Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-14, 18:17   #15
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1108361

Nishikori har verkligen imponerat på slutet. Vann mot Tomic, Davydenko och Ferrer i OS innan han blev utslagen med 4-6, 6-7 mot Del Potro som spelade grymt och var riktigt nära att slå ut Federer! Tyvärr gjorde han en riktigt dålig match mot Querrey i Toronto i första matchen för bara några dagar sedan så jag räknar med att han är betydligt mer tänd här!

Granollers spelade både semifinal och final så sent som igår i dubbel. 7-6, 7-5 mot Lindstedt och Tecau samt 1-6, 6-4, 10-12 mot bröderna Bryan. I singelturneringar är det inte ovanligt att man gör en dålig första match efter att spelat final i turneringen innan så jag hoppas på liknande här.

Granollers har 5 finaler och 19 dubbelfinaler på de senaste 5 åren så det är inget snack om i vilken disciplin han är bäst.

Nishikori vann även det enda mötet spelarna emellan om än att det var för knappa 4 år sedan. Jag tror på en ganska lätt seger här och väljer 2-0 till 2.20 framför 1.50 på raka segern. Oddset finns även på Ladbrokes.
6-1, 6-2. Nu ska de andra spelen jobbas in senare ikväll med

Senast redigerad av Sprite den 2012-08-14 klockan 18:22.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat