Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-17, 12:25   #76
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Tycker som med förra nyheten att det vore läge att "göra en pudel" då dett ainte direkt stämmer bra överens med allt som sades när den här sidan startades.

Med det sagt gissar jag att det här blir en stor succé för grundarna i ett par månader och önskar er alla lycka till med ryggandet.
Om vi nu ska vara realistiska så var tanken med Sharps att vara ett spetsforum där de bästa spelarna befann sig, men allt efter att tiden har gått har vi förvandlats till att bli Sveriges nu största mötesplats för spelare och då har ju förutsättningarna förändrats en hel del. Vi tycker vi är schyssta, vi driver sidan i en ideell anda och både jag och KP ligger tusentals kronor 'back' på Sharps just nu. Vi har inget emot att satsa heller, men att punga ut med en växande utgift på tusentals kronor varje månad utan en förhoppning om att gå jämt upp är inget vi kan acceptera i längden så det är klart att vi på varje sätt vi kan försöker förbättra Sharps för våra medlemmar utan att göra det på någon annans bekostnad än spelbolagen.

Jag tycker det är bra att se att vissa redan har listat ut detta, men att andra ska hålla oss ordagrant på något vi sa för 1,5 år sedan när vi var 300 medlemmar jämfört mot dagens 7000 känns lagom befängt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:36   #77
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Allt eftersom sidan utvecklas måste man självklart hitta på saker för att få in pengar som täcker upp driftkostnaden. Det är ju inte direkt samma sak att driva en sida för 300 personer som 7000.

Tycker det här är ett utmärkt sätt att försöka få in pengar. Även om jag nu själv troligtvis inte är intresserad av tjänsten.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 21:43   #78
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vem har hand om betalspelens spreadsheats?
Amerikansk fotboll #1 såg jag ett spel på under 39.5 mellan jets och jaguars. Det blev 40 och spelet registrerades som en vinst.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 22:01   #79
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
vem har hand om betalspelens spreadsheats?
Amerikansk fotboll #1 såg jag ett spel på under 39.5 mellan jets och jaguars. Det blev 40 och spelet registrerades som en vinst.
Matchen slutade 32-3 = 35 totalt och inte 40 som du nämner?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 09:59   #80
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Måste bara fråga för att vara på säkra sidan men om man köper en månadsprenumeration så får man tillgång till alla tjänsterna va? eller väljer man vilka man e sugen på. Efter det jag läst så bör det ju vara alla men ärthjärnan har haft fel förr... Om det nu är alla tjänsterna går det att välja vilka man vill få e-mail av när dom lägger ut spel eller blir det automatiskt från alla?
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 10:02   #81
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Måste bara fråga för att vara på säkra sidan men om man köper en månadsprenumeration så får man tillgång till alla tjänsterna va? eller väljer man vilka man e sugen på. Efter det jag läst så bör det ju vara alla men ärthjärnan har haft fel förr... Om det nu är alla tjänsterna går det att välja vilka man vill få e-mail av när dom lägger ut spel eller blir det automatiskt från alla?
Alla tjänster ingår och du kan välja själv vilka du vill ha e-mail uppdateringar från precis som det är nu, genom att klicka på mail-ikonen inne i spreadsheetet och vill du ta bort prenumerationen är det bara att göra det på /betalspel.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 10:59   #82
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Då hade ärthjärnan rätt för en gångs skull . Mycket bra grej ni kört igång! Håller precis på att lära mig cappa och det går hyfs men än så länge är det bra att ha lite expert tips att luta sig mot oxå
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 12:31   #83
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Tycker detta ær en grymt bra nyhet, hoppas bara de levererar nu!
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 15:00   #84
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Matchen slutade 32-3 = 35 totalt och inte 40 som du nämner?
herregud, ser man så dåligt att man tar en trea för en åtta. lol.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 15:29   #85
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 1141


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det någon möjlighet att se hur dessa tjänster har gått över en längre tid? Säger jag som fortfarande bara lyckats luska ut namnet på ett par av tjänsterna
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 16:32   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alla som klagar....ni behöver INTE köpa och då behöver ni inte klaga heller detta är väll super bra att erbjuda till dem som VILL. vad är erat problem klagnissar ( så djäkla typiskt svenskt) blir fan less när man läser sådant, inte för jag borde bry mig så jätte mkt men fatta att vissa lägger ner tid, pengar och kraft så detta "forum" ska fungera, vad glad att dem lanserar nyheter istället för att lägga ner sajten...

kortfattat...sluta klaga och se positivt på utvecklingen så sidan kan leva kvar med sin höga standard.....
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 17:20   #87
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Skulle vara väldigt tacksam om någon skulle kunna PM:a namnet på tjänsterna till mig
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 21:53   #88
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det här med att själva portföljens olika cappers kan bytas ut om dem inte är tillräckligt bra hur ofta kommer det att göras? Alltså får dem ngn månad på sig eller hur snabbt går det? Har ni andra tjänster att byta till i såfall?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 22:53   #89
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Det här med att själva portföljens olika cappers kan bytas ut om dem inte är tillräckligt bra hur ofta kommer det att göras? Alltså får dem ngn månad på sig eller hur snabbt går det? Har ni andra tjänster att byta till i såfall?
Det är endast en tjänst det gäller och det är Fotboll #2 som inte kunnat visa historik vi kunnat verifiera. Vi lät oss bokföra tjänsten i 1månad medan allt är gratis för er. Visar tjänsten inte bättring så ryker den.
De övriga har haft lång historik som gått att få verifierad.
Fler tjänster kan tillkomma ifall någon är villig att ha ett samarbete.

Nya säsonger ger möjlighet för nya tjänster med. Tex nu har vi NFL och strax NHL även. Tjänsterna är säsongberoende. När fotbollsigorna slutar så lär vi även märka ett avbrott eller iaf mycket mindre spel hos några tjänster, inget att göra åt helt enkelt.

Man får slå ut det hela på hur mycket man plussat per säsong/period/år.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-20, 12:15   #90
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 415
Standard

Kommer det besked senare om vart man ska betala in? Kommer det finnas andra alternativ an Paypal som moneybookers? Eller man blir tvungen att oppna ett konto for detta andamal? Stort tack!
robbla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td