Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-12, 11:52   #6
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Har precis oxå kollat lite mer på loppen till Lördag.

I första kan jag inte tänka mig annat än att Det är spets o slut på 4 Beatasine. Spets lär den ta om inte H-O.S får något frispel och får för sig att svara. Men med Erik utifrån så borde det vara klart. S.O.S

Avdelning 2 känns ganska öppet, ett måstestreck jag hittat är 4 Nimble. Nu med Ulf Eriksson i sulkyn. Han har skrällt på V75 förr och hästen har visat fin form. Lite längesen senaste starten tyvärr, men ska definitivt med!

Avd 3. Eftersom det verkas kunna bli tokkörning här, så är jag inne på att spela utgång med 10 Orecchietti. Såg fin ut efter galoppen sist och borde gynnas av hlga utgångstempot. En häst som har mycket spring i benen och tror det absolut har bästchans om inga strykningar dyker upp.

I 4:e så har nog Åkes 11 Jocketoppchans. Kan mycket väl spikas alt utgång. Såg fin ut i årsdebuten och denna kommer klättra i klasserna.

5:e måste jag klura mer på, har svårt att köpa Baltic Sund redan, trots att den travat utan problem i 2 starter. Goofy Bermon gillar jag. Blir nog några streck här.

I Sjätte med massa ston så fattar jag än så länge inget Måste kikas mer på, Om Björns går iväg denna gång är det väl 1:a strecket.

I sista tror jag 1:a hästen är 4 Donttellmewhattodo med Lennartsson. Visade fin form senast som 2:a bakom Vincennes. Avslutade ruskigt bra från tråkig position. Klar andrahäst är väl 1 Ardi Boko... Kan bli ett lås på dessa
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat