Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-03, 09:30   #2
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

2012-05-03 CS Mioveni - Concordia Chiajna (Liga 1)

Datum: 2012-05-03
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Rumänien
Liga: Liga 1
Match: CS Mioveni - Concordia Chiajna
Period: ft

Spel: Concordia Chiajna
Insats: 8.00
Odds: 1.910
Bolag: William Hill

Motivering:

Unibet med 1.85 för er utan WilliamHill!

Läste precis om denna match! Tydligen har bortalaget värvat starkt under säsongen och jag kollade upp formligan och faktum är att man som bara lag på plats 13 av 18 i serien leder formligan på de 8 senaste med 6-1-1 i statistik! Detta har inkluderat en bortaseger över serieledarna Cluj!

Jag tycker att det är väldigt anmärkningsvärt att ett så lag långt ner i serien kan leda en formliga på de 8 senaste när bara 28 omgångar spelats!

Nu är det bara 6 omgångar kvar för båda dessa två lag och Mioveni ligger toksist med endast 12 inspelade poäng. Upp till platsen för ej nedflyttning är det 19p och med lite enkel matte så är det omöjligt även med hela 6 segrar!

Concordia leder som sagt formligan men har trots detta bara 3p ner till nedflyttningsplats så här måste det bara bli 3p!

Mioveni ligger inte sist i formtabellen för de senaste 8 matcherna men det gör man för de 6 senaste! Raden 0-1-5 och målskillnad 3-12! Hemma har man 2-2-10 totalt och jag tror stenklart på att detta blir den elfte hemmaförlusten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), perssah (+1), zleeper (+1), Jinx (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat