Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-03, 08:29   #1
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

BlackCobra letar värde...


Tja allihopa!

Fick starta upp en ny dagbok istället för att fortsätta på den gamla. Precis som förra kommer över 90% att ligga på fotboll, tennis och handboll!

Spreadsheetet jag kommer använda kommer även innehålla några ryggningar ibland men det står i sådant fall klart och tydligt!

Har inte alls samma imponerande statistik detta år så länge men det var ju i maj jag började så hoppas på samma fina andra halva på året!

Hittills detta år har mina 146 publicerade rekar bara gett ett överskott på 13,7 units och 102% i ROI. En förbättring krävs så kom gärna med inputs om mina spel eller vad som helst som gör denna tråd kul att följa!

Min första rek kommer alldeles strax...

(Om någon har tid och energi får ni gärna pma mig om hur man grön/rödmarkerar enskilda spel som man kan kopiera in i dagboken från sheetet när den är färdigspelad)

Nu kör vi!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5), Jensw (+50), lordagspippi (+50), Maijadona (+20)

Senast redigerad av Sprite den 2012-05-03 klockan 11:00. Anledning: update
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 08:30   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

2012-05-03 CS Mioveni - Concordia Chiajna (Liga 1)



Datum: 2012-05-03
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Rumänien
Liga: Liga 1
Match: CS Mioveni - Concordia Chiajna
Period: ft

Spel: Concordia Chiajna
Insats: 8.00
Odds: 1.910
Bolag: William Hill

Motivering:

Unibet med 1.85 för er utan WilliamHill!

Läste precis om denna match! Tydligen har bortalaget värvat starkt under säsongen och jag kollade upp formligan och faktum är att man som bara lag på plats 13 av 18 i serien leder formligan på de 8 senaste med 6-1-1 i statistik! Detta har inkluderat en bortaseger över serieledarna Cluj!

Jag tycker att det är väldigt anmärkningsvärt att ett så lag långt ner i serien kan leda en formliga på de 8 senaste när bara 28 omgångar spelats!

Nu är det bara 6 omgångar kvar för båda dessa två lag och Mioveni ligger toksist med endast 12 inspelade poäng. Upp till platsen för ej nedflyttning är det 19p och med lite enkel matte så är det omöjligt även med hela 6 segrar!

Concordia leder som sagt formligan men har trots detta bara 3p ner till nedflyttningsplats så här måste det bara bli 3p!

Mioveni ligger inte sist i formtabellen för de senaste 8 matcherna men det gör man för de 6 senaste! Raden 0-1-5 och målskillnad 3-12! Hemma har man 2-2-10 totalt och jag tror stenklart på att detta blir den elfte hemmaförlusten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), perssah (+1), zleeper (+1), Jinx (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 10:39   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Överspelet kan även vara värt att kolla på.
Ö 2.5 finns till 2.32 på 5dimes och 2.25 på Bet365 t.ex.

Concordia har gått över 3.5 i sina 6 senaste bortamatcher. På dessa bortamatcher har man släppt in 18 mål och gjort 15. Laget har alltså släppt in 3 mål per match och gjort 2.5, i sina SEX senaste bortamatcher!

Miovoni har gått över 2.5 i 3 av sina 6 senaste hemmamatcher. Gör inte så mycket mål men släpper in en del.

Tycker Ö 2.5 till dessa odds är helt klart intressant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+1)
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 10:44   #4
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Kan absolut vara så Hipossum. Tyvärr har jag ingen koll på denna liga så därför går jag bara på den klockrena information jag hittade och skippade över/under och andra spel.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hipossum (+3)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 13:07   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Handbollen har gått lite trögt men är en av mina favoritsporter att tippa på då jag ser väldigt mycket och hade fina siffror på sporten förra året.

Ogiltigt spel-ID: 961794



Möte 4 i bäst av 5, det står 2-1 till Guif där samtliga segrar tagits på hemmaplan.

Kristianstad är väldigt bra på hemmaplan och det faktum att Guif har allt i sina egna händer iochmed den femte avgörande matchen på hemmaplan gör att jag favoriserar Kristianstad betydligt mer än spelbolagen. Asian -1 det odds med mest värde i!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-05-03 klockan 20:38.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 13:28   #6
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Handbollen har gått lite trögt men är en av mina favoritsporter att tippa på då jag ser väldigt mycket och hade fina siffror på sporten förra året.

Ogiltigt spel-ID: 961794



Möte 4 i bäst av 5, det står 2-1 till Guif där samtliga segrar tagits på hemmaplan.

Kristianstad är väldigt bra på hemmaplan och det faktum att Guif har allt i sina egna händer iochmed den femte avgörande matchen på hemmaplan gör att jag favoriserar Kristianstad betydligt mer än spelbolagen. Asian -1 det odds med mest värde i!
Trycket i ett slutsålt Kristianstad Arena kommer inte vara nådigt heller
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 13:52   #7
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Concordia läste jag om precis efter uppehållet då man värvat riktigt fint och då tror jag jag satte dem till 8.50 i någon match. Nu har man gått som tåget så nu har oddssättarna börjat fatta.

Men bra spel, goda chanser att det sitter!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 14:45   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Låter bra både henke111 och djungelhjul
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 18:15   #9
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Sett första kvarten av andra halvlek nu, kan säga att Mioveni är fullständigt värdelösa. Borde komma ett mål för Concord.

Edit: Där kom en utvisning för Mioveni också.

Edit2: och 10 minuter senare satt 1-2!

Senast redigerad av Hipossum den 2012-05-03 klockan 18:23.
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 18:27   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hipossum Visa inlägg
Sett första kvarten av andra halvlek nu, kan säga att Mioveni är fullständigt värdelösa. Borde komma ett mål för Concord.

Edit: Där kom en utvisning för Mioveni också.

Edit2: och 10 minuter senare satt 1-2!
Sett matchen på en okej stream (utan ljud såklart ) och nu parallellt med Djurgården - Örebro. Precis som du skriver var det en tidsfråga. Det första målet på straffen man fick efter bara typ 30 sekunder var lite slump men sen dess ingen tvekan om vilket det bättre laget är. Känns skönt med 11 mot 10 och 2-1 även om det är långt ifrån klart...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 18:41   #11
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Sett matchen på en okej stream (utan ljud såklart ) och nu parallellt med Djurgården - Örebro. Precis som du skriver var det en tidsfråga. Det första målet på straffen man fick efter bara typ 30 sekunder var lite slump men sen dess ingen tvekan om vilket det bättre laget är. Känns skönt med 11 mot 10 och 2-1 även om det är långt ifrån klart...
Domaren är mycket förtjust i att dela ut kort, tror hela backlinjen och mittfältet har gult i Mioveni, nu kom ett rött till, och ett mål till! 1-3
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 18:45   #12
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Grattis till er alla!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 18:48   #13
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Grattis till er alla!
Ja grattis själv! Det här blev en riktig kanondag för oss alla tror jag. Drog dessutom in några papp på ett väldigt udda och härligt sätt som jag inte tänker yttra mig mer om. Fler torsdagar till folket!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 19:55   #14
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Rekar inte du på GS ?
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 20:12   #15
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Rekar inte du på GS ?
Jo men väldigt dålig aktivitet där gör att jag just nu lägger upp spelen både här och på GS så får framtiden utvisa hur jag fortsätter att göra. Men som sagt, mycket större aktivitet och pratglada personer här och mer glädje i bettingen är nog bara positivt i längden
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td