Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-05, 19:27   #59
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spel 26:

Reading - Aston Villa, FA-cup, kvartsfinal
Spel: Vinst för Aston Villa
Odds: 1.83 hos Bet365
Insats: 661:- (5%)
Datum: 7 mar 2010
Spelstopp: 14:45

Tycker att detta odds känns aningen högt. Detta kommer att bli en kraftmätning utan dess like. Klass mot klass. Vilja mot vilja.

Det avgörande momentet i detta spel tror jag dock är Villas vilja att komma till Wembley igen. De var där förra söndagen, hade segern men tappade den snabbt. Bara den känslan hos Villa-spelarna tror jag kommer att göra oerhört mycket.

En annan faktor är Readings självförtroende. De är ett duktigt lag, men bubblan har blåst till en storlek de inte kan hantera längre. I och med 5-0-vinsten över Sheffield Wednesday förra helgen väntar sig hemmafansen vinst och inget annat.

Villaspelarna är erfarna, har varit med om liknande match mot Palace, och vet att det inte är svårt kommer att visa klass här.

Villas manager: ""We are going to try and win and the experience of Wembley last week should give you the incentive to get back there."

Det citatet ligger det mycket i. Jag tror Villa punkterar denna match ganska snabbt. De har spelarna, viljan, och även om de är oddsfavoriter är de på något sätt underdogs här. 1.83 testas.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat