Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-09, 07:13   #66
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spel 28:

Sunderland – Bolton, Premier League
Spel: Sunderland -0.25 (Vinst för Sunderland, vid oavgjort halva insatsen åter)
Odds: 1.75 hos Bet365
Insats: 655:- (5%)
Datum: 9 mars 2010
Spelstopp: 20:45

Ett spel som helt och hållet går i fondens tecken. Bolton har haft två vinster på två senaste, varav en fin skalp mot West Ham på Boleyn Ground. Timingen för en förlust här är perfekt för Sunderland att göra the double på Bolton. Bolton har genom sina två vinster tagit stora steg på behagligt avstånd ifrån relegation-strecket. Vinsten mot West Ham var även Owen Coyle’s första vinst borta med Bolton. En Sunderland-vinst här får dem inte bara upp två platser, utan de går även förbi Bolton i tabellen. Extra motivation på moset.

Efter att inte ha gjort mål på över 7 timmar, har Bolton nu alltså gjort mål i två matcher i rad. Men mot lag med tveksamt försvarsspel. Båda målen mot West Ham skulle kunna ha undvikits.

Sunderland har fyra raka oavgjorda matcher på Stadium of Light nu, två slutat 0-0 och två 1-1. Mot Fulham senast förtjänade man ett mål, men Darren Bent hittade tyvärr inte riktigt dit.

Timingen här, jag tror inte Owen Coyle’s mannar förmår back-to-back vinster på bortaplan, och inte mot Sunderland, som resultatmässigt frustrerande nog underpreseterat under hela säsongen. Som dessutom har 4 oavgjorda i följd hemma, där samtliga 4 lag förutom Wigan, spelar oerhört tajt fotboll. Jag tror på ett markant Sunderland-tryck och en match som slutar 1-0 eller 2-0.

Anledningen till att oddset stigit så är Sunderland’s mittfältsproblem. Jag tror dock inte att oddset återspeglar detta avbräck för Sunderland. Bolton har fortfarande svårt att göra mål och att de ska

Vinna tredje raka
Göra mål i tredje raka
Back-2-back-vinster på bortaplan
i denna match känns som alldeles fel timing, Sunderlands mittfältsproblem till trots.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat