Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-09, 19:40   #91
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Beror nog lite på förhållandena. Djoko var ju riktigt illa ut mot Ferrer sett till första set och kommer nog få stora problem mot Murray vid sådana väderförhållanden men är förhållandena bra som i dagens match mot Ferrer så ligger oddsen rätt med Djoko runt 1.40. Blir livespel för mig eller inget spel alls och bara njuta av matchen
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 20:19   #92
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3893

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Sitter med Murray vinnare till 5.39, och klurar väl på att ev. gröna ut..
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 21:23   #93
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Själv har jag tipsat om Williams-2.5 gem i första set till 2.05. Känns gediget.
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 21:56   #94
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Sitter med Murray vinnare till 5.39, och klurar väl på att ev. gröna ut..
Jag skulle invänta vädret


Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Själv har jag tipsat om Williams-2.5 gem i första set till 2.05. Känns gediget.
Vad fick du för odds på det och vart? Låter som ett riktigt kanonspel imo.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 22:07   #95
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Jag skulle invänta vädret




Vad fick du för odds på det och vart? Låter som ett riktigt kanonspel imo.
Oddset står ju skrivet... 2.05. Det var på Unibet/Paf
Iceeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 22:30   #96
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Oddset står ju skrivet... 2.05. Det var på Unibet/Paf
Haha lite trött ikväll tror jag bestämt men så är det när man partat med massa nytt folk 4 dagar på en vecka och samtidigt försöker förstå något av universitetsstudier

Riktigt surt med mitt eget spel då Serena hade en väldigt lätt boll till 40-40 vid 4-1 i Azas serve...
Ryggade oddsen på Sportingbet och tur var det för kom inte in på Bet365 vid matchstart.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 22:33   #97
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Riktigt jävla supernöjd med spelet ändå då Serena breakade 2 av Azas 4 servegem men tyvärr var ett av breaken det sista så det blev 6-2 och hon börjar serva även i andra set...

Tack för oddset smak!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-10, 00:24   #98
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceeman Visa inlägg
Själv har jag tipsat om Williams-2.5 gem i första set till 2.05. Känns gediget.
Tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iceeman (+19)
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-15, 21:11   #99
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Varit väldigt frånvarande senaste två veckorna och det har att göra med start på universitetsstudier med tillhörande nollning med fylla varannan dag och bakfylla varannan dag

Nu i veckan var jag på de sista testerna till polishögskolan. För er som gjort mönstringen så vet ni ungefär vad det handlar om bara att detta även inkluderar polissamtal och mer omfattande läkarundersökning. Drog en 9a på Isokai och 5 på datatestet så jag har blivit starkare och dummare på de senaste 6 åren

Kommer inte lägga några handbollsspel i sheetet men måste ändå dela med mig av informationen om Hammarby - Skövde som spelas imorrn kl 16.00. I de senaste 4 av 5 mötena dessa lag emellan har det lag som varit bortalag vunnit. Hammarby förlorade 12/16 hemmamatcher förra året och var sämsta hemmalaget i hela Elitserien. Då ska man också veta att i 3 av de 4 matcher man tog poäng var tre av dem i de tre första hemmamatcherna och och minns jag inte fel så var Micke Åström (skitbra målis) med i början på säsongen trots att han slutat med handbollen.

Är man inte nöjd med bara -1,5 på Skövde till 1.98 så tror jag även starkt på överspel. Skövde har sagt inför matchen att man vill ta snabba avslut eller kontra, inte långa anfall. Överspel känns oftast bra när man har spelare som Daniel Komayesh, Tobias Warvne och Andreas Cederholm på 9 meter som och till denna säsong har man övat mycket på ett offensivt 5-1 försvar. Linan 53,5 som ger 1.97 på överspelet känns flera mål fel.


Ogiltigt spel-ID: 1169504


Till spelet i mitt sheet. Ett Stockholmsderby. Djurgården har i dagsläget inte förlorat på raka 16 matcher, AIK är otroligt målsnåla på bortaplan och leder formtabellen i Allsvenskan om man ser till de senaste 10 matcherna.

0-0 och 1-1 känns väldigt sannolikt och jag tror helt klart det blir oavgjort minst 1 gång av 3 här med lagens nuvarande form och det faktum att det är ett derby.

Resultatspelet 1-1 på Bet365 till 6.00 känns väldigt intressant med Djurgårdens löjliga facit av 1-1 matcher denna säsong och pga att Bet365 ger pengarna tillbaka på resultatspel om matchen slutar 0-0.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-17 klockan 19:55.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-16, 08:52   #100
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1170002


PSG med Zlatan i spets har verkligen kommit igång efter en trevande start. 2 raka segrar nu och när man läser matchrapporten mot Toulouse känner man att laget verkligen är på rätt väg.

I CL hade man riktigt flyt med lottningen när man hamnade i grupp A. Dynamo Kiev har bara blivit sämre och sämre i Europaspelet senaste åren. Förra året gick man inte ens vidare i en grupp med Besiktas, Stoke och Tel Aviv. Året innan förlorade man kvartsfinalen i EL mot Sporting Braga och året innan dess var det inte mycket att tala om när man inte gick vidare i CL-gruppspelet mot Barcelona, Inter och Rubin Kazan.

Kiev är väldigt bra på att släppa in få mål på bortaplan både i ligan och i europaspel men PSG kan aldrig vara nöjda med oavgjort här. Ett bra alternativ till hemmaseger här för den djärve kan vara resultatspelen 1-0 och 2-0 då PSG har visat upp ett riktigt fint försvarsspel hittills.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-18 klockan 22:01.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-17, 16:28   #101
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1173213


Usel form för tillfället men hoppas vändningen kommer snart.

Gefle har bara gjort mål i 4 av 10 hemmamatcher i Allsvenskan denna säsong eller 2 av de 8 senaste om man hellre vill.

Häcken däremot som ofta öser in mål har sett bättre och bättre ut i försvaret på slutet. Mot Åtvidaberg tyckte jag man gjorde det riktigt bra och att man släppte in ett andra mål på övertid när man hade en 5-1 ledning är inte mycket att bråka om. Hade väntat mig ett odds runt 2.50 här såsom de flesta bolagen ligger på. 2.90 är ett utstick jag ser värde i!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-17 klockan 19:54.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 18:41   #102
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1188265


Ogiltigt spel-ID: 1189036


Ogiltigt spel-ID: 1189136



Skönt med en riktigt fin plusdag igen med +21,06 units på dagens 3 spel. Hade gärna lagt ner lite tid att motivera men har varit så jäkla bakis efter en surströmmingssittning tills sent inatt så har inte blivit mig själv förrän nu.

Vet inte om detta är en nygammal eller ny låt med sina 236 miljoner views men jäkla skön dans som jag blev introducerad till igår och fick snällt lära mig

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

Lite bitter att Stuttgart tog igen ett 0-2 underläge till 2-2 med sina två enda skott på mål i hela matchen men Kalmar FF gjorde 2-0 ganska sent så är gladare för det
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 21:14   #103
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Lite tråkigt att Helsingborg bara fick 2-2 då det var en 50/50 match med hawaiifotboll vid 1-1 och helt öppet om vem som skulle sätta tvåan först. Kändes magiskt att sitta på 4.00 på DNB då.

Ogiltigt spel-ID: 1198107


Nu ger jag mig på att reka damtennis! Det är verkligen inte ofta men jag såg Radwanskas match emot Wozniacki idag och det var riktigt bra tennis under stora delar av matchen.

Kerber fick inte spela en enda boll mot Azarenka när det lämnades WO och mitt minne säger att det brukar inte vara en fördel att hoppa över en matchdag sett till nästa match.

Radwanska har vunnit de två senaste mötena med Kerber, varav den senaste i Wimbledon i juli och verkar dessutom trivas väldigt bra här i Tokyo då hon vann turneringen förra året. 1.86 tycker jag är riktigt bra och Pinnen sticker ut gentemot de övriga bolagen.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+20)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 21:58   #104
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1198248


Lägger denna tidigt. Förstår inte oddset. Båda lagen har spelat 4 över och 1 under av sina 5 ligamatcher denna säsong. Båda lagen hade fler över än undermatcher förra säsongen och på de senaste 5 årens 10 möten har hela 8 slutat med över 2,5 mål!

Falcao leder dessutom skytteligan före Messi med sina 7 mål på 5 matcher och jag hade själv hade nog satt oddset runt 1.70-1.80 här så därför nöjer jag mig med infon jag har i denna match även om den är lite väl dåligt uppkollad.

Det jag vet förrutom statistiken om över/under är att den enda som är avstängd är Wakaso i hemmalaget efter det röda kortet senast.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+10)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 22:21   #105
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Håller verkligen med om att oddset på över 2.5 känns lite väl tilltaget med tanke på hur tidigare matcher slutat, den tar vi!
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td