Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla
Jag lirar min första omgång någonsin på V75 i helgen och har läst igenom ATGs hemsida noggrant. En sak förbryllar mig dock fortfarande. När tusan är det spelstopp? Går man in på V75 för kommande lördag ser man att det står "Kalmar 12:30". Men detta är väl bara när första loppet börjar antar jag, som inte är med i V75? Och googlar man får man fram lite olika svar. Någon sida säger 14:30 och en annan att det blivit framflyttat till 14:45.
Ni får ursäkta nybörjarfrågan, men hursomhelst: när kan jag senast lämna in mina rader via nätet? Vad är det som gäller?
Tack!
Edit: Jag undrar också vilken tid som är bäst för att kolla streckfördelningen. Har hört att det finns någon matematiker som ställer in 2 miljoner rader när det närmar sig spelstopp så att streckfördelningen förändras dramatiskt. Stämmer detta? Är det bättre att hinna före honom? Har ni märkt av detta?
|
Första start är 12:45 Med V4:1. V4an är klar strax innan 14:00. Då tar man ett "uppehåll" för värmningar inför V75 som har start av avdelning 1 klockan 14:30. V75 kan spelas till start av V75:1, dvs ca 14:30.
Fr.o.m. denna vecka så visas nu V75 live i Tv4/Tv4sport.
Fel av mig, V75 ska sändas i Sjuan(gamla Tv4+) med start 14:00.
Antar att lunchtravet som vanligt sänds i Tv4Sport.