Ämne: ATP-Tennis
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-16, 17:26   #1
footfault

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 163

ATP
Stats: 9 - 3 - 0
ROI: 151.17%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

ATP-Tennis

Är en 27 åring från Sthlm som under några års tid med jämna mellanrum tittat in på forumet och letat efter bra rekar. Har alltid uppskattat den mängd seriösa inlägg som finns här, något man inte alltid hittar på andra spelforum. (Ingen nämnd, ingen glömd)
Nu tänkte jag försöka betala tillbaks genom att komma med egna tips. Och jag tänkte hålla till tennis, även om det redan finns duktiga tennisrekare här.

Min tennisbakrund är ganska enkel. Jag spelade mellan 11-17 år, men har aldrig satsat seriöst och numer så spelar jag en eller två gånger i veckan bara för att hålla igång. Jag tittar dock väldigt mycket och är bra uppdaterad på vad som händer på touren. Har sedan 7 år tillbaka lagt många tennisspel, och de senaste två åren har det gått relativt bra. Inget jag kan leva på, men ändå roligare än att gå minus! För det mesta använder jag Pinnacle, men kan även kika in på tex. Betsafe för att ett par gånger per säsong hitta intressanta specialspel.

Den stora förändringen jag gjorde i mitt spel runt 2010 var att endast fokusera på ATP-Touren, och framförallt 500, 1000 och GS-turneringarna. Det är mycket lättare att följa de högre rankade spelarna, och framförallt mycket enklare att se matcherna själv och kunna få egna intryck om dagsform etc.

Nu ska jag för första gången publicera mina spel, jag tänkte börja ganska lugnt och det blir kanske inte full fart här till en början, men ni andra tennisfreaks (andra också givetvis) får gärna komma med kommentarer och synpunkter, för jag tar gärna till mig all möjlig kritik. Åtminstone den man lär sig av. Jag spelar mellan 1-5 Units på varje spel.

Användarnamnet har jag länge burit med mig. P.g.a att jag i yngre år hade ett svårslaget rekord på antal fotfel under en och samma match. (Domarens fel, inte mitt!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+2), BlackCobra (+2), zimzelen (+5), Haltmathe (+1), Akilles (+10)

Senast redigerad av footfault den 2012-08-16 klockan 17:44.
footfault är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat