit smälta det hela, mycket att ta in såhär på kvällen.

Har ni spekulerat över det juridiska? Nog för att communityn inte är gigantisk men det rör sig ändå om "licensierade" touts. En vinkel är ju att ni agerar mellan-hand för att förhandla till er bättre priser till användarna, samtidigt som ni får in pengar i banken?

Vill inte ha någon bitter ton, men detta kan ju backlasha.
Tror nog att dom har gått igenom detta ganska bra. Inget jag vet med säkerhet men tycker att man kan utläsa lite sånt från vissa av deras kommentarer i tråden, t.ex:

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du kan inte tänka som du gör då vi betalar ett bra högre pris för medlemskapet än vad andra betalar. Se detta som enterprise/företagslicens vs vanlig privat licens.
Sen bara för att man ställer en fråga har man inte en bitter ton ^_^
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 19:57   #73
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Frågan är om kan jag köpa KPs kanin för sharp$?
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 20:23   #74
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 337
Standard

Under vilken bolagsform drivs Sharps?
avva98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 20:41   #75
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Tycker som med förra nyheten att det vore läge att "göra en pudel" då dett ainte direkt stämmer bra överens med allt som sades när den här sidan startades.

Med det sagt gissar jag att det här blir en stor succé för grundarna i ett par månader och önskar er alla lycka till med ryggandet.
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td