Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-30, 18:59   #1
chanix

chanixs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 819

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hockey och fotboll med Perssah och Chanix

Hej på er!

Jag och Perssah har bestämt oss för att göra en gemensam speldagbok här på sharps med syfte att kunna skriva ner våra tankar och förhoppningsvis skapa lite struktur på vår väg till miljonerna.

Perssah kommer att fokusera Elitserien och NHL men risken finns att det även slinker in något allsvenskt lir eller så.

För min del är det engelsk fotboll all the way. Premier League, Championship och League one framför allt men FA-cupen, liga-cupen och League 2 kan slinka också.

Vi har även tänkt att presentera oss själva, men jag tänker låta Perssah presentera sig själv så här nedan kommer min presentation.

Jag är då alltså chanix, jag har hängt på Sharps ett par år nu och har följt många av er under en längre tid även om ni kanske inte märkt något själva. Jag är en kille på 21 år med ett sjukt stort intresse för fotboll. Mamma började ifrågasätta vad fan jag höll på med när hon kom in på rummet och upptäckte att jag satt och tittade på en turkisk Div3-match en gång men jag tänkte väl att hon kan fan gå och lägga sig och sedan har det bara gått utför. Nu på senare dagar har jag även börjat intressera mig för bokföring då jag pluggat ekonomi och bara allmänt tycker statistik är roligt, så varför inte kombinera mina intressen?

Den engelska fotbollen ligger mig helt klart varmast om hjärtat och att jag på senare dagar fått ett jobb som tillåter mig att prata fotboll med fotbollstokiga engelsmän gör inte saken bättre. Jag har fört lite spreadsheets förut och allt tyder på att min edge ligger på de brittiska öarna så från och med detta sheet skippar jag all annan form av fotboll även om jag givetvis kommer att sitta och titta och dregla även framför andra matcher vilket ändå är oundvikligt.

Här hittar ni min sheet

Flatbet: 50:- (kommer ökas ju mer rullen höjs)

************************************************** **

Med det sagt vill jag också säga att vi är ganska flummiga och det kommer säkert komma en del sköna storys och youtube-filmer i tråden också, så mycket nöje till er som läser!

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+3), BlackCobra (+3)

Senast redigerad av chanix den 2012-08-30 klockan 19:03.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat