Instämmer med alla andra, grymma rekar på sistone, framför allt dubblarna i NBA!
En fråga: hur kan du inte vara limiterad på Bet365, har fått för mig att de är relativt snabba på att limitera? Eller har du löst problemet genom att skaffa fler konton?
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Tjenare Lito92!
Tack, kul att spelen uppskattas, om du vill lära dig mer om 2-6 systemet så rekommenderar jag dig att läsa här:
Där står det massvis med matnyttigt angående systemet så du kan få mer koll om du nu vill det.
För att få samma resultat som mig så gäller det såklart att du ryggar alla mina spel men det är ju helt klart upp till var och en. Du kan få bättre resultat om du lyckas plocka russinen ur kakan men du kan ju även få ett sämre resultat om du plockar fel. Dock så värderar jag ju spelen högre desto högre insats jag har och desto högre nivå spelet är på. Jag har också klart bäst statistik på mina B6-spel med en ROI närmar 120% på dessa, har ju valt att lägga upp mitt sheet så man ska kunna se resultaten för de olika insatsnivåerna.
Vi fortsätter att kriga på, får hoppas det går vägen inatt då!
Hehe okej, då får vi hoppas att det blir grand slam då! 
|
Guiden du nämner är bra och lärorik, kommer även ihåg att jag läste "Money management for the year round professional sports handicapper" av Tony Stoffo, som jag tyckte var ännu bättre och enklare att förstå.
Googla på "Money management for the year round professional sports handicapper" så hittar du pdfen längst upp om du vill läsa.