Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Lycka till Cherokee, jag har redan berättat för dig hur det kommer gå i längden så det inte kommer som någon obehaglig överraskning för dig. Det gick ihop sig med ett minimalt plus under en kalendermånad ifjol, övriga månader mer eller mindre fetminus. Du tappar "bara" 5-10k/år med den insats du kör och det kanske inte är pengar du bryr dig om. Skulle iofs tycka det var bättre om du skickade en femhundring till välgörande ändamål varje månad...dryg kan jag vara som du ser, men jag kan också vara hjälpsam. Just nu försöker jag klara av båda på en gång, sen är det upp till dig om jag lyckas med det senare...
|
Som sagt, du har redan berättat men måste upprepa dig? Stör det dig att han vill testa själv till väldigt små summor?
Att säga att det kommer gå skit i framtiden bara för att det statistiskt sett gjort det tidigare år är ju inga garantier. Då kan man ju dra samma paralleller till fotbollen, alla som inte vunnit Champions League de senaste 10 åren kommer inte vinna i år heller så bolagen behöver ju inte ha med dessa bland vinnaroddsen?
Jag tycker personligen att du har bra koll på travet men tycker också du är otroligt dryg när du så sent som igår eller i förrgår delade med dig att du har sett statistikt intressanta saker på dubbelspelet men som du inte kommer dela med dig av? Vad fan handlar sharps om i så fall? Är det inte att dela med sig av service plays, dela med sig av spelidéer och olika spelsystem och strategier och ha andra likasinnade att prata med?
Det var snällt att du upplyste honom/henne om det statistiskt gått minus att spela sådär i ditt första inlägg om detta men nu är du som du befarade själv BARA DRYG