Varit väldigt frånvarande senaste två veckorna och det har att göra med start på universitetsstudier med tillhörande nollning med fylla varannan dag och bakfylla varannan dag
Nu i veckan var jag på de sista testerna till polishögskolan. För er som gjort mönstringen så vet ni ungefär vad det handlar om bara att detta även inkluderar polissamtal och mer omfattande läkarundersökning. Drog en 9a på Isokai och 5 på datatestet så jag har blivit starkare och dummare på de senaste 6 åren
Kommer inte lägga några handbollsspel i sheetet men måste ändå dela med mig av informationen om Hammarby - Skövde som spelas imorrn kl 16.00. I de senaste 4 av 5 mötena dessa lag emellan har det lag som varit bortalag vunnit. Hammarby förlorade 12/16 hemmamatcher förra året och var sämsta hemmalaget i hela Elitserien. Då ska man också veta att i 3 av de 4 matcher man tog poäng var tre av dem i de tre första hemmamatcherna och och minns jag inte fel så var Micke Åström (skitbra målis) med i början på säsongen trots att han slutat med handbollen.
Är man inte nöjd med bara -1,5 på Skövde till 1.98 så tror jag även starkt på överspel. Skövde har sagt inför matchen att man vill ta snabba avslut eller kontra, inte långa anfall. Överspel känns oftast bra när man har spelare som Daniel Komayesh, Tobias Warvne och Andreas Cederholm på 9 meter som och till denna säsong har man övat mycket på ett offensivt 5-1 försvar. Linan 53,5 som ger 1.97 på överspelet känns flera mål fel.
Ogiltigt spel-ID: 1169504
Till spelet i mitt sheet. Ett Stockholmsderby. Djurgården har i dagsläget inte förlorat på raka 16 matcher, AIK är otroligt målsnåla på bortaplan och leder formtabellen i Allsvenskan om man ser till de senaste 10 matcherna.
0-0 och 1-1 känns väldigt sannolikt och jag tror helt klart det blir oavgjort minst 1 gång av 3 här med lagens nuvarande form och det faktum att det är ett derby.
Resultatspelet 1-1 på Bet365 till 6.00 känns väldigt intressant med Djurgårdens löjliga facit av 1-1 matcher denna säsong och pga att Bet365 ger pengarna tillbaka på resultatspel om matchen slutar 0-0.