Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-25, 23:24   #871
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 2054
Standard

Instämmer med alla andra, grymma rekar på sistone, framför allt dubblarna i NBA!

En fråga: hur kan du inte vara limiterad på Bet365, har fått för mig att de är relativt snabba på att limitera? Eller har du löst problemet genom att skaffa fler konton?

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Tjenare Lito92!

Tack, kul att spelen uppskattas, om du vill lära dig mer om 2-6 systemet så rekommenderar jag dig att läsa här:

Där står det massvis med matnyttigt angående systemet så du kan få mer koll om du nu vill det.

För att få samma resultat som mig så gäller det såklart att du ryggar alla mina spel men det är ju helt klart upp till var och en. Du kan få bättre resultat om du lyckas plocka russinen ur kakan men du kan ju även få ett sämre resultat om du plockar fel. Dock så värderar jag ju spelen högre desto högre insats jag har och desto högre nivå spelet är på. Jag har också klart bäst statistik på mina B6-spel med en ROI närmar 120% på dessa, har ju valt att lägga upp mitt sheet så man ska kunna se resultaten för de olika insatsnivåerna.

Vi fortsätter att kriga på, får hoppas det går vägen inatt då!



Hehe okej, då får vi hoppas att det blir grand slam då!


Guiden du nämner är bra och lärorik, kommer även ihåg att jag läste "Money management for the year round professional sports handicapper" av Tony Stoffo, som jag tyckte var ännu bättre och enklare att förstå.

Googla på "Money management for the year round professional sports handicapper" så hittar du pdfen längst upp om du vill läsa.
lurifixen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-27, 21:54   #872
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Lite halvt OT kanske men lånar lite plats här, Lazlo. Hoppas det är okej?

Någon som kör RSS på Lazlo's spreadsheet?

Skulle någon isåfall vilja förklara på vilken adress ni lagt in den?
https://www.sharps.se/spreadsheet/lazlo2-6 blir inte rätt... Jag kan nämligen lägga in andra spreadsheets från Sharps men Lazlo's 2-6-sheet blir bara förstasidan på forumet... Jobbigt!

Hjälp!
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-27, 21:59   #873
 
nappens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Lite halvt OT kanske men lånar lite plats här, Lazlo. Hoppas det är okej?

Någon som kör RSS på Lazlo's spreadsheet?

Skulle någon isåfall vilja förklara på vilken adress ni lagt in den?
https://www.sharps.se/spreadsheet/lazlo2-6 blir inte rätt... Jag kan nämligen lägga in andra spreadsheets från Sharps men Lazlo's 2-6-sheet blir bara förstasidan på forumet... Jobbigt!

Hjälp!
https://www.sharps.se/spreadsheet/rss/8891.rss
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strateg (+1)
nappen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-27, 22:15   #874
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nappen Visa inlägg
Tack för att du tar dig tid!

Det funkar dock inte ändå... Jag är inte speciellt teknisk men ställa in RSS borde man ju kunna...

Det som händer är att adressen blir: https://www.sharps.se/spreadsheet istället för https://www.sharps.se/spreadsheet/lazlo2-6

Usch...

EDIT: Det funkar nu. Det var (självklart) jag som gjorde fel. Skrev in http:// själv vilket gjorde att det blev dubbelt. Tack och sorry för OT i din tråd, Lazlo!

Kör hårt, Lazlo!

Senast redigerad av Strateg den 2012-11-27 klockan 22:21.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-27, 23:18   #875
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Inga problem, skriv så mycket ni vill i tråden och i det här fallet så rörde det ju mitt sheet så då va ju denna tråd rätt plats att ta det på. Bra att det löste sig tillslut för dig och att folk är villiga att hjälpa till.

@ lurifixen ... Ja det finns ju lite olika sett att komma runt limiteringar och tack för tipset på guiden, ska försöka ta mig tid att kolla igenom det ifall det kan finnas något intressant där!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 13:58   #876
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Trots smått otroliga 18 poäng på den sista minuten imorse mellan Clippers-T'wolves så satt B6:an utan större problem då det blev low scoring mellan Hawks-Bobcats trots att båda lagen hade satte mest 3-poängare i en match för säsongen. Tur bara att man hade köpt poäng på linan i LA, annars hade man varit galen över denna avslutning, missade ju iofs B2-spelet på original linan där så lite irriterande va det ju ändå. Efter 2 dagar med lite små minus denna veckan så vände det hela snabbt nu inatt men rejält med plus och November ser ut att bli galet bra totalt sett...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robbanh (+5), Misär (+2), DD (+1), bokis29 (+5), Andreas15 (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 14:10   #877
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Galet bra spel du levererar Lazlo! Så kul att se din branta utveckling!
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 14:15   #878
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Bara imponerande att se den där kurvan

Du hade en lång period av nedförsbacke men nu är du alltime high på rullen. Visar bara att med korrekt BRM och disciplin så kan man jobba sig ur variansen. Hoppas andra där ute blir inspirerade av att se ett sheet som ditt och en disciplinerad spelare som du är och inte "ge upp" och istället börja jaga förlusterna med högre insatser.

Önskar fortsatt lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5), one (+1), kusagwa (+1), Zzz (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:07   #879
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Vad är det som händer i miami ... oddsen slutar inte rasa?? enda jag hittar är ht/ft 1.71... något värde i det?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:09   #880
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Vad är det som händer i miami ... oddsen slutar inte rasa?? enda jag hittar är ht/ft 1.71... något värde i det?
Det har dykt upp info om att Spurs som haft ett väldigt tufft spelschema skickat hem sina 3 bästa spelare. Lägg dessutom på lite skador hos spurs och att Miami vilat...

http://blog.mysanantonio.com/spursna...g-three-green/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+5)
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:12   #881
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Det har dykt upp info om att Spurs som haft ett väldigt tufft spelschema skickat hem sina 3 bästa spelare. Lägg dessutom på lite skador hos spurs och att Miami vilat...

http://blog.mysanantonio.com/spursna...g-three-green/
Då spelar jag på det ... tackar
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:27   #882
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Precis som flip-flop säger så ställer Spurs över sina 4 bästa spelare inför denna matchen som är den kanske svåraste på hela säsongen. Utan att säga det rakt ut så ger de helt enkelt upp denna på förhand genom detta agerandet och vilar hellre sina stjärnor för att försöka vinna matcher de har större chans i.

Det kom lite som en chock för alla då Spurs kunde vila stjärnorna igår eftersom de vann med 21 poäng mot Magic och hade ingen resa att tala om inför denna matchen. Dock så gör ju Pop så här då och då och när det väl händer så gäller det att försöka vara med.

De största bolagen låste oddsen och man fick börja höra sig för och fick snabbt reda på detta och då va det bara att hugga de oddsen man kunde hitta. Antagligen börjar väl oddsen sina nu men HT/FT @ 1.71 är mycket bra om du fortfarande kan spela det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:34   #883
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
De största bolagen låste oddsen och man fick börja höra sig för och fick snabbt reda på detta och då va det bara att hugga de oddsen man kunde hitta. Antagligen börjar väl oddsen sina nu men HT/FT @ 1.71 är mycket bra om du fortfarande kan spela det!
Hann lira precis innan den försvann från 10bet...

Passar samtidigt på att tacka för alla grymma lir!
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:34   #884
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Vad är det som händer i miami ... oddsen slutar inte rasa?? enda jag hittar är ht/ft 1.71... något värde i det?
Var hittar du det? Eller rättare sagt hittade du det kanske?
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 22:39   #885
 
rakaas avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 6


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror ni det kan vara värt att testa en peng på -12 @ 1,909
Ångest man får för man är sent ute....
rakaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td